dzieci

Na półmetku,czyli trochę prywaty

08:13

Układając te kilka drobiazgów do zdjęcia nie mogłam opanować wzruszenia. Bo tak, tworzę człowieka. Już prawie połowa za nami, dziś zaczynam 20 tydzień ciąży. Choć od kilku dni mamy już  przypuszczenia jakiej płci będzie maleństwo, to z niecierpliwością czekamy na połówkowe USG.

Kiedy trzy lata temu dowiedzieliśmy się, że zostaniemy rodzicami miałam w sobie znacznie więcej niepokoju i wątpliwości oraz...czasu na przeszukiwanie asortymentu sklepów z artykułami dla dzieci i w połowie ciąży kupioną już sporą część wyprawki. I choć w tej ciąży też codziennie myślę sobie "obyś był zdrowy Maluszku" to najprzyjemniejsze zakupy jeszcze przede mną. Zaczynamy zabawę od nowa, bo wózek, kosz Mojżesza, bujaczek i wiele innych rzeczy już dawno służą innym dzieciom. Teraz powtarzam sobie, że mam czas, choć powolutku zaczyna mnie ogarniać syndrom wicia gniazda. Cała wyprawka na dzień dzisiejszy to trzy bodziaki, nawet zabawki są pożyczone od Starszej Siostry. Łucja też już nie może się doczekać rodzeństwa, daje mi buziaki w brzuch i "cie baczyć małą dzidzię".





maileg body h&m kappahl milestone cards

W tym roku wyjątkowo nie możemy się doczekać zimy! Po cichu liczę, że choć Łucja przegapiła urodziny swojego taty o cztery dni to drugi Maluch wyskoczy w moje. Oby nie cztery dni później, bo mamy inne plany na wigilijny wieczór ;-).

A! W szale porządków i wicia gniazda wrzuciłam kilka rzeczy na instagramową wyprzedaż.

Uściski,





Na zdjęciach:
Karty Milestone - Natural Solutions/wygrana na Ładne Bebe
Koc Color Stories - Fabryka Wafelków
Bambi - Maileg
Żyrafka Sophie - Vulli
Książka "Guess How Much I Love You" Sam McBratney
Body z krótkim rękawem - H&M
Body z długim rękawem, czapeczka - KappAhl
Drewniana tabliczka - Letters of Mine

Czytaj również

29 komentarze

  1. Jak słodko! Och, będzie pięknie :> Śliczne bodziaki!
    Heh, ja też przy drugiej ciąży nieco spokojniej do niej podchodziłam, jeśli chodzi o "zakupowanie" - nie musiałam mieć wszystkiego na "już" ;)
    Heh, i ja wygrałam karty na Ładnebebe ;D Przybijam Ci piątkę!

    I trzymam kciuki za "dzidzię". Całusy dla Was! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    Dwójka dzieciaków to cztery razy więcej radości ;)
    Ja całą wyprawkę po starszaku przechowałam i teraz trochę żałuje, bo nie mam potrzeby dokupywania zbyt wielu rzeczy...
    Ściskam mocno i życzę dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja też przechowuję ubranka, zobaczymy czy się przydadzą, ale "gratów" pozbyłam się ze względu na brak miejsca.

      Usuń
  3. Pięknie napisałaś... wzruszyłam się. Życzę Wam wszystkim zdrowia. Jesteście piękną rodzinką! Uściski, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. :* trzymam kciuki za termin ;) i zdrowie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję :) I zdrówka dla mamy i maleństwa życzę!
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. O porodzie staram się jeszcze nie myśleć, ale dziękuję ;)

      Usuń
  7. To musi być bardzo ekscytujące, tym bardziej przechodząc przez to już drugi raz :)
    Serdecznie gratuluje i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się na ciążę spojrzeć z perspektywy czegoś ekscytującego :). Dzięki Marysiu.

      Usuń
  8. Dziewczynka? :P Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A kto powiedział, że dziewczynka?

      Usuń
  9. Gratulację :) wspaniała wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha, wiedziałam! Ktoś coś mówił że rodzina blogerek z BPM się powiększa i tak obstawiałam Ciebie!!!Bardzo się cieszę i gratuluję! Yupiii!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne rzeczy, piękne zdjęcia. Życzę zdrówka i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie tego potrzebujemy, dzięki An.

      Usuń
  13. Cudowny czas,być w ciąży,gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję!!Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To już niedługo, pozdrawiamy z moją 11 dniową Amelką :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )