osobiste

Życzenia

08:41

Kochani,

Wpadam dziś tylko z życzeniami.  Niech te Święta Wielkanocne przypominają Wam o tym, co najważniejsze: rodzina, zdrowie i wspólnie spędzony czas. 


Staram się wypośrodkować między priorytetami, więc mnie trochę mniej na Instagramie czy Facebooku. Przygotowuję także urodziny Łucji, które są dokładnie za tydzień, a rok temu miałam wyznaczony termin porodu. Ależ szybko ten rok zleciał! Jeśli uda mi się zrobić parę zdjęć dekoracji z imprezy roczkowej, to na pewno się z Wami podzielę.

Wesołego Alleluja,

Czytaj również

22 komentarze

  1. Radosnych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Tobie życzę Radosnego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt. :))
    I koniecznie pokaż dekoracje urodzinowe, na Instagramie widziałam girlandę z taśm, zapowiada się pięknie. :)
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze na codzień i z
    okazji świąt!Ja już o naszej roczkowej potrójnej imprezce zapomniałam!
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnych, radosnych i cudownych, świątecznych chwil w gronie najbliższych!
    Ściskam, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych i Spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych i radosnych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosnych, wesołych i spokojnych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Radosnych, pełnych ciepła i miłości Świąt Wielkiej Nocy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzajemnie Aniu niezapomnianych chwil ;*

    OdpowiedzUsuń

  11. Radosnych Świąt :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowych i radosnych Świąt :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknych, radosnych, zdrowych, rodzinnych świąt Anicjo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Świąt Wielkiejnocy!
    Patti

    OdpowiedzUsuń
  15. Radosnego Świętowania!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )