prezenty

Pakowanie prezentów i świąteczne życzenia

09:12

Co roku o tej samej porze stoi przede mną nie lada wyzwanie: wybrać, kupić i zapakować prezenty dla 20 osób. Dla wielu po kilka choćby ze względu na to, że grudzień to u nas sezon urodzinowy. I choć rok w rok powtarzam sobie, że to ostatni raz, choć byłam pewna, że w dziewiątym miesiącu ciąży odpuszczę tradycji świątecznych podarków to znów pod choinką zagoszczą prezenty dla każdego.  

W tym roku postawiłam jak zwykle na odrobinę prostoty (szary papier, zawieszki i sznurek), ale też i glamour (złote wstążki, zawieszki i rozetki). Pakowanie podzieliłam na kilka rat, a na zdjęcia załapała się jedynie mała część :-).




Ze względu na brak miejsca nie szaleliśmy w tym roku z rozmiarem choinki, nie dokupywałam też nowych ozdób. Coś czuję, że w przyszłym roku się to zmieni. Donicę jak zwykle okryliśmy jutowym workiem, który świetnie wpisuje się w klimat pokoju dziennego. Jeśli podglądacie mój profil na Instagramie to wiecie, że w tym pomieszczeniu ciągle się coś dzieje. Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda się pokazać zachodzące zmiany.





Zanim wskoczę pod kołdrę walczyć z przeziębieniem, chciałam Wam jeszcze złożyć Bożonarodzeniowe życzenia. 

Kochani Czytelnicy,

Niech ten nadchodzący radosny świąteczny czas w gronie najbliższych będzie dla Was odetchnieniem od codzienności, niech napełni Was siłą i spokojem. Zwolnijcie, odpocznijcie, cieszcie się chwilą.


Czytaj również

8 komentarze

  1. Wszystkiego dobrego dla Was!
    Och, czas Narodzin... <3
    Teraz ten okres jeszcze bardziej będzie uderzać w serducho... ;)

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku rowniez zapakowalam prezenty w papier z Ikei w ptaszki :-) Moc serdecznosci!

    OdpowiedzUsuń
  3. Od paru lat nie kupuję gotowych opakowań ani torebek, zdecydowanie wolę poświęcić dla bliskich czas i serce. Od dwóch lat z kolei przyjaźnię się z szarym papierem i zwykłym sznurkiem. Zawieszek nie używam - wiecznym wiórem z czarnym atramentem piszę na rogu imię adresata i wierszyk lub cytat. Uważam, że wychodzi piękne :-)

    W wolnym czasie zapraszam do odwiedzenia serwisu z inspiracjami do domu i ogrodu, którego jestem redaktorką ("jedną z", ale zawsze coś ;-)).

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkradnę ten pomysł z workiem na donicę chyba, bo co roku mam problem z doniczką, bo nigdy mi nie pasuje albo do choinki, albo do wystroju pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny jelonek i też kupiłam ten fotel jest genialny, a gdzie zakupiłas taki ładny papier w nuty ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )