inspiracje

Coffee Circle, czyli pijesz i pomagasz

09:15

Odkąd zostałam podwójną mamą moje życie nabrało podwójnego tempa. Pobudka koło 6 rano i jestem na pełnych obrotach do późnego wieczora. Poranna czy popołudniowa kawa to mój codzienny rytuał i naładowanie baterii na kolejnych kilka godzin. Jeśli mam więcej czasu to poświęcam go na przygotowanie kawy ziarnistej, a zapach mielonych ziaren roznosi się po kuchni i wprawia mnie w dobry nastrój jeszcze zanim wypiję pierwszy łyk. Jako mama karmiąca piję jedną lub dwie filiżanki dziennie, więc stawiam na kawę dobrą jakościowo, a moim ostatnim odkryciem są kawy z niemieckiej palarni Coffee Circle



Kawa Coffee Circle pochodzi z naturalnych upraw, jest świeżo palona i można ją zaparzać różnymi metodami. Ja wybrałam kawę Buna Dimaa - dziko rosnącą i zbieraną ręcznie mieszankę górskich arabik z Etiopii i Kolumbii. Kawa ta ma niesamowity aromat oraz niską kwasowość. Jest dostępna zarówno mielona, jak i w ziarnach, w opakowaniach po 350 g i 1 kg. Kawy Coffee Circle idealnie nadają się do zaparzacza Chemex czyniąc mój rytuał dodatkowo przyjemnym dla oka. 

Co jeszcze wyróżnia kawy Coffee Circle? Przede wszystkim kupując je pomagasz Etopii - od każdego sprzedanego kilograma kawy palarnia przekazuje 1 euro na projekty na rzecz rozwoju lokalnej społeczności. Zapewnia dostęp do czystej wody, by poprawić jakość życia Etiopczyków, ale realizuje również projekty w zakresie edukacji, zdrowia i upraw kawy. Coffee Circle pochodzi od bezpośrednich sprzedawców i jest sprzedawana zgodnie z ideą uczciwego handlu. Na odwrocie każdej kawy znajdziecie poniższą informację:

„Szlachetna. Dobra. Cofee Circle oznacza kawę szlachetną i dobrą.
Szlachetną, bo działamy w interesie wszystkich stron zainteresowanych tematem kawy.
Dobrą, bo smak naszej kawy z pewnością Cię zachwyci. 
Oferujemy świeżo paloną kawę pochodzącą z naturalnych upraw i sprawdzonych źródeł.
Co roku udajemy się do Etiopii, gdzie wybieramy najlepsze gatunki kawy, dzięki czemu znamy ich realną wartość i możemy zagwarantować naszym klientom najlepsze ceny i najwyższą jakość. Ponadto wraz z plantatorami kawy, realizujemy projekty w zakresie kształcenia, zdrowia i uprawy kawy, które wspierasz i Ty decydując się na skorzystanie z naszej oferty. Coffee Circle”









Zarówno różne rodzaje kaw Coffee Circle (ale nie tylko!) i herbat, jak i szeroki asortyment (m.in. kawiarki, ekspresy, młynki, filiżanki, czajniki, wagi, książki) znajdziecie w sklepie Cafeport.pl. Dla moich czytelników mam specjalny rabat na zamówienia złożone do końca września - na hasło "anicja" dostaniecie 10% zniżki.

Na zdjęciach:

Kawa Coffee Circle (Buna Dimaa)
Chemex Coffee Maker/filtry do Chemexa
Czajnik Buono Kettle Hario 1.2 l 

Kto pije ze mną? Na więcej kaw zapraszam Was codziennie na Instagramie.

Uściski,


Czytaj również

4 komentarze

  1. Pięknie pokazany rytuał. :) U nas takie odbywają się tylko w weekendy. Buziaki! Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam świeżo paloną kawę, a Twoje zdjęcia oddają jej aromat. Chętnie bym dołączyła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią się przyłącze ;)
    Z moją dwójką też mam dzień na pełnych obrotach i potrzebuję smacznych wspomagaczy :D
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa, taka kawa to sama przyjemność.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )