wnętrza

Dziewięć szuflad

07:42

Możecie kojarzyć z Facebooka i Instagrama, że kończymy właśnie remont balkonu, a konkretnie podłogi. To nie przeszkadza mi jednak zastanawiać się nad kolejnymi zmianami w mieszkaniu. Największe planuję w pokoju dziennym, który po sprzedaży kredensu był dosyć pusty. Stolik też nie jest docelowy, lampa prosi się o zmianę, bo nie pasuje od dawna. Nie wybrałam  jeszcze nowego pokrycia na kanapę, myślę nad zmianą koloru ścian oraz przearanżowaniem galerii. Chciałabym też wcisnąć fotel, ale nie chcę znów przytłoczyć tego pomieszczenia biorąc pod uwagę, że z drugiej strony mamy biuro. Będzie co robić w te wakacje!

Na razie jednak udało mi się upolować szufladkową szafkę, która już dawno mi się marzyła. Pewnie zauważyliście już, że nie tylko mi wpadła w oko. Dorwałam ją od razu jak tylko pojawiła się w najbliższym sklepie. To nie jest jej miejsce docelowe, ale jest na tyle mała, że widzę dla niej jeszcze kilka potencjalnych miejscówek w mieszkaniu. Na razie zapełnia pustkę i jednocześnie daje oddech temu kątowi.






Jutro postaram się Wam pokazać kilka pomysłów do pokoju dziennego, które chodzą mi po głowie. Zapraszam także na Lovingit, gdzie możecie poczytać o AWS.

Miłego dnia!



Czytaj również

22 komentarze

  1. Ach! marzę o tej komódce :) jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu szalenie mi się podoba, widziałam już u kilku dziewczyn ale u każdej z Was wygląda to nieco inaczej więc i zachwycać się można wielokrotnie ;-). Wydaje mi się, że w tym miejscu mogłaby swobodnie pozostać jeśli udałoby Ci się przesunąć nieco kanapę...ale co ja Ci doradzam, gdziekolwiek będzie to pewnie wprowadzi cudny klimat. Udanego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo i znów widzę u kogoś tę komódkę - ale nie dziwię się, bo jest świetna i sama bym się na nią skusiła, gdybym tylko miała na nią miejsce ;) pozdrawiam i przy okazji zapraszam na mały konkursik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się prezentuje, robi się coraz bardziej popularna wśród blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapłacili za reklamę to się robi popularna, jednakowoż trzeba przyznać, że jest całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już pisałam na jednym z blogów, że coraz bardziej się przekonuje do tej szafki, dużo dużo atrakcyjniej wygląda we wnętrzach niż osamotniona w sklepie :) piękny kubek kawowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe no właśnie, coraz więcej jej na blogach, nic dziwnego jest cudna i bardzo pasuje do skandynawskich wnętrz :) Ja też poluję od jakiegoś czasu na taką szufladkową, żeby pomieścić wszystkie moje przydasie do robótek ręcznych, ale być może w końcu odważę się kupić coś do przeróbki kto wie ... A może znowu będę się bała ;) Bardzo mi się podoba, to było dobre posunięcie z tym kredensem, przytłaczał za bardzo, a teraz jak piszesz, jest oddech! Oj no to trzymam kciuki za te wszystkie plany, u nas też ich nie brakuje ;) Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta Twoja szuflandia. Ja po urlopie zabieram się za odnawianie starego komody, która ma 25 szufladek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się już spotkałam na blogu z tą komódką,jest boska i przepięknie wygląda w Twoim salonie.Ja bym ją tam zostawiła na stałe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ fajna ta komódka, ogromnie mi się podoba! Taka prosta, a zarazem jaka efektowna!:) Do nas by chyba jednak nie pasowała, choć już oczywiście w głowie wymyślam gdzie ewentualnie mogłabym taką postawić, hahaha;p Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, jak 99% dziewczyn, które ją zobaczyło. Gdzie by ją tu zmieścić?

      Usuń
  11. Oj ja już czytałam to lovingit i wierzę że i kiedyś ja tam trafię.Szafeczka jest i Moim marzeniem lecz...ja na nią nie mam miejsca...

    OdpowiedzUsuń
  12. Na takie cudeńko trzeba czatować :) pewnie inaczej zdobyć się nie da :(
    A szkoda, bo piękna i ma wiele zastosowań :)
    Ściskam wtorkowo! M :)

    OdpowiedzUsuń
  13. w aranżacji dopiero ukazuje swój urok. świetnie się wkomponowała w kąt pokredensowy.
    też cicho marzę o niej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szafka jest po prostu boska. Też chcę taką mieć!;)

    OdpowiedzUsuń
  15. W jakim sklepie kupiłaś tę szafeczkę?

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę znaleźć tej szafki na stronie ikea...czy mogłabyś podać nazwę?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )