osobiste

Podsumowanie roku 2015 od A do Z

07:59

Działo się, oj działo w tym 2015-tym! Odkąd zostałam mamą wciąż nie mogę oprzeć się wrażeniu, że przeżywam najlepsze lata swojego życia. Mimo licznych obowiązków zawodowych i dzieciowych codziennie staram się poświęcać czas na bloga. Wnętrzarsko udało mi się przede wszystkim zamienić biuro w pokój Łucji, przeprowadzić metamorfozę balkonu w postaci nowej, drewnianej podłogi oraz wprowadzić liczne zmiany w pokoju dziennym. Wydarzyło się jednak znacznie więcej.


Poniżej alfabetyczne podsumowanie moich najważniejszych blogowych wydarzeń mijającego roku.

A jak Ania i Anicja. Mam w domu niezliczoną ilość "A" porozstawianą po kątach (kubek Design Letters "A" tu),
B jak balkonowa rewolucja, boho na Bloggers Photo Meeting i Bułgaria, gdzie spędziliśmy pierwsze zagraniczne wakacje we trójkę,
C jak cudna choinka, która cieszy ciepłem, gdy ciemno,
E jak eee...nic nie przychodzi mi do głowy ;-),
F jak Facebook, do którego zaczęłam się przekonywać i staram się więcej pisać na anicjowym profilu oraz fotografia, która bardzo mnie wciągnęła,
G jak gdzie kupilaś?, czyli najpopularniejszy wpis tego roku!,
H jak Hagedornhagen, czyli owadzie plakaty,
I jak Instagram, czyli moja ulubiona aplikacja (poniżej #bestnine2015),


K jak kredens (który znalazł nową właścicielkę),  kalendarz adwentowykuchnia dziecięcaKitchen Aidkanapa Karlstad i  Kuchnia Spotkań IKEA,
Ł jak Łucja! i jej nowy pokój (plany tutu i tupoczątkikolejne zmianypółka na książki),
M jak minimalizm, który wciąż słabo mi wychodzi,
N jak Nikkor 50 mm (przysłona 1.4) - nowy...
O ...obiektyw, w którym jestem zakochana,
P jak prezentowniki (na pierwsze urodzinyna Dzień Dziecka, na 18 m+: lalki, kołyski i akcesoria kuchenneksiążki i zabawki) , cykl Przed i po (sypialnia i jadalnia), pierniczki i przedpokój (przed zmianami i w bieli),
T  jak TK Maxx i to, co najważniejsze, czyli "together",
U jak urodziny, a konkretnie pierwsze urodziny: dekoracje i prezenty,
Z jak ZMIANY :),


Ż jak...życzenia noworoczne. Życzę Wam samych zrealizowanych postanowień, jak najwięcej czasu na realizację marzeń, ale i chwilę odpoczynku. I zdrowia, bo ono jest najważniejsze.

Sobie życzę, abyście nadal tak licznie zaglądali. Dziękuję, że jesteście i zostawiacie po sobie ślad!

Do napisania w 2016,




Czytaj również

16 komentarze

  1. Jak zwykle piękne zdjęcia, jak zwykle pozachwycałam się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Owocny rok, nie ma co... :) W Nowym Roku życzę wielu wspaniałych inspiracji i energii do realizowania marzeń i planów.
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie hitem byl podloga balkonowa do której nadal wracam myślami.Jak pomyślę ile też u mnie się dzialo...Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w 2016 roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł na wpis

    szczęśliwego Nowego Roku
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że mijający rok to zmiany i piękne inspiracje. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj działo się działo! Gratuluję tak owocnego roku!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszego Aniu! Cudowne są Twoje kadry i mieszkanie coraz bardziej minimalistyczne! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Działo się Aniu, działo :) Wszystkie pomysły i przedsięwzięcia wyszły pięknie!
    Widzę, że Mikołaj był z Design Letters :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Ściskam, M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie owocny rok za Tobą:) Życzę samych w sukcesów w 2016 r i przede wszystkim spełnionych marzeń:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. No i za to Cię podziwiam :) Obyś w nowym roku miała jeszcze więcej weny, energii i siły na blogowanie i bycie Mamą jednocześnie <3 Pokoik Ł to mój ulubiony punkt programu!

    OdpowiedzUsuń
  11. oj działo się. kolejnego takiego roku życzę!
    wszystkiego pięknego aniu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa forma podsumowania minionego roku. Z przyjemnością szykuję się na stałe odwiedziny w przyszłym. Pozdrawiam i życzę wszystkiego naj naj.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajne podsumowanie z pomysłem :D Ania działo sie oj działo.Dziekuje ze Warsztaty znalazły sie na tej liście .Miło mi :) Mam nadzieje ze kolejny rok przyniesie ci rózwnież cały alfabet pozytwynych wrażeń i wspomnień . Sciskam Noworocznie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały rok , jeszcze lepszego 2016 życzę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )