konkurs

Konkurs z Dekorujsam.pl i sesja w stylu rustic

08:56

Od Bloggers Photo Meeting minęły dwa tygodnie, a ja wciąż odkopuję te setki, a właściwie tysiące zdjęć. I choć wolałabym je zachować dla siebie, to traktuję to trochę jak projekty, które będąc niepewnym wyników trzeba było oddawać na studiach. Dziś pokażę Wam kilka ujęć z sesji rustykalnej, której autorkami są Iza, Renata, Karolina i Jagoda. Wśród wielu pięknych artykułów do dekoracji znajdziecie także coś do wygrania dziś u mnie w konkursie. Sponsorem nagrody jest firma Dekorujsam.pl. Domyślacie się, co to może być? Przyjrzyjcie się dobrze zdjęciom.










Modelką do tej sesji była świetnie Wam znana Ania aka Scraperka




Dokładny wykaz, gdzie co kupicie znajdziecie u Izy - organizatorki Bloggers Photo Meeting tutaj. Kulisy sesji wyglądały tak jak poniżej. Zadanie dodatkowe: znajdź niemowlę (synka naszej Gu :)). W roli paparazzi wcieliła się Ola z Fotobloo(g).


W tle starachowicki pałacyk, na pierwszy rzut oka całkiem nowy. Wpisuje się w klimat?


Wykorzystane do sesji orzechy i Agnieszka z Agnetha Home z nieodłącznym rekwizytem spotkania.


A w konkursie do wygrania są...kto zgadł? Dwie poszewki z wypełnieniem od Dekorujsam.pl!





Aby wziać udział w konkursie, należy:

1. Wyrazić chęć udziału w komentarzu poniżej.
2.  Polubić fanpage Anicja's White Space i Dekorujsam.pl na Facebooku (jeśli masz konto).
3. Zamieścić grafikę konkursową z linkiem do tego wspisu na blogu (jeśli masz bloga).
4. Podać adres e-mail w przypadku anonimowych użytkowników.

Konkurs trwa do niedzieli 13 września do północy, wysyłka tylko na adres w Polsce. 

Zaglądajcie też do innych uczestniczek #bloggersphotomeeting, gdyż konkursów będzie aż 11 i można wziąć udział we wszystkich! Jeszcze dziś konkursy powinny się pojawić u:

Karoliny z http://www.houseloves.com  

A ja szykuję wpis o zmianach w pokoju dziennym, już nie mogę się doczekać, żeby Wam pokazać.
Uściski i miłej niedzieli,


Czytaj również

138 komentarze

  1. Na każdym blogu inny styl, a wszystko ze sobą gra! Cudownie. Bardzo chętnie zagram u Ciebie o podusie :-).
    Pozdrawiam serdecznie
    Joanna Popielecka
    mysiathebest@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście biorę udział:)gosiaczek4101@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie cuda, biorę udział.
    agn.banasiak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam chęć udziału (; Poduchy prezentują się idealnie ! Świetnie pasowałyby do mojego wymarzonego pokoju, który mam nadzieję już niebawem zmieni swój status z: marzenie na rzeczywistość (;
    Pozdrawiam i ściskam ciepło,
    Karola
    karolexmix@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że chcemy :)
    A sesja przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie biorę udział, podusie fajne. Alina, mój adres:alincia8@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. sesja robi niesamowite wrażenie a poduchy od razu wpadły mi w oko a,że mam taki sam fotel jak Wasz z sesji wiem,że będą się u mnie dobrze prezentować :)
    zgłaszam się zatem do zabawy i liczę na troszkę szczęścia :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuda :) biorę udział :)
    kaja350@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział, oczywiście. Piękne przedmioty - zobaczymy co z moim szczęściem, dawno go nie wystawiałam na próbę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zglaszam chec udzialu. Pozdrawiam
    ani61@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział :-) Przy okazji nauczyłam się wstawiania baneru na bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj dziewczyny kusicie kusicie tymi cudami:-)
    chętnie wezmę udział :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak z chęcią biorę udział w konkursie :-)
    Bloga niestety nie mam...ale fan page oba polubione :-)!
    Na wszelki wypadek podaję e-mail : gasiorowska.izabela@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! Chętnie wezmę udział w zabawie :-)
    pozdrawiam
    Ewa
    ewanowak22@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście biorę udział.magdadams21@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. biorę udział w zabawie
    lubię na fb jako Bernadetta Bomba
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne poduchy! Może uda mi się je wygrać. :)
    pannakotaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne rzeczy i takie zmasowane konkursy. Zapisuję się szybko, bo może w tym tkwi sekret ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja się dołączam. Mail rudzia666@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jasne że biorę udział, poduszek nigdy dość 😉
    Pozdrawiam
    Monika
    geometrycznie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Biorę udział w konkursie. Poduchy są rewelacyjne!! love_n@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. biorę również udział w konkursie :) pozdrawiam ucha@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się :) banerek na blogu http://mebelkidanielki.blogspot.com/
    Piękna sesja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam poduszki, poduszek NIGDY za wiele, dlatego prędko ustawiam się w kolejce ;))
    pozdrawiam,Aśko

    OdpowiedzUsuń
  25. rustykalna wersja najbardziej mi się podoba:) bardzo chętnie zapisuję się do kolejki i niecierpliwie czekam na losowanie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam poduszki,dlatego chętnie biorę udział w konkursie.Anna anaan@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooo, ja również chętnie wezmę udział: raspberryfield@gmail.com :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cuda! Wszystko chciałoby sie mieć 😊 biorę udział bo poduszkara ze mnie ;) m.nerkowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Do mojego salonu jak znalazł, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Biorę udział ;) didi1694@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. dopisuję się :) a sesja sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo chętnie przygarnę nagrodę, choć limit szczęścia wykorzystałam szukając mężą (na co absolutnie nie narzekam) - ale może się uda.... marciczka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Biorę udział! :D
    karolina.malek95@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. jedenaście szans, coś musi się udać! :)
    http://madebyruda.blogspot.com/2015/09/konkursowo-na-domowo.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale ekstra! Zgłaszam udział:)
    makowadolina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. biorę udział :)
    lubię na fb: Sylvia Bomba
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Biorę udzial ;)
    paulina.knap88@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. i ja tu się zapisuje :) z chęcią!
    n.zakharko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Z przyjemnością biorę udział w konkursie :) karolina.m1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. biorę udział:) bardzo chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. zapomniałam podać mail, oto on:szala.joanna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam, przepiękne rzeczy. Biorę udział w zabawie ;)
    Pozdrawiam
    Magda
    desire_28@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Również biorę udział. Poszewki są bajeczne! modzellka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się, zgłaszam! :)
    Karina
    katalina53@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Poduszek nigdy nie za wiele! :) Zgłaszam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne w sam raz na prezent urodzinowy dla mojej siostry!
    I ja się zapisuję
    kb.borucinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ustawiam się w kolejce! :)
    agata.ryszkowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Biorę udział :)
    braggaxyz@gmail.com
    lubię oba fb i udostępniłam info o konkursie jako: Ada B.

    OdpowiedzUsuń
  49. Biorę udział :)
    Banerek na moim blogu - http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne zdjęcia :)
    Bardzo chętnie wezmę udział w konkursie
    Banerek na blogu http://tulipanowiec.blogspot.com/
    Polubione FB przez Tulipanowiec https://www.facebook.com/blogtulipanowiec?fref=photo
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Ustawiam się w kolejce.
    agamatosek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Oczywiście biorę udział! :))

    lanthe@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  53. Biorę udział,pozdr,Iwona.mifol1@wp. pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Biorę udział. beata3094@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Z przyjemnością zgłaszam się do konkursu :) Piękne rzeczy!
    miaulove@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Super poszewki, pasują do mojego mieszkanka.
    Pozdrawiam Magda
    mazury1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Oj niebiesko mi w głowie od tych kolorów.
    Uwielbiam takie połączenia! Moja jadalnia jest jak narazie w trakcie realizacji! Przygarnąć chciałoby się wszystko. Oj tak! Biorę udział w konkursie, bo uwielbiam takie niespodzianki! Życzę wszystkim powodzenia!
    Mira!

    mirandabuczek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam swój udział :)!

    emilucha_stop@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne zdjęcia. To musiało być cudowne spotkanie :).

    Z chęcią przygarnę poduszki. Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się do zabawy :)


    Madelajnx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja również z przyjemnością przyłączam się :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Z przyjemnością biorę udział w konkursie.
    olszewska.ewa@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Z przyjemnością wezmę udział w konkursie!
    http://grey-gull.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. biorę udział w zabawie
    anna.jasic@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  65. Również bardzo chętnie biorę udział:)
    profile polubione, banerek jest: http://na-tropie-piekna.blogspot.com/
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. śliczności :) ustawiam się i ja w kolejkę :)
    http://naszrodzinnyzakatek.blogspot.com/
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  68. Sesja piękna, podziwiałam ją już na innych blogach :) Z przyjemnością zapisuję się do konkursu!

    OdpowiedzUsuń
  69. Biorę udział!

    j.dubielska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Chętnie przygarnę podusie:) pozdrawiam,e.

    OdpowiedzUsuń
  71. O matko, jak tu ładnie i oczywiście Biorę udział :)
    Wszystko lubię na FB jako Ma i Bla :)
    Baner wisi na blogu Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  72. Ahh... jakie piękne! profile polubione, sklep przejrzany, gdy tylko dostanę wypłatę to połowę wykupie ;) ale wygrać konkurs też bym chciała (bo wypłata nie jest aż tak wysoka, żeby starczyło na wszystko)
    Pozdrawiam,
    Karolina (czarolina@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  73. ja chcę, ja chcę:)
    pozdrawiam i powodzenia wszystkim!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Mogę też stanąć w ogonku po poduchy?
    Serdeczności - Justyna

    rudolfina(at)gmail.com

    Na FB - done! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Też chcę takie poduchy, są pewnie bardzo mięciutkie i milutkie.Banerek na http://thirdfloorno7.blogspot.com/ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  76. Z największą chęcia biorę udział, kocham podusie, więc dodatkowe 2 poszewki zawsze są w cenie:)

    OdpowiedzUsuń
  77. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Biorę udział <3 Może choć raz mi się poszczęści <3
    beciula21@o2.pl
    Pozdrawiam
    Beata Czaja

    OdpowiedzUsuń
  79. ależ oczywiscie że biorę udział

    OdpowiedzUsuń
  80. Niebieska i niebiańska sesja :) więcej takich

    Krzysia Piesiewicz
    krzysiapiesiewicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. i ja się zgłaszam
    pozdrawiam Julia
    julcia_k@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Poduchy cudowne akurat do mojej nowej sypialni w kolorkach błękitów i szarym więc ja też się zgłaszam i podaję maila maron-06@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Poduchy w mojej sypialni wyglądałyby zjawiskowo! Ach!
    Post udostępniłam na https://www.facebook.com/cherrilady
    Pozdrawiam ciepło!
    wisienqa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  84. W konkursie udziału nie biorę, bo choć poduszki cudne to już brakuje mi miejsca na kolejne;p Za to muszę się koniecznie pozachwycać zdjęciami, wyszły cudownie! Wspaniały klimat, piękna aranżacja:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  85. Cudowne zdjęcia!!! Uwielbiam takie klimaty:
    Oczywiście biorę udział, mój mail: madie@randan.pl
    Na fb Magdalena Bryd.
    Banner na blogu: www.madie.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  86. Biorę udział :)
    Na fb Weronika Dzionk
    mail kruszynka1624@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Poduchy to zawsze pożądany dodatek :) Ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  88. Witaj,
    Wyrażam chęć na udział w super konkursie i wygranie tej cudownej nagrody.
    Pozdrawiam
    Marta Kudyba. Mmkudyba@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. ja tez chętnie się zapiszę do Twojej zabawy.
    jak wygram, to sobie taki fotel do kompletu sprawię :)

    pozdrawiam
    anna.kochanek@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja też biorę udział w konkursie! teczowasowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Chętnie zaopiekuję sie pieknymi rzeczami

    moni-qa@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. zapisuję się do zabawy;p
    lolkawawa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Ustawiam się w długim ogonku do nagrody. Katie-l@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. ja też się przyłączę do zabawy
    dagmara1231@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Bardzo chętnie wezmę udział, takie podusie każdy by chciał mieć;)
    Pozdrawiam, Kasia
    kasia.polska2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Biore udzial! :) <3 driver154@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Przyłączam się :)
    Cała stylizacja powala, ale ja zakochałam się w drabince :)
    Uściski,
    Renia
    urbanska.renia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Bardzo chętnie przygarnę takie poduszki :)
    Pozdrawiam
    Ania ania.oo.anka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Podusie - mięciuszki umilą nie jeden jesienny wieczór!
    Oby trafiły do mnie!
    Zapisuję się więc!
    Banerek na www.decustyle.blogspot.com
    BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  100. I ja chętnie zgłaszam się do zabawy :)
    Basia - http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Dopisuję się i ja :) zdjęć z BPM naoglądałam się już tyle, że czuję się jakbym tam była :) są piękne! Przy okazji staję się nową czytelniczką bloga!
    e-mail: martka.musial@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Rany Julek! Biorę udział i zostawiam swój mail :) erwin.pascal@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. piękna nagroda. chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Chętnie wezmę udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Biorę udział :) kla-kmi@wp. pl

    OdpowiedzUsuń
  106. Zapisuję się do zabawy:) Fajny blog, jestem tu pierwszy raz i na pewno będę dalej zaglądać. Pozdrawiam:)
    Anna.Jakubowska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Takie poduszki sprawiłyby, że mój nowy studencki pokój stałby się przytulniejszy <3 :)
    Chętnie wezmę udział w konkursie, podaje adres maildohani@gmail.com

    Pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  108. Biorę udział :)
    Lubię na Facebooku jako Elżbieta Świtulska
    lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. Jakże ich nie chcieć jak takie piękne!
    Baner na blogu www.livingasatisfiedlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. fotki na wszystkich blogach ze spotkania robia wrazenie !!!

    w konkursie również chętnie wezme udział :)
    kuai@amkorki.pl

    pozdrawiam
    Alicja :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Dołączam do zabawy. Pozdrawiam Paulina (ina-1409@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  112. Zgłaszam się z radością, Kasia (kat-sar@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  113. cudne rzeczy, z przyjemnością biorę udział w zabawie, ellan-p@wp.pl, Ela

    OdpowiedzUsuń
  114. Chętnie wezmę udział w zabawie.
    kazik350@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. Dołączam do zabawy :} Karolina, husky03@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. zgłaszam się do zabawy
    agnieszka,folta@wp.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  117. biorę udział :)
    na FB lubię jako Joanna Szwant
    gatta2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. Biorę udział :)
    E-mail: msobierajewicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. Śliczności :) oczywiście biorę udział ninkam29@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. I ja z wielka chęcią się zapisuje ... pozdrawiam... Kinia
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Prawie na koniec, ale warto uszczknąć trochę szczęścia :)
    Pozdrawiam Kasia
    czajusie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  122. OJ byłoby cudnie wygrać takie poduszenta :) idealne do mojej kanapy, z chęcią biorę udział w konkursie i czekam na wyniki, a nóż widelec :) Banerek na colorowankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  123. biorę udział :) one.abernathy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  124. w ostatniej chwili, uff ! z chęcią bym je przytuliła ;)
    pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  125. Bardzo chciałabym coś wreszcie wygrać! A tym bardziej takie cudo! :) dastikasp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  126. Polubiłam na FB jako: Krystyna H
    E-mail: r.helt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Ale cuda!!!
    Z wielką chęcią wezmę udział w konkursie:-)
    Serdecznie pozdrawiam
    Aneta
    aneta.majchrzak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )