before & after

Plany i zmiany, czyli znów proszę o rady

22:56

Wczoraj chwaliłam się nową szuflandią, ale to nie znaczy, że nie szukam czegoś większego do pokoju dziennego. Korcą mnie kolejne zmiany, jednak podoba mi się zdecydowanie zbyt dużo różnorodnego asortymentu. W jakim kierunku się udać, co wybrać? Czekam na Wasze jak zwykle cenne rady. Biel, czerń czy ciepły odcień drewna? Kąty proste czy obłe kształty? Klasyka czy nowoczesność?
 Jest tak: 

A jak będzie po zmianach?


1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9

Mam nadzieję, że już w następnym poście pokażę Wam balkon w nowej odsłonie, a tymczasem z niecierpliwością czekam na komentarze dotyczące planów "salonowych".

Uściski,

Czytaj również

29 komentarze

  1. 2, 6 i 8 - krótko i na temat:) też walczę z salonem, tylko, że u mnie pusto prawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3, 6 i 9:))

    Pozdrawiam
    http://pastelowonabialym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym stawiała na 2, 6 i 7, choć obecny stolik moim zdaniem też wygląda bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Chyba brakuje mi czarnego w tym połączeniu :)

      Usuń
  5. Ania, przed wszystkim lampę zmień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, wiem Olu, ale dopiero namówiłam P. do tego kroku, nawet miałam kupca na ten żyrandol, ale pani się rozmyśliła. Problemem jest to, że to pomieszczenie ma 27 metrów i lampa na jedną żarówkę to tróchę mało. Dlatego rozważam numer 5, nie jest to moje marzenie, ale...lepsza niż obecna. Mnie się podoba 5 i różne białe, ale małżonek tego nie akceptuje ;).

      Usuń
  6. komode wybrałabym 3 a lampe rzadną z tych.. piszesz ze jedna zarówka to za mało.. moze taka na wielu sznurach ?? :D a stoliki 7 i biel przemalowałabym na czerń ;) ( tak, ja to mówię ;p ) i w tedy by grało z komodą :D chociaz komoda nr 1 tez mi sie bardzo podoba ale jest bardziej zoobowiązująca w stylu niz 2 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poszukać żarówek na kilku sznurach, tylko boję się, że nie zostanie zaakceptowana :(. Ale generalnie fajne pomysły, dzięki!

      Usuń
  7. 3,6,8. Podoba mi się biel obok tej ciemnej kanapy. Stolik bardzo podoba mi się ten właśnie, chciałabym go u mnie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko on jest dosyć słabej jakości, nie wiem ile wytrzyma ;). Myślałam o wyniesieniu go na balkon.

      Usuń
  8. Ja z tych podanych 3-6-7 bym wybrała (ale blaty stolików kolorowsze nieco :), ale tak naprawdę to żadnej z tych lamp, coś bardziej rozłożystego ( np z kilkoma przewodami, kilka kloszy jakiś fajnych zawieszone koło siebie na różnych wysokościach czy coś...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poszukać, nie trafiłam na taką lampę, jak szukałam :)

      Usuń
  9. Ze wszystkiego najbardziej przypadła mi do gustu chyba ta komoda nr 3, ale to dlatego, że wzięło mnie ostatnio na loftowe klimaty.
    W czarno białym wnętrzu też świetnie by się sprawdziła.
    Natomiast jeśli chodzi o salon z 1szego zdjęcia - nic bym nie zmieniała.
    Jak się na niego patrzy to widać dokończone dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wg mnie zdecydowanie trzeba zmienić oświetlenie :)

      Usuń
  10. 3., ale myślę, że przecież szufladkową właśnie kupiłaś, więc po co ją zastępować? ;)
    6., ale jeśli chcesz więcej niż jedną żarówkę, to też jestem za pomysłem z kilkoma żarówkami na kablach. Wcale nie musi być bardzo industrialnie, super są np. takie rzeźbione kryształowe żarówki: http://www.escapadeblog.com/2012/05/crystal-bulbs-by-lee-broom.html
    A zmiany stolika w ogóle bym nie rozważała, bo jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się jak najbardziej podobają industrialne lampy, w taki razie szukam dalej.

      Usuń
  11. 3 mi tam średnio pasuje, 2 nie zmieni za bardzo wnętrza, wiec pytanie czy o to chodzi, zostaje szafa nr 1, która może wyglądać nawet ciekawie tam. Co do lamp, to 6 przypomina lampę przemysłową i nadała by nowoczesności, 1 to chyba pomyłka w takim pokoju, a 2 przypomina tę, którąś masz, więc to żadna wymiana. Stołki to tak: jeśli lampa nr 6, to stołki nr 9 koniecznie, stołek nr 8 jest piękny, ale nie wiem z czym go tutaj połączyć, może z białą szafą nr 2? 7 mi się średnio podoba, ale wygląda podobnie jak twój stolik.
    Gdybym ja się miała decydować to 1, 3 i 9, to by dodało nieco pazura.

    OdpowiedzUsuń
  12. w jakim kierunku się nie wybierzesz i tak będzie słuszny,ale znam to....też teraz tak mam...

    OdpowiedzUsuń
  13. 3,6 i 9 ale najlepiej wybierz sama.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj
    Czeka mnie malowanie salonu i marzy mi się szary, ten u Ciebie bardzo mi się podoba. Co to za kolor? Jakiego producenta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie pomogę, bo to Dulux z mieszalnika malowany 5 lat temu. Generalnie szukaj kolorów z mieszalnika, jest dużo większy wybór. Nasz to jasnoszary wpadający w niebieski.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )