inspiracje

Zakupowe szaleństwo w TK Maxx

08:29

Weszło mi w nawyk, że będąc w centrum Warszawy zawsze zahaczę o TK Maxx na Marszałkowskiej, na Ochocie przypadkiem trafiam o TK-ja w Blue City, a robiąc zakupy na Targówku wpadam do sklepu w Markach. Najczęściej jednak zaglądam do pobliskiego Wola Parku, skąd rzadko wychodzę z pustymi rękoma.

Na mapie Warszawy i okolic kilka dni temu pojawił się właśnie piąty sklep TK Maxx, tym razem w Centrum Handlowym Janki przy ulicy Mszczonowskiej 3. Droga S., obawiam się, że będę Cię częściej odwiedzać! 

Co znajdziecie na 2224 m2 nowo powstałego sklepu? Znane marki dostępne w cenach do 60% niższych od regularnych cen w Polsce i na świecie. Wśród nich szeroki wybór ubrań damskich, męskich i dziecięcych oraz  butów i akcesoriów, a także bogata oferta produktów dla domu,  w tym dodatków i mebli. Większość asortymentu pochodzi z aktualnych kolekcji, a produkty do sklepów są dostarczane kilka razy w tygodniu. Zajrzyjcie ze mną na otwarcie, podczas którego na klientów czekały liczne konkursy.








Ciężko mi się też zdecydować, na co najbardziej lubię polować w TK Maxxie. Ostatnio pierwsze kroki kieruję na dział z obuwiem (zaopatrujemy się tam całą rodziną) oraz zabawkami, książkami anglojęzycznymi i akcesoriami dla dzieci. Nie byłabym sobą gdybym nie przejrzała oferty działu wnętrzarskiego. To stamtąd pochodzi m.in. litera "S" z żarówkami, o którą nieustannie pytacie. 

Do zobaczenia w TK-ju i do usłyszenia na blogu.



Czytaj również

14 komentarze

  1. Najbardziej lubię dział "home" . Zawsze coś wynajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. większość moich butów, biustonoszy i notatników pochodzi z TK Maxx:) No i dział home odwiedzam obowiązkowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również chętnie kupuje obuwie z Tkmaxx, można naprawdę dostać dobre i na długie lata.

    OdpowiedzUsuń
  4. W Poznaniu mamy dwa i kiedy tylko jestem w pobliżu do któregoś muszę zajrzeć :) Buty i home - ulubione działy, kompletnie nie umiem odnaleźć się na odzieżowym :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaglądam tam i w Polsce i w Niemczech, jeśli tylko mam okazję 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. A wybiorę się, jeszcze nie miałam tej przyjemności...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie byłam siwadoma ze az tyle tk maxxów w Wawie jest :D wiedziałam o 3 ;) trzeba się wybrac. Dawno nie byłam ;) a widze parę fajnych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. też lubię TKMaxx'a, dużo czasu w nim potrafię spędzić, szczególnie w dziale z meblami i dodatkami:-))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam tkmaxxa :)) z ubrań to może raz coś kupiłam, nie mam cierpliwości do przeglądania tego wszystkiego, ale dział do domu to już zupełnie inna sprawa ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to się skrycie cieszę, że TK Maxx w Manufakturze i ten w Pasażu Łódzkim są mi teraz nie po drodze, bo...skubała mnie ta sieć na kasie totalnie:)
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. czas powrócić do blogowania :D
    jak zwykle u Ciebie coś interesującego i pomocnego!!!
    tymczasem pozdrawiam z lazurowego Kalmaru i zapraszam tutaj:
    http://agamyswedishhome.blogspot.se/
    buziaki aga :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zawsze pierwsze kroki kieruje do butów :) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się zawsze musze powstrzymywać przed wydaniem połowy wypłaty tam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam kilkakrotnie w TK MAxxie na Śląsku. Wielokrotnie dawałam mu szansę, jakoś nigdy nie potrafiłam wyhaczyć coś fajnego, Ale chyba koniecznie muszę zajrzeć na dział wnętrzarski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )