DIY

Jaja z tatuażem i wielkanocne życzenia

20:43

Długo nie miałam pomysłu na dekorację tegorocznych wielkanocnych jaj. Kupiłam jednak tradycyjnie bazie, bukszpan oraz białe jajka i rozglądając się po domu w poszukiwaniu inspiracji trafiłam wzrokiem na pudełko z artykułami na drugie urodziny Łucji, a w nim m.in. białe piórka i metaliczne tatuaże. Tak w mojej głowie zakiełkował pomysł na kolejny banalnie prosty projekt DIY. 




POTRZEBUJECIE:

- jajka (ja ugotowałam na twardo)
- metaliczne tatuaże
- nożyczki
- zwilżony listek ręcznika kuchennego

Jak ozdobić jajka metalicznym tatuażem?

1. Wytnij niewielki obrazek i oderwij przezroczystą folię.
2. Zmocz listek ręcznika kuchennego albo jakąś szmatkę, przyłóż tatuaż do jajka i przyciskaj przez minimum pół minuty.


Dołożyłam także korony z bukszpanu - wystarczyło połączyć końce cienkim drucikiem.


jajka z tatuażem tatuaż metaliczny wielkanoc dekoracje

jajka z tatuażem tatuaż metaliczny wielkanoc dekoracje






Efekt wyszedł trochę glamour, trochę boho, dosyć nietypowe połączenie. Złoto ostatnio bardzo mocno trzyma się moich projektów DIY,  bo występowało w kalendarzu adwentowym, girlandzie z dzwoneczków oraz tej z frędzli. Przypadek?


szary obrus


życzenia wielkanocne

Efekt bardzo mi przypadł do gustu, mam zatem nadzieję,  że i Wam się spodoba i zdążycie go wykorzystać jeszcze w tym roku.


Do przeczytania po Świętach. Dobrze wykorzystajcie ten rodzinny czas.

Uściski,



Czytaj również

15 komentarze

  1. Kapitalnie to wygląda! :D No i świetny, szybki patent - super!
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tatuaże sprawdziły się świetnie Rzeczywiście efekt bardzo na bogato :-)
    Wesołych świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są.Tylko naturalna biel jajeczek, kropla złota i ciut zieleni.Leciutko, ze smakiem i jak zwykle się zachwycam.Uwielbiam Twoje Diy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba Aniu. I zdjęcia takie piękne :) Wesołych Świąt dla całej Rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. Rodzinnych, radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! I samych pięknych, rodzinnych chwil na nadchodzące święta :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo efektownie wyszły wydziarane jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, cudnie się prezentują. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super patent! Wesołych Świąt! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba złoto wygrywa w tym roku na pisankach. U mnie również ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyglądają te biało-złote jaja :)
    Wspaniałych Świąt Wam życze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetny pomysł ! piękne :D
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł, wyszło rewelacyjnie! Pozostaje mi tylko złożyć życzenia wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny efekt!

    Wesołych Świąt :)

    pozdrawiam
    Ewa-Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )