wnętrza

Stara-nowa szara kanapa

07:43

Szare kanapy od dłuższego czasu święcą triumfy. Ten kolor pasuje praktycznie do każdego wnętrza, dobrze komponuje się zarówno w stonowanym, jak i kolorowym pokoju. Nada klasy i elegancji, jest stosunkowo łatwy do utrzymania w czystości.

Sprzedając białego Ektorpa miałam w głowie oczywisty wybór: szarego Karlstada. Niestety, o czym pisałam w zeszłym roku, ten model kanapy wycofano z Ikei i cudem udało mi się kupić stelaż i ciemne pokrycie, które od początku miało być tymczasowo. Chociaż był to  dla mnie priorytet na liście zmian w mieszkaniu, nie udało mi się kupić oryginalnego jasnoszarego pokrowca.

Szukając rozwiązania ponownie trafiłam na stronę Dekoria, gdzie rok temu zamawiałam roletę rzymską. Zaskoczył mnie bardzo duży wybór tkanin obiciowych, w tym także szarych. Okazało się, że można zamówić pokrowiec praktycznie do każdej sofy, fotela czy podnóżka z Ikei, nawet do wielu wycofanych modeli jak mój. Ba, można wybrać pokrowiec długi lub krótki w zależności od upodobań. Dla mnie to idealne rozwiązanie. Mam nadzieję, że dzięki temu kanapa, która odpowiada mi wygodą i kształtem, będzie mogła jeszcze długo nam służyć.

Moją uwagę od razu zwróciła nowość w kolekcji - tkanina Living 104-90. Dwa dni później dotarły próbki tkanin i wiedziałam już, że tego właśnie szukałam. Na Facebooku umocniliście mnie jeszcze w decyzji, gdyż większość z Was typowała tkaninę numer 3. Zobaczcie, jak prezentuje się u nas na trzyosobowej rozkładanej sofie Karlstad.











Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii, bo sama, co tu ukrywać, nie mogę się przestać zachwycać moją nową-starą kanapą.

Uściski,





P.S. Pokrowiec zdał już test herbaty wylanej przez moją córę. Doprał się bez problemu :)

Czytaj również

59 komentarze

  1. No! Jest przepięknie :) idealny kolor <3 za mną też chodzi już zmiana obicia i jest nawet dostępne w ikea, ale cena mnie zabiła. Połowa wartości kanapy ;) Dekoria to świetny pomysł! muszę zatem sprawdzić ile by to kosztowało i do dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm sprawdziłam i już mam problem, mam sofę kivik 3osobową rozkładaną, a są dostępne pokrowce jedynie na sofę nierozkładaną.. ciekawe w czym jest problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu mam nadzieję, że problem się rozwiązał i niedługo będziesz się cieszyć nowym pokryciem :)

      Usuń
  3. Wygląda rewelacyjnie. Do sklepu dekoria często zaglądam mają naprawdę bogaty asortyment. Szukając pokrowców na krzesła cieszyłam się że właśnie do nich zawitałam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasuje idealnie Nigdy bym nie podejrzewała ze to pokrowiec :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda super! To mi podsunęłaś pomysł! Jak mój urwis kompletnie zdewastuje naszą kanapę, to nie będę jej wymieniać, tylko zainwestuję w nowy pokrowiec :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny i bardzo podobny od oryginału :) Świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kanapa wygląda świetnie, jak nowiutka. Pasuje cudownie do klimatu pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Po prostu! :) Ten odcień szarości jest idealny. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się tekstura tej kanapy, odcień jej koloru jest idealny i faktycznie jestem w stanie sobie wyobrazić, że może wpasować się perfekcyjnie do prawie każdego wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w całej rozciągłości :)

      Usuń
  10. Bardzo ładny kolor. taki mi się marzył.
    niestety próbnik mnie wprowadził w błąd i moja jest nieco przyciemna.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na próbkach jest napisane, że odcień partii materiału może się różnić w niewielkim stopniu.

      Usuń
  11. Czuję się jak u siebie :))) Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest cudnie! Dużo lepiej, jednak jaśniejszy odcień prezentuje się zdecydowanie lepiej. Ja rozważałam zakup pokrowców w jasnej szarości w dekoria, bo Ikea na moje Ektorpy nie produkuje, ale ceny są wysokie :( Wszystko przepięknie się prezentuje! Fajna ta litera z żarówkami, widziałam już kilka razy w TK Maxx, ale jakoś nie mogłam się zdecydować. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny to rzecz dyskusyjna - wydaje mi się, że są porównywalne do cen pokrowców z IKEI, w każdym razie cena tego i tego niedostępnego, który chciałam z I. była identyczna.

      Usuń
  13. wow! Od dłuższego czasu chodzi za mną myśl by zrobić coś ze swoją kanapą, Twoja wygląda świetnie! Lecę sprawdzić czy mają obicia również na mój model :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cześć Piece - a jaką masz sofę?

      Usuń
    2. Napisz Olu do pani Agnieszki (powyżej), na pewno coś doradzi.

      Usuń
  14. Nawet bym nie pomyślała, ze można zamówić takie obicie w Decorii. Świetne odświeżenie i lekka zmiana.

    OdpowiedzUsuń
  15. Musze przyznac z bolem, ze Pani uratuje mnie bo juz szukam od roku idealna tkanine, wszystkie byly do banu, a tu wielka niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że pomogłam - takie komentarze sprawiają mi dużo radości :)

      Usuń
  16. Wygląda rewelacyjnie!!!! Mam rozkładana kanapę-wersalkę z czarnym obiciem, które mi juz baaardzo opatrzyło,może też pomyślę o pokrowcu ? Dzięki za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna tkanina i kolor też bardzo trafiony :) podoba mi się, że nóżki kanapy są odsłonięte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tylko takie rozwiązanie wchodziło w grę, ale co kto lubi :)

      Usuń
  18. No ja od razu wiedziałam, ze bedzie elegancko pasowac :) Juz nie moge sie doczekac odwiedzin :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna jest! zawsze mi się podobał ten model :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kanapa jest piękna, ale te Twoje zdjęcia.... zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam, a ja mam pytanie o kolor ścian salonu? Z jakiej firmy jest ten kolor I jaki odcień? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ścianach jest Dulux z mieszalnika robiony 5,5 roku temu. To jasnoszary wpadający w niebieski.

      Usuń
  22. Witam, a ja mam pytanie o kolor ścian salonu? Z jakiej firmy jest ten kolor I jaki odcień? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie rewelacja!!! I kolor i faktura!

    OdpowiedzUsuń
  24. Korzystam z szerokiej gamy oferty dekorii od dawna,ba nawet raz w ich konkursie na 10 lecie zdobyłam 3 miejsce.Są niezawodni,głównie za sprawą szybkości realizacji zamówień oraz tego że wysyłają te tkaniny ekspresem.Kanapa prezentuje się ciekawie,zastanawia mnie tylko czy pokrowce na serio są dopasowane oraz czy łatwo je ubrać na kanapę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, i próbki i realizacja ekspresowa. Pokrowce są idealnie dopasowane i wydaje mi się, że minimalnie większe niż te ikeowe, bo łatwiej się go zakładało, a jednocześnie, co wydaje mi się, że widać na zdjęciach, są świetnie dopasowane. Z tego, co się dowiedziałam to każdy użyty pokrowiec mierzą na odpowiednim modelu - taka kontrola jakości.

      Usuń
  25. Świetna kanapa :) Myślę że jest bardzo klasyczna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest zarąbiście.Uwielbiam taki szary kolorek.Także wciąż zachwycam się Twoim starym stolikiem ( ten zachwyt pewnie nigdy nie minie;) a i wypatrzyłam cudowne duże, podświetlane "S" Proszę szybciutko podać więcej szczegółów, co to jest i skąd bo cholernie mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Podświetlane S ulopowałam w TK Maxxie :)

      Usuń
  27. Rewelacja! Koszt pewnie niemały, ale warto było!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wlasnie dzisiaj legl w gruzach caly moj plan wymiany pokrowcow. Mam stary model EKTORP, wlasnie ten kolor obicia upatrzylam sobie i bylam przeszczesliwa, ze oto w koncu zakonczylam poszukiwania. Dzwonie dzisiaj do Dekoria i pani mi oznajmia, ze tego materialu nie ma i nie bedzie. Buuuuuu... Ale dlaczego ja sie pytam?! Dlaczego oni mi to zrobili????
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziwne, bo na stronie jest dostępny :(

      Usuń
  29. Hmmmm, jak ja otwieram strone z tym obiciem, to stoi : Stan magazynowy: chwilowo brak. Czy jakos tak. Wylalam swoje zale na Dekoria, ktos mi odpisal, ze jeszcze zobacza, czy cos
    da sie zrobic. Czekam, ale jakos wiary we mnie niewiele ...
    Pozdrawiam i ...zazdraszczam ;-)
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  30. Elu, tkanina ta będzie jak najbardziej dostępna. Mamy jej chwilowy brak ze względu na duże zainteresowanie :-) . Ale myślę, że już za parę dni będzie dostępna.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna zmiana,
    salon dzięki nowej tkaninie zyskał więcej przestrzeni i lekkości...
    z komodą i dodatkami kanapa prezentuje się rewelacyjnie.

    Pozdrawiam
    ~ Orka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )