dzieci

Prezentownik świateczny - prezenty dla dziecka 18 m+ cz. 1

07:18

Mama-estetka-perfekcjonistka nie ma łatwo. Nie kupi pierwszej lepszej zabawki w supermarkecie, nie ma szans. Prędzej nie prześpi żadnej listopadowej nocy niż zda się na przypadek w kwestii wyboru prezentów dla Pierworodnej. Zwłaszcza, że w grudniu okazji nie brakuje: prezenty na Boże Narodzenie, ale także na Mikołajki i drobiazgi do kalendarza adwentowego. U nas dochodzą jeszcze imieniny Łucji 13-tego grudnia. Oszczędzę Wam trochę tych nieprzespanych nocy, zajrzyjcie z czego będę wybierać prezenty dla mojej córeczki, a może znajdziecie coś dla swoich maluchów.

Dziś skupię się na typowych zabawkach dla małych dziewczynek, choć jak najbardziej mogą zainteresować także chłopców. Książki i zabawki edukacyjne takie jak klocki czy puzzle mam nadzieję zaprezentować Wam innym razem.


Akcesoria kuchenne

Niedawno pokazywałam Wam kuchnię, której posiadaczką stała się Łucja. Taki zakup to dopiero początek, bo przecież żadna kucharka nie może obejść się bez: produktów spożywczych, garnków, naczyń czy sprzętów kuchennych. Wbrew pozorom wybór nie jest zawężony do plastikowych zabawek, obecnie na rynku jest całe mnóstwo drewnianych, trafią się też i metalowe.


1. Drewniany tort ze świeczkami Playtive Junior/Lidl - na Łucję czeka kila zestawów kupionych w zeszłym roku. Mimo wyjątkowo niskiej ceny drewniane produkty na rzepy są świetnie wykonane. Tort też pewnie trafi do naszego zabawkowego piekarnika.
2. Drewniane lody Tiger - są tak smakowite, że sama bym je zjadła. Idealny rozmiar do kalendarza adwentowego. Oprócz lodów mamy także także lizaki owocowe.
3. Drewniany mikser z produktami na ciasto Le Toy Van - w tym roku jeszcze za wcześnie, wszak mama dostała swojego Kitchen Aida w znacznie bardzie zaawansowanym wieku, ale urzekły mnie jego kolory.
4. Fartuszek Ferm Living - co prawda Łucja ma fartuszki uszyte przeze mnie, ale ten wzór znany z popularnej tapety wygląda uroczo.
5. Drewniano-metalowe garnki Plan Toys - mamy trochę inny zestaw, ale te też by się przydały, zwłaszcza do gotowania na większe imprezy ;-).
6. Metalowy serwis do herbaty Panna Klara - chyba najładniejszy w całym internecie, a w dodatku nietłukący i nie plastikowy.
7. Porcelanowe naczynia IKEA - fajny zestaw, zwłaszcza dla starszych dzieci, choć nasze lale i reszta pluszowej brygady już z niego korzystają. Jest jeszcze cały, ale efekty dźwiękowe gwarantowane.

Lalki przytulanki

Ku mojemu zdziwieniu faza na zabawę lalkami przyszła już jakiś czas temu. Łucja namiętnie wozi lprzytulanki w swoich wózkach (tym ze zdjęcia powyżej i przerobioną spacerówką), kąpie je i karmi. Nie ma ich za wiele, m.in. numer 7 z listy poniżej. We mnie odzywa się mała dziewczynka i najchętniej przygarnęłabym je wszystkie!



1. Lalka Mimmi, Rubbens Barn - obecnie mój typ nr 1 pod choinkę. Przekonuje mnie to, że lalki RB są wyjątkowo przyjemne w dotyku, dobre jakościowo i można je prać w pralce.
2. Aniołek Maileg - uroczy element do dekoracji i nie tylko.
3. Lalka Lucy, Jellycat - cała jest urocza w tych białych podkolanówkach i sukience w łączkę.  No i to imię!
4. Lalka Ling, Sebra - chyba powinna otwierać MOJĄ listę prezentów. Robiona na szydełku lala skradła moje serce.
5. Przytulanka Beauty Baby, Lucky Boy Sunday - ładna inaczej jak większość zabawek LBS. Według mnie maja coś w sobie rozczulającego, aż chce się nimi zaopiekować.
6. Lalka z nosidłem i dodatkami  Zora, Lilliputiens - czuję, że mojej "małej mamusi" by się spodobała.
7. Lalka z uszkami Metoo - zeszłoroczny prezent gwiazdkowy, jak najbardziej udany.
8. Lalka Mademoiselle Colette, Moulin Roty - podoba mi się połączenie kolorów i urokliwe koczki.

Łóżka i kołyski dla lalek

Poniekąd  pozostajemy w temacie lalek. Łóżeczko to nie tylko zwykła zabawka - to ważny element wystroju pokoju. Temat potraktowałam poważniej niż wybieranie większego łóżeczka dla Łucji, bo to już od dawna mam wybrane. Nie wiem czy zdecydować się na kołyskę czy łóżeczko, ciekawa jestem Waszych typów.


1. Łóżeczko dla lalek Kids Concept - jako maniaczka gwiazdkowego motywu poważnie biorę je pod uwagę.
2. Łóżeczko dla lalek Done By Deer - nowoczesny design i ciekawa forma, ale nie wiem czy spodoba się małej dziewczynce.
3. Kołyska (lub łóżeczko w wersji bez płóz) dla lalek Lupo Toys - naturalne drewno i staranne wykonanie, a do tego przystępna cena.
4. Kołyska dla lalek Small Foot Design - urocza biała kołyska wyposażona w materac, poduszkę i kołdrę.
5. Łóżeczko dla lalek Kreatywna Pani Maszynka - nietuzinkowe wzornictwo, polski handmade wykonany ze sklejki, możliwość spersonalizowania poprzez wycięcie dowolnych wzorów.
6. Łóżeczko dla lalek Small Stuff , czyli miniatura łóżeczka Sebra - mój typ numer jeden, niestety w cenie dziecięcego łóżka, więc odpada.

Jeśli szukacie prezentów dla rocznego dziecka, zajrzyjcie tu i tu. Mam nadzieję, że jesteście ciekawi także drugiej części inspiracji prezentowych dla maluchów.

U Wy jak stoicie w kwestii prezentów? Zdradzicie, co planujecie? A może wybraliście (tfu, wybrałybyście) coś z list powyżej? dla swoich pociech?

Miłego dnia,


Czytaj również

21 komentarze

  1. Piękne te zabawki. Takie proste i urocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te wszystkie zabawki, które pokazałaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły na prezenty :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tort z Lidla nabyła Babcia dla Banderasiątka.Już nie mogę dię doczekać jak będzie piekł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go kupiłam, fajny jest, ale chyba przetrzymam do drugich urodzin, bo mam jeszcze cztery pudełka drewnianego jedzenia, a tort jakby nie było piecze się na urodziny :-).

      Usuń
  5. Ja dziś z Babcią i Ciociami Zosi poszalałam w Lidlu, bo w zeszłym roku jakoś nic nie kupiłam, teraz będzie wszystko czekać na kolejne okazje.
    A co do LBS, to też mi się STRASZNIE podobają, tylko te ceny są przerażające.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam się n dzieciach i nie wiem co im się podoba, ale mi podoba się absolutnie wszystko z tej listy!

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas prezentami najbardziej pożądanymi przez Ulę (lat 3) są książki, ale też nie pierwsze lepsze, tylko takie naprawdę pożyteczne, ciekawe, mądre, więc rzeczywiście potrzeba czasu na znalezienie odpowiedniej. Kuchenka już jest i to w codziennym użyciu, a te śliczne akcesoria przydałyby się do niej jak nic. Prezentowy numer 3 to chyba właśnie lalka, bo w córce odzywa się powoli instynkt macierzyński ;) Pozdrawiam, Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne propozycje. drewniane zabawki z Lidla jak najbardziej polecam. są porządnie i wytrzymałe. kuchnia mojego Leona głownie posiada wyposażenie właśnie z Lidla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem pod wrażeniem stosunku cena-jakość tych drewnianych produktów spożywczych :)

      Usuń
  9. Super pomysły!
    Szkoda, że Maja jeszcze taka maleńka :)
    Ale przytulanki już lubi .. zwłaszcza lizać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas szybko płynie, niedługo będziesz jej kupować takie cuda :)

      Usuń
  10. Aniu popieram zamysł zakupów z rozwagą i przemyślanych.Masz rację okres przed świętami, gdzie przepych dekoracji i upominków wabi nas jak lep muchy. Lalki "potwórki" tak je nazywam, podobają mi się choć i ich cena jest odstraszająca, ale zgadzam się z Tobą wymagają opieki i zakup ich popieram :)
    Ściskam wieczornie, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cena niestety rozkłada na łopatki :(

      Usuń
  11. Nie ma lekko ;)
    Ale sama bym nacieszyła oczy takimi prezentami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widzę tych lodów w ofercie TIGERA na stronie. gdzie można je znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tiger nie ma sklepu online, oferta na stronie nie jest kompletna. Ostatnio widziałam je w sklepie, więc powinny być.

      Usuń
  13. Jak dobrze, ze trafilam na Twojego bloga. Prezent na swieta mam z glowy :))) kupie ta lale Rubens Barn :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Same śliczności :) Uwielbiam takie zabawki w stylu eko

    OdpowiedzUsuń
  15. Ladne te zabawki, tylko czy nasze dzieci potrzebuja az tylu prezentow. Nie zapomnijmy, ze sa dzieci ktore naprawde nie maja nic. Podzielmy sie z innymi. M

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój Młody jest zawsze bardzo konkretny w kwestii prezentów, więc z nim nie mam problemów ;) A jeśli mogę doradzić w kwestii łóżeczka dla lalki, to raczej obstawiałabym kołyskę. Bo po położeniu lali spać można ją jeszcze ukołysać do snu. Pamiętam, że jak byłam mała, to bardzo mi brakowało tej możliwości w łóżeczku mojej lalki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )