dzieci

Fabryka Wafelków inspiruje w pokoju Łucji

08:13

Od dłuższego czasu z zainteresowaniem śledzę wpisy na blogach pt. "Fabryka Wafelków inspiruje" i jest mi niezmiernie miło, że post z cyklu znalazł się także i u mnie. Chciałam Wam pokazać jak za pomocą kilku dodatków pokój Łucji nie tylko nabrał uroku, ale także, co dla mnie nie mniej ważne, na praktyczności.   



Jakiś czas temu pokazywałam Wam nowe łóżko mojej córeczki. Przez kilka miesięcy było rozłożone na najkrótszej długości, ale ponieważ Łucja ostatnio bardzo często zasypia czytając z tatą, zdecydowaliśmy się przedłużyć łóżko do 170 cm, aby i jemu było wygodnie. Automatycznie koc, który używaliśmy do przykrywania łóżka stał się za krótki. W Fabryce Wafelków dojrzałam duży koc Color Stories. Trudno mi było zdecydować się na kolor, bo wszystkie kocyki z kolekcji Color Stories mają piękne subtelne odcienie, ale ostatecznie uniwersalna szarość wygrała z brudnym różem. Koc jest miły w dotyku (100% bawełny), ma piękny splot ryżowy i jest wystarczająco duży (130 x 170 cm), by służyć jako narzuta na łóżko. Czuję, że starczy na dłuuuugo i będę go często pożyczać od Łucji.




Kolejną rzeczą, jaką wypatrzyłam na wirtualnych półkach Fabryki Wafelków jest plecak we wzorze Graphic Grace firmy Elodie Details. Jest odpowiednio sztywny, z przodu ma pasek do zapięcia na magnes, regulowane szelki i kieszonkę termiczną na butelkę z piciem. Ze względu na neutralne kolory pasuje i dla chłopca i dla dziewczynki. Już niedługo Łucja będzie go zabierać na wakacyjne zajęcia dla dzieci, pierwszy raz bez mamy! Mam nadzieję, że nowy plecak umili jej rozłąkę i ułatwi ten krok w samodzielność. Plecak to nie jedyna rzecz w pokoju w tym wzorze - od dawna mamy też kosz na zabawki i wkładkę do wózka.



Zauważyliście nową półkę na buty i wieszak na torebki? Planowałam je już od dawna, a tata Łucji spisał się na medal wcielając mój pomysł w życie. W zeszłym roku skrzynka służyła jako stolik na balkonie, teraz pomaga utrzymać porządek w nowozagospodarowanym kąciku w pokoju naszej córeczki. Nie zabiera dużo miejsca i jest bardzo praktyczna.



Bawełnianą torbę dostaniecie gratis do każdych zakupów powyżej 150 zł. Do wyboru lody smerfowe (niebieskie) i truskawkowe (różowe ).

elodie details fabryka wafelków

plecak elodie details

plecak elodie details

Rombów u nas prawie tyle, co gwiazdek, a niedawno doszły kolejne. To worek na zabawki Play&Go, który skrywa całą feerię barw. Wcześniej trzymaliśmy klocki w pudełku-klocku, na półkach regału, ale żadne rozwiązanie mi nie odpowiadało. Teraz jest idealnie - wystarczy rozwiązać sznurek i powstaje mata, a po skończeniu zabawy wystarczy go zawiązać i problem sprzątania rozwiązany. Worek jest lekki i można go szybko przenieść do drugiego pokoju i tam rozpocząć (i bezproblemowo zakończyć) kolejne budowanie z klocków czy inną zabawę. 



lego duplo gdzie schować

A tak wygląda pokój Łucji po zmianach, z nowym wieszakiem i dodatkami. Wcześniejsze wersje znajdziecie np. tu, tu czy tu.

pokój dziewczynki dwulatki skandynawski

Na zdjęciach w roli głównej wystąpili:

Koc Color Stories - Fabryka Wafelków
Plecak Elodie Details - Fabryka Wafelków
Worek na zabawki Play&Go - Fabryka Wafelków
Lniana torba - Fabryka Wafelków
Stojak na buty i wieszak - ze starej skrzynki po owocach

Czujecie się zainspirowani? :-)
Ściskam,


Czytaj również

41 komentarze

  1. Aniu cudne miejsce stworzyłaś, a kolejne elementy tylko dopełniają aranżację...plecaczek skradł moje serce ale i tak uważam, że wieszak i pudełko na buty najcudniejsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu, wkładam w to miejsce całe serce <3

      Usuń
  2. Zdecydowanie zainspirowana :). Miałam zrobić ze skrzynek na owoce miejsce do przechowywania zabawek, ale muszę je dokładnie przeszlifować, a na to zawsze brakuje mi czasu. Więc teraz się zmuszę! Myślałam, że ten pokoik nie może być ładniejszy - myliłam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza skrzynka też została dokładnie przeszlifowana przed zmianami, tylko jest tak stara, że tego nie widać ;-). Jednak to pokój dziecka i bezpieczeństwo najważniejsze, nie ma mowy o wystających drzazgach czy gwoździach :). Dziękuję za te przemiłe słowa!

      Usuń
  3. Towarzyszyłaś mi dziś tym wpisem przy śniadaniu :) Wiesz, że uwielbiam wszystkie wpisy o pokoju Łucji, prawda? Ogromnie podoba mi się ten kącik "garderobiany" przy szafie. Czyżby wieszak zrobiony ze skrzynki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smacznego! :) I półka i wieszak przerobione z jednej skrzynki - jeszcze parę listewek zostało :)

      Usuń
  4. śliczny pokoik, podoba mi się jak niespiesznie go urządzasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz...powiem Ci, że Twoje zdjęcia mają magię, podoba mi się Twój styl, taki niewymuszony. Kolorystyka tez super...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę tak czytać Wasz komentarze w nieskończoność, dzięki!

      Usuń
  6. Buty w pokoju dziecka?Bakterie witają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli przyjrzysz się zdjęciom, to zauważysz, że wieszak jest tuż przy przedpokoju. Jest to dużo praktyczniejsze i bardziej higieniczne rozwiązanie niż buciki walające się po przedpokoju. Buty są czyste, a ręce dziecka są myte bardzo często.

      Usuń
    2. I jeszcze odnośnie bakterii-też są potrzebne. Dzieci wychowywane w sterylnych warunkach chorują dużo częściej, a te biegające po gnoju na wsi to często okazy zdrowia.

      Usuń
  7. Spodobał mi się pomysł z wieszakiem na plecak. Przy wejściu do pokoju córki mamy taką sama ściankę. Dobry pomysł na jej wykorzystanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W małym pokoju (nasz ma niecałe 10 m2) każdy wykorzystany kąt jest na wagę złota :)

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba.a wykorzystanie skrzynki - jako wieszka i półki na buty - rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie! :) można zapytać, jak osiągnęłaś efekt starego drewna na wieszaku? Będę bardzo wdzięczna!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt osiągnęłam w ten sposób, że kupiłam za 5 zł baaardzo starą i zużytą skrzynkę po owocach z gotowym efektem postarzenia ;-). Potem ją dokładnie wyszlifowałam, a mój mąż robiąc półkę i wieszak wyszlifował po raz drugi i gotowe. Popytaj na jakimś bazarku albo w warzywniaku, czy nie sprzedadzą.

      Usuń
  10. Moje ulubione kolory, pastele, kocham to! Pozdrawiam! Panna Matka

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny jest ten pokoik! Jakże strasznie żałuję, że nasz syn nie ma swoich czterech kątów, gdzie też mogłabym się wnętrzarsko wyżyć... Powiem Ci jedno: inspirujesz! Wieszak i miejsce na buty - rewelacyjne. Pozdrawiam ciepło, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Pokój dziecka to spore wyzwanie (by nie zagracić), ale radość urządzania ogromna, zwłaszcza, jeśli dziecko lubi tam przebywać :)

      Usuń
  12. Piękna, miła przestrzeń, która zachwyca każdym kącikiem :)
    A w Fabryce Wafelków są urocze dodatki.
    Miłego dnia, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Marta. A w FW naprawdę można przepaść na długie godziny :-)

      Usuń
  13. Podoba mi się jak każdy szczegół jest dograny. Co do łózka, ja od poczatku szukałam dużego bo wiedziałam ze bedziemy usypiac Yosiego w jego łózku a nie raz z nim ;) Co do skrzynki na buty -super ..i widzę ze moj pomysł z wieszakiem i alternatywnym wykorzystaniem skrzynek rozprzestrzenia sie po domach :D super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3! Iza, jak szukałam inspiracji na wieszak w internecie to właściwie Twój króluje, a potem długo długo nic, więc jest dokładnie jak piszesz :-).

      Usuń
  14. A skad te serduszkowe wieszaczki? Boooskie są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HM Home, kupiłam chyba ze dwa lata temu dwie sztuki na wyprzedaży za 5 zł i tak czekały w szafie :)

      Usuń
  15. Nowe dodatki świetnie pasują. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe to wszystko dogrywasz. Krok po kroku. Powoli. Bardzo lubię pokoik Łucji ��
    Dżus

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny Łucja ma pokoik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kącik ze skrzynką jako szafką na buty to moje ulubione miejsce w tym wnętrzu:) Plecak świetny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Wasz pokoik! Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  20. Pokoik wygląda pięknie :) Za jakiś czas też pewnie po przedłużeniu łózka dla córki będę miała problem z nakryciem, bo na tą chwilę mam idealne ;) Bardzo podoba mi się wieszak i półka na buty i już myślę, gdzie w pokoiku dzieci mogłabym znaleźć miejsce na taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Magicznie to wygląda, chociaż ja jestem zwolenniczką bardziej intensywnych barw. Ale to mój gust. Jak by nie było, ta skrzyneczka na buty bardzo sprytna i zgrabna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, jak zamocowałaś wieszak do szafy? Przyklejony/przywiercony?
    Świetny pomysł z mniejszymi wieszaczkami na desce...zastanawiam się tylko jak przyczepić taki wieszak bez wiercenia w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przywiercony, więc nie pomogę.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )