inspiracje

Boho za dnia i nocą

09:12

Relacjom z Bloggers Photo Meeting  nie ma końca (i będzie ich jeszcze trochę), a każda z dziewczyn zdradza kolejne szczegóły. Pisałam już, co robiłyśmy w piątek, a dziś chciałabym podzielić się z Wami wrażeniami z zeszłej soboty, w czasie której doskonaliłyśmy fotografowanie w trybie manualnym i robiłyśmy stylizacje w stylu scandi, rustic i boho. Już podczas szkolenia Izy (organizatorki i naszej fotograficznej mistrzyni) w zakresie ustawień aparatu okazało się, że mój obiektyw nie jest najszczęśliwszym wyborem jeśli chodzi o fotografowanie wnętrz, w dodatku jest dosyć ciemny. Starałam się nie zrażać i wdrożyć w obsługę trybu manualnego. Nie jestem do końca zadowolona z efektów (jak na perfekcjonistkę przystało), ale nie poddaję się łatwo i cały czas ćwiczę na M. Tym bardziej, że m.in. dzięki radom Izy zdecydowaliśmy się w końcu na nowy obiektyw i widzę ogromną różnicę. Wrzuciłam już kilka pierwszych zdjęć na Instagram.


Razem z Lu i Gu wylosowałyśmy stylizację w stylu boho. Pewnie łatwo zauważyć, że nie jest to styl, z którym obcuję na codzień. Wybór dodatków od sponsorów był ogromny i to było spore ułatwienie, a zarazem świetna zabawa. Co więcej Ludmiła urządzała już pokój siostry w tym stylu, więc zna go na wylot. Największym wyzwaniem okazało się stworzenie namiotu od podstaw, co zajęło nam mnóstwo czasu. Kiedy my gimnastykowałyśmy się z naszym bohonamiotem, dziewczyny obok (swoją drogą bardzo skore do pomocy) kończyły już zdjęcia gotowej stylizacji. Niemniej jednak myślę, że wyszło tak, jak chciałyśmy i  jestem zadowolona z efektu finalnego. Skupiłyśmy się na różnych odcieniach niebieskiego, żółtego i różu i dzięki temu wyszło spójnie, a zarazem bardzo BOHO!









Nasza urocza bohomodelka w kreacji w stylu lat 70'-tych, czyli Lu.




I jeszcze boho by night, czyli praca ze statywem. Wyobraźcie sobie moje rozczarowanie, gdy bateria w aparacie zaczęła migać po zaledwie jednym dniu. Na szczęście miałam ładowarkę i po  krótkim podładowaniu udało się jeszcze zrobić kilka zdjęć. To był naprawdę dzień pełen wrażeń i emocji.




Do stylizacji miałyśmy do dyspozycji  produkty: By LightIKEAAnita się NudziAnyThingTaftyliPlantacja Drzewek OliwnychDekoruj SamJuno.mexGraw RawAmazing DecorSmukkeMore Than JarGrycan i Live Beautifully, a także Agnetha HomeDom Artystyczny oraz DecorOlka (choć nie wszystkie wykorzystałyśmy).

Oczywiście nie jest to ostatnia część relacji. Wkrótce też ruszą na blogach super konkursy, więc warto być na bieżąco. Jeśli jednak nacieszyliście już oczy starachowickimi kadrami to powoli szykuję typowo wnętrzarskie wpisy, ale ograniczenia czasowe sprawiają, że jeszcze chwilkę to potrwa.

Do przeczytania,



Czytaj również

17 komentarze

  1. Pięknie!!! Zdjęcia nocne takie magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta stylizacja sprawiła, że pokochałam Boho...gratuluję dziewczyny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej urzekły mnie te kwiaty w wazonach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie Ania, miałyście bezapelacyjnie najtrudniejsze zadanie ale poradziłyście sobie świetnie!!! Ja też się zawzięłam na manual, zobaczymy co z tego wyjdzie, ale po pierwszych zdjęciach na Insta jestem zachwycona Waszym nowym obiektywem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham takie kolory, piękna sesja, Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja z chęcią poleżałabym w takim namiocie :) Styl boho i ta feria barw pasuje do lata w 100%, miałyście świetny pomysł na aranżację :)
    Pozdrawiam serdecznie! M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się napracowałyście, ale mam wrażenie, że połączyłyście przyjemne z pożytecznym!
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To była bardzo piękna stylizacja Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne te nocne zdjęcia! :) Zupełnie inaczej to wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się Wasza stylizacja podoba,co prawda kolory to nie moje klimaty ale naprawdę patrząc na zdjęcia nie mogę oczu oderwać od tego co wyczarowałyście a Lu w klimat wpisała się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja i piękne zdjęcia, buziaki Aga

    OdpowiedzUsuń
  12. No to z zaświetlonymi bokami jest mega!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj to jak najbardziej w moim stylu, kolor, szmatki, gałganki i hipisowski styl. Cudnie!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )