dzieci

Indiańskie inspiracje dla dzieci

10:05

Ostatnio pokazywałam Wam girlandę z frędzli, którą zrobiłam z myślą o kwietniowych urodzinach Łucji. To nie przypadkowa dekoracja, bo frędzle kojarzą mi się ... z motywami indiańskimi. Z pewnością zauważyliście swoistą modę we wnętrzach (i nie tylko) na inspirację wszystkim, co kojarzy się z plemionami indiańskimi. Tipi, łapacze snów, łuki i strzały czy pióropusze nikogo już nie dziwią. Ciekawe czy to tęsknota rodziców za czasami, gdy bawili się w Winnetou czy po prostu ten motyw jest wyjątkowo uroczy? Cóż, to drugie na pewno, bo sama uległam temu trendowi, zrobiłam łapacz snów, a w pokoju mojej córeczki stoi "indiański wigwam" i powiewa girlanda z trójkątów.


Co więcej, kiedy trafiłam urodzinowe inspiracje w tym klimacie na Pinterest, całkowicie przepadłam i nie potrafię sobie wybić tego motywu z głowy. Tym bardziej, że szlaki przetarły Gu Tworzy i Ms Baika - obie świętując drugie urodziny swoich pociech, a i nas za niecałe dwa miesiące czeka przyjęcie z okazji drugich urodzin Łucji. Doszłam do wniosku, że skoro za rok nasze życie mogą opanować Elsy i inne księżniczki to mam ostatnią szansę, by zrobić coś w moich klimatach. Zobaczcie, co mnie urzekło.


1. Łapacz snów handmade (pokazywałam tu) 2. Tipi, Nununu 3. Mokasyny, Marta Made It 4. Minitipi, Maileg 5. Książka "Jak Mama Została Indianką", Ulf Stark/Mati Lepp 6. Girlanda, Numero74 7. Lalka Pocahontas Disney Animator, Disney 8. Pióropusz, MoiMili 9. Plakat "Strzały", Boombom 10. Poduszka dziecko indiańskie, Minimel

Więcej inspiracji znajdziecie na moim Pinterescie.

Dekoracje na pierwsze urodziny Łucji wyglądały tak. Już wkrótce podzielę się pomysłami na prezenty dla dwulatka, ale wcześniej pokażę Wam zmiany, jakie zaszły w pokoju Małej Indianki. Rąbka tajemnicy uchyliłam już na Instagramie.

Uściski,


Czytaj również

6 komentarze

  1. Wspaniałe dekoracje, cudowna kolorystyka i tematyka :) Fajnie, że nie tylko róże i księżniczki pojawiają się w sieci jako motyw dziewczęcy. W sumie, to raczej z chłopcami kojarzy się tematyka indiańska, a tu taka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojemu synkowi by to odpowiadało;) kreatywniejemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo lubię ten motyw i chętnie bawię się z chłopcami w Indian. Franek bardzo polubił chowanie się w tipi, a Kuba ostatnio pół dnia chodził w pióropuszu. Dzięki za polecenie mojego urodzinowego wpisu :) Uściski dla małej Indianki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba każdy z nas bawił się w dzieciństwie w Indian. Tipi najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też uległam indiańskiej modzie :), szykuję się do zrobienia łapacza snów

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje:) Ja już przerabiałam indiańskie szaleństwa z synem, a zaraz przyjdzie czas na córkę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )