inspiracje

Umilacze na chłodne wieczory

09:26

Jesień to niezwykle malownicza pora roku, choć niestety często wpływa na spadek sił i nastroju. Nie ma stuprocentowego sposobu na jesienną chandrę, ale zakupy i wieczór z gorącym napojem w ładnej filiżance, pod ciepłym kocem i przy świetle świec z pewnością nie zaszkodzą. A może by tak połączyć jedno z drugim i sprawić sobie coś ładnego na długie i chłodne jesienno-zimowe  wieczory?





Przejrzałam dla Was asortyment działu dom i ogród portalu Okazje-info i z szerokiej oraz różnorodnej oferty wybrałam kilka perełek. Ciekawa jestem, co Wam najbardziej przypadło do gustu z mojej listy?



1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 /  8 / 9 / 10

Ja poluję przede wszystkim na ciekawy i ciepły koc, bo po przeglądzie dobytku został mi jeden, a i to chyba nie na długo. Łucja na pytanie czy pożyczy siostrze któryś ze swoich kocyków odpowiada, że mogę jej dać swój czarny. Zatem dziecięcy kocyk powyżej to nie przypadek - wciąż kompletuję wyprawkę dla K. Oj, zapowiada się, że będzie wesoło!

Uściski,



Czytaj również

12 komentarze

  1. Ja poluję na ceramikę House of Rym :) kocyk też by się przydał do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chętnie bym przygarnęła coś z HoR <3

      Usuń
  2. Ceramika House of Rym jest cudowna, tylko jej cena już nie bardzo;)Co nie przeszkadza mi o niej marzyć:) Ale i tak najbardziej z tego wszystkiego podoba mi się Twoja Prl-owska komoda.Za każdym razem gdy ją widzę zachwycam się jakbym nigdy przedtem jej nie widziała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, komoda rzeczywiście jest unikatowa. Z tymi cenami niektórych produktów to takie gonienie króliczka, u mnie czasem trwa latami aż mi się opatrzy ;-)

      Usuń
  3. Ciepły kocyk i herbatka z cytrynką w ulubionym kubeczku to chyba mój ulubiony otulacz:))pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idę wstawić wodę na herbatę. Miłego wieczoru!

      Usuń
  4. Koc, poduszki i książki - jesienny zestaw obowiązkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie umilacze są elementami wręcz niezbednymi jesienią i zimą :)
    Pozdrawiam cieplutko Kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. Odkąd kilka dni temu przypadkowo natrafiłam na ten blog, to w każdej wolnej chwili nadrabiałam posty. Już jestem na bieżąco, przeczytałam od deski do deski:)
    Na 100 % będę tu wpatrywać nowości :)
    Pewnie ten komentarz będzie troszkę przydługi, ale skoro mam zamiar dopisać się do stałych bywalców, to muszę się jakoś przywitać :)
    Po pierwsze to chciałam bardzo pogratulować drugiego dzieciątka, które jest w drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. C.d. Komentarza :)
    Przeglądając kolejne posty natrafiłam na coraz to nowsze inspiracje. Pokój córci jest piękny :) niestety ja jeszcze nie urządzam pokojów dla swoich dzieci, ale pełno rzeczy mam dodanych do zakładek i mam nadzieję, że doczekam się żeby je kupić:) może na pierwszy raz zakończę, ale na pewno zawijam tu na dłużej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię twoje wyczucie stylu w organizacji wnętrza, jesteś dla mnie wielką inspiracją.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )