DIY

Dekoracje na pierwsze urodziny Łucji i wyprzedaż

20:01

Ten dzień przygotowałam długo i stopniowo. Wyszukiwałam inspiracje na Pintereście, rozważałam menu, kupiłam balony i świeczkigłowiłam się nad prezentami. Zrobiłam pompony, girlandę na tort i kartkę urodzinową (i taką dla taty Ł., bo okazja do świętowania była podwójna, jako że ich urodziny dzielą tylko cztery dni).  Z kolorystyką nie miałam problemów, wiedziałam, że pierwsze skrzypce będzie grać biel z szarością, a także różowy, srebrny i czarny. Wahałam się, czy zrobić tort samodzielnie, ale organizując przyjecie na 20 osób i mając pod opieką roczniaka trzeba właściwie ocenić swoje siły. Dlatego tort zamówiliśmy, ale urodziny urządziliśmy nie w lokalu, a w domu. Solenizantka przeszczęśliwa, goście zadowoleni i ja też. A dekoracja wyszła lepiej niż się spodziewałam. Choć doskonale znaję sobie sprawę, że Łucja jest dużo za mała, by to pamiętać, to zdjęcia z urodzin są miłą pamiątką i pewnie będziemy je oglądać  wielokrotnie.


Zdjęcia robiłam już w lekkim pośpiechu pół godziny przed przyjściem gości. Z tego też względu dania nie zdążyły jeszcze wjechać na stół. Nie doliczycie się też 20 nakryć, bo a) na dwóch stołach tyle się nie mieści i b) goście i tak jedzą trochę na raty. Na pomysł z rurkami wpadłam przed moimi ostatnimi urodzinami. Sprawdza się w 100%! Wcześniej nie nadążałam z myciem szklanek, teraz każdy z łatwością znajduje swoją.




Dekorację stołu z wazonikami wypatrzyłam dawno temu u Gu. Bardzo zapadła mi w pamięć i wiedziałam, że kiedyś wykorzystam ten pomysł.  Najważniejsze, że pojedyncze kwiaty nie zasłaniają gości z drugiej strony i można swobodnie rozmawiać, więc jest to praktyczniejsze niż jeden duży wazon z kwiatami. Jaskry są te same, które pozowały do zdjęć pokoju dziennego, więc załapały się aż na dwa posty.






I jeszcze ujęcia z hitem imprezy – tort w stylu angielskim z bitą śmietaną i truskawkami. Smakował przynajmniej tak pysznie, jak wyglądał. Ze względu na to, ze girlandę i świeczkę miałam już wcześniej, wymyśliłam prostą dekorację bez napisów i figurek.





Wbrew pozorom takie dekoracje nie są drogie. Kilka przykładów:

Balon foliowy "1" w centrum handlowym kosztował 46 zł, a na Allegro 5,99 zł! Nie pompowaliśmy go helem (28 zł w pobliskim sklepie) tylko powietrzem.
Balony w kropki 1,99 zł/5 sztuk/Allegro
Świeczka "Fun to be one" 6,99/Allegro
Wazoniki na kwiaty 1,99 zł za sztukę/Ikea
Bibuła 0,70 zł/rolka lub 10 listków

Zachęciłam Was do dekorowania urodzinowych stołów?

Zapraszam jeszcze do kącika wyprzedażowego -> ANICJA'S SECONDHAND.

Ściskam,

Czytaj również

76 komentarze

  1. Pieknie bylo!
    A zdradz tajemnica tej jedynki- po prostu nadmuchaliscie ja "ustnie"?:D I ona utrzymywala sie pod sufitem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nadmuchaliśmy ustnie. Balon wisi na żabkach od karnisza, ma takie wypustki z dziurkami do zawieszenia :).

      Usuń
  2. bardzo lubię połączenie szarości z bielą i różem. Pięknie wyglądają te kwiaty w wazonikach. A najbardziej wpadł mi w oko obrus. Zdradź gdzie go kupiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Obrus dorwałam jakiś czas temu w Duce w Klifie. Był mocno przeceniony (chyba 39 z 129 zł), ale wzięłyśmy z siostrą ostatnie sztuki. Były jeszcze bardzo podobne tylko z lamówką, więc może warto sprawdzić.

      Usuń
  3. Po prostu pięknie! Pięknie! A tort... Sobie taki zamówię a co... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba :) też robię przyjęcie "roczkowe" na dniach w domu (w mieszkaniu na dobrą sprawę) i byłam bardzo ciekawa Twojego rozwiązania. Nie zawiodłam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia! Pochwalisz się, jak wyszło?

      Usuń
  5. Super dekoracje i pomysły oraz fantastyczna pamiątka dla córki z okazji pierwszych urodzin.Ja również sama dekorowalam pokoj na pierwsze urodziny mojej córeczki miesiąc temu i wybrałam podobna kolorystyke szary,bialy i pastelowy róż :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wpis,idealnie dla mnie,bo niebawem i u nas roczek:)u nas będzie w odcieniach fioletu i szarości.I podpatrzyłam trochę u Ciebie;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie przygotowane :) Całuski dla córci z okazji roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny bal dla cudnej księżniczki!

    Pozdrowienia Patti

    grey-home.blogspor.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dekoracje - szczególnie podobają mi się idealne w swojej prostocie kwiaty ;) Podejrzewam, że mieliście opory przed krojeniem tak ładnego tortu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo łądnie wszystko wygląda. A dekoracja kwiatowa- genialna w swojej prostocie :)
    Gratulacje dla córki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczo i delikatnie. Bardzo mi się podoba. Do dekoracji urodzinowych stołów nie musisz mnie namawiać, to jest to co tygryski lubią najbardziej ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie:) Nawet nie myślałam, że szarość i róż tak ładnie się razem komponują. Musiały być to urocze urodziny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super. Najbardziej mi się podoba, że jest prosto, efektownie i tanio :)
    Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego dla solenizantki czy jubilatki - nie znam się na tym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ponoć jubilatka to jak ma jubileusz, pozostałe urodziny (i imieniny) mają solenizanci :).

      Usuń
  14. Jestem wielką zwolenniczką dekoracji stołów i dekoracji tematycznie dlatego staram się jak mogę.U nas roczek był miętowy w kropki;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie udekorowałaś mieszkanko na urodzinki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Baner jest super �� sama robiłaś? Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baner literowy kupiłam w sklepie Decorolka, ale dużo wcześniej i pokazywałam go już nie raz, wiec nie potraktowałam go w kategorii wydatków na urodziny :).

      Usuń
  17. Piękne dekoracje. :)) Ślicznie wyglądają kwiaty w wazonikach i super patent ze słomkami, muszę go u siebie wykorzystać.
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ piękne przyjęcie!!A jaki tort!!!Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne dekoracje, gratuluję :) Tort bombowy i genialne balony w kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rany, teraz to mi głupio - mój Młodszy za niecałe 3 tyg. kończy rok, a ja żadnych przygotowań nie poczyniłam jeszcze. I pewnie nie poczynię - dobrze będzie, jeśli w ogóle uda mi się posprzątać przed przyjściem gości!

    Chociaż, zainspirowana Twoim postem, może jednak podejmę wyzwanie...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech Ci nie będzie głupio, masz DWOJE dzieci! :) Sama nie wiem, czy bym się za to wzięła drugi raz, bo kosztowało to sporo czasu i pracy.

      Usuń
  21. Mogłabyś mi podać użytkownika allegro u którego kupiłaś balon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam już, ale wpisz w wyszukiwarkę: balony foliowe cyfra, a na pewno znajdziesz.

      Usuń
  22. Przepięknie :) delikatnie, subtelnie i bardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba, piękne dekoracje !

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne dekoracje. Do tego jakie ceny - 5.99 za balon. Szok. Ja szukałam 4 i wszystko było znacznie droższe (albo ja nie mogłam znaleźć tych tanszych)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że jednak nie znalazłaś, nie było tylko złotej "1", więc musiałam zmieniać koncepcję kolorystyczną ;-). Na przyszły rok jestem juz wyposażona w złotą i srebrną "2".

      Usuń
  25. Przepięknie!!! Ja też uwielbiam szary z różem, jaskry kocham no i ten serwis, no może kiedyś ;) Ale obrus jest przepiękny! Czytałam już wcześniej, gdzie go dorwałaś ;) Ostatnie zdjęcie czadowe! Tort prześliczny, wszytsko naprawdę z wielkim gustem. BRAWO!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ, mamy po prostu podobny gust i ...córki ;).

      Usuń
  26. Przepięknie, jestem, zachwycona! Delikatnie i co najważniejsze z umiarem. Zawsze, nawet jak pomysł i kolorystyka są fajne, to wydaje mi się, że wszystkiego jest za dużo. U Ciebie idealnie! Zmienię kolory na bardziej męskie i zrobię podobnie w styczniu Adasiowi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #przecinek w, niewłaściwym miejscu - spieszyłam się ;)

      Usuń
    2. Rozbawiłaś mnie Aniu tym przecinkiem :). Będę czekać na zdjęcia z urodzin Adasia!

      Usuń
  27. Aż zazdroszczę takiej imprezki urodzinowej! :)
    Świetnie połączenie kolorystyczne i te dekoracje cudne.
    Ściskam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej podoba mi się fun to be one i baloniki w kropki :) Przyjęcie przygotowane cudnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładnie to wygląda. róz swietnie pasuje i do kolorów domu i do 1 urodzin dziewczynki :D nie pasuje mi tylko girlanda proporczyków. tak kolorystycznie.. ale to taki mały niuans.. reszta jest w punkt! :D sto lat dla solenizantów bo nie pamietam czy juz skałdałam zyczenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za życzenia. Girlandę mam też różową u Łucji, ale juz nie miałam czasu przewieszać. I lubię te kolory razem, ale wiadomo, że lepiej jak jest kilka akcentów w jednym kolorze, a nie jedna rzecz "od czapy" :).

      Usuń
    2. No i Iza - jesteś moim mistrzem dekorowania stołów i nie tylko (sypialni np.), więc chylę czoła i biorę wszystko na klatę :D.

      Usuń
  30. Cudnie, przepieknie udekorowałaś mieszkanie na jej pierwsze urodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Łddnie, ładnie, ładnie tak dziewczęco, ale nie za różowo.
    Masz niesamowite wyczucie i smak...ozdrawiam
    Martita.

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudownie a tort wygląda obłędnie! Sto lat dla Łucji:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wyszło! Łucja będzie miała fajne wspomnienia utrwalone na zdjęciach. Sto lat dla Księżniczki 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zachęciłaś :) Było jak z bajki! Podoba mi się ten srebrny balon. I fajny pomysł z tymi rurkami.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyszło przepięknie!!! Wszystko dopracowane pod każdym względem :)))) Wszystkiego najlepszego dla córci!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne kolory i akcesoria, i jak widze za niewielkie pieniądze, super !!!!! Imiona na słomkach super pomysł, i torcik rewelacja !!!! sto lat dla młodej damy !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. UUuuu 20 osób to już spore przyjątko;) Pięknie to wszystko zaaranżowałaś! Wszystkiego najlepszego dla córci:) pozdrowionka ślę!

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie! Na balony w kropy też już dawno mam chęć :) Kartkę śliczną zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uśmiechnęłam się, jak zobaczyłam wzmiankę o sobie, bo moja pierwsza myśl po tym jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie to: "jakie piękne kwiaty - i ułożone w wazonikach właśnie tak, jak lubię" ;) Cóż rzec - jestem fanką wszelkich takich dekoracji, a ta wyjątkowo ładnie komponuje się z Waszym mieszkaniem. Widać, że można zrobić urodziny córeczki w różu i nie będzie się to kojarzyło z Barbie ;)
    PS. U nas podobna ilość osób przy każdej urodzinowo-imieninowej okazji. Przybij piątkę, bo wiem jakie to wyzwanie logistyczno-lokalowo-cateringowe ;)
    PS.2 Zdjęcia z urodzin to naprawdę fantastyczna pamiątka i mój Kuba uwielbia oglądać albumy ze zdjęciami, na których są jego urodziny czy nasze pierwsze wspólne wakacje nad morzem. Jakby nie było, wspólne oglądanie takich zdjęć też tworzy wspomnienia :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale ładnie! Ślicznie wygląda ten różowy - nie wprowadził zasłodzenia zupełnie tylko taki miły klimat. Pięknie to wykombinowałaś :) Ja na blogu jakiś czas temu wrzucałam trzecie urodziny mojego synka ( http://mamawszpilkach.pl/?p=2423). Też były słomki, ale nie takie cudaśne i bez podpisów :) Ale proporczyki też były :) Bardzo mi się podoba Twoje przyjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  41. wszystko wygląda pięknie,dekoracji jest tyle ile trzeba a pojedyncze kwiaty zamiast dużego bukietu to naprawdę dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow... Zaniemówiłam! Wszystko wspaniałe, piękne, gustowne i co najważniejsze... nie kosztowało fortuny! Za kilkanaście lat Łucja na pewno uśmiechnie się oglądając zdjęcia ze swoich pierwszych urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ślicznie to wszystko wyszło! Piękny stół i tort, balony, pompony i girlandy. A jaskry cudownie się komponują z szarością :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajnie i niedużym kosztem :-) Najważniejsze , to mieć pomysł ;-) !

    OdpowiedzUsuń
  45. piękny tort, a całośc wystroju urodzinowego to strzał w dziesiątkę :)
    Córcia na pewno ucieszona :) Wszystkiego naj naj dla Łucji.
    PS. bardzo mi imię Łucja przypadło do gustu....zastanawiam się tylko czy jakoś zdrobniale wołacie do córci???
    pozdrawiam i zapraszam http://bialymalydomek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej mówimy po prostu Łucja albo Łucysia, Łucyś, Lusia, Luśka. Rodzina i znajomi wymyślają różne cuda, które nie do końća przypadają mi do gustu - to jest minus imienia bez oczywistego zdrobnienia jak np. Ania od Anny.

      Usuń
  46. Piekie wyszlo!100 lat dla Solenizantki.Ja tez szykowalam przyjecie urodzinowe z okazji drugich urodzin synka.zapraszam...
    http://trojenawalizkach.blogspot.co.uk/2015/04/przyjecie-urodzinowe-l.html#gpluscomments

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękny wystrój! Na widok tortu cieknie ślinka:) Wszystkiego najlepszego dla solenizantki :)

    OdpowiedzUsuń
  48. cudowna kolorystyka i cudowne dekoracje:) wszytsko tak jak lubię:) u mnie roczek córci był z żółtymi dodatkami a za 4miesiące obchodzić będę jej 2latka więc muszę już wymyślić kolorystykę:) dzięki za inspiracje...

    OdpowiedzUsuń
  49. Bajka! Rewelacyjnie wyglądają pojedyncze jaskry, pięknie ożywiają "szarość" stołu. Różowy pięknie komponuje się z szarym, baardzo dobrany duet:) Pomysł ze słomkami świetny:) A tort prezentował się rzeczywiście przepysznie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie wyszło
    Sto lat dla Łucji
    Patent ze słomkami chętnie podkradnę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne dekoracje, Łucja będzie miała miłą pamiątkę, a torcik wygląda przepysznie:) STO LAT ŁUCJO!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Tak się składa, że niebawem ja będę świętować urodziny i chętnie skorzystam z tej inspiracji. Stół udekorowany jest fantastycznie i mam nadzieję, że i mnie uda się przygotować coś w podobnym guście;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Sto lat :))) Piekne dekoracje i mam nadzieje, ze imprezka byla udana :)))

    OdpowiedzUsuń
  54. Dziękuję za informację odnośnie ramki jeszcze się zastanawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Super! Subtelnie, dziewczęco, ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Dekoracja jest urocza :) u nas tez niebawem roczek synka :) strasznie spodobała mi sie girlanda na tort :) gdzie można taką dostac? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam ją sama z wykałaczek i washi tape. Powodzenia :-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )