dzieci

Do pokoju Łucji cz. 1, czyli kosze, pudełka i półeczki

17:05

Prace w pokoju, który przejmie Ł. ostatnio spowolniły z wielu względów, a ja niecierpliwie przeglądam Pinterest i wyszukuję nowe pomysły. Niby przenieśliśmy już biuro, opróżniliśmy wszystkie regały, ale wciąż kilka zostało do wyniesienia, podłogę czeka cyklinowanie, a ściany malowanie (z białego na...biały). Skoro do efektu końcowego jeszcze trochę zostało, pomyślałam, że pokaże Wam zbiór inspiracji i rzeczy, które już zgromadziłam albo mam na liscie do kupienia. Zaczęłam kupować jeszcze w ciąży, więc lista się zrobiła pokaźna. Na pierwszy ogień idzie PRZECHOWYWANIE, czyli kosze, pudełka i małe półeczki. Przy okazji wyszedł mi post pt. "Jak urządzić dziecku pokój w stylu skandynawskim i nie zbankrutować", ale cóż, ja z tych oszczędnych, więc często sama staram się coś zrobić albo szukam tańszych opcji.



1. Heksagony czy też plastry miodu są coraz popularniejszym motywem. Te konkretne to Bloomingville, ale mi się udało kiedyś upolować bardzo podobne w Tigerze za 25 zł/sztuka.

2. Niewielką skrzynkę H&M Home dorwałam na świątecznym dziale H&M. Szkoda, że ta akcja miała miejsce tylko w grudniu, bo sklepów mają w Polsce nadal niewiele, a w jedynym warszawskim działu dziecięcego brak.

3. O tym nabytku już pisałam, to kosz Elodie Details. Jest bardzo pojemny, a może zwiększyć wysokość po odgieciu górnej części ze skórzanymi rączkami. Kosz jest sztywny, ale zarazem na tyle miękki, że Łucja sama do niego sięga. Alternatywą był podobny Half Moon, ale za ten zapłaciłam ułamek ceny (teraz widzę, że jest niedostępny, a w innych sklepach droższy).

4. Walizeczkę z Oysho nabyłam na wyprzedaży rok temu i od tego czasu zdobi kącik Lusi w naszej sypialni.

5. Kosz z trawy morskiej chodzi za mną od dawna, ale zastanawiam się czy do pokoju małego dziecka to dobry wybór. Najwyżej postawię w salonie. Ten model to Bloomingville.

6. Kolejnym popularnym motywem dziecięcych pokoi są drewniane skrzynki. Oczywiście można poprosić o skrzynkę z warzywniaka lub kupić za grosze i odrestaurować, jak to zrobiła m.in. Iza. Na mnie też czeka jedna na balkonie. Kto nie ma czasu i cierpliwości może kupić to cudeńko z Wooden Story, może i ja się skuszę?

7. Domków u nas dostatek, co pokazywałam już na Instargramie.  Kolejna rzecz upolowana za grosze (15 zł) w Tigerze, ale można wybrać też inny odpowiednik np. My Label lub Betty’s Home.

8. Pudełka z Pt, (Present Time) to kolejny dużo tańszy odpowiednik Bloomingville, chyba już trzeci na tej liście. Czekają już ponad rok dodając delikatnych pastelowych barw naszej sypialni. Oczarowały nie tylko mnie, Agutek z Pretty Pleasure też ma je w pokoju Potomka.

A co Was urzekło? Dodalibyście coś do mojej listy? Jesteście ciekawi reszty?

Ściskam Was pierwszy raz w 2015 roku,

Czytaj również

37 komentarze

  1. piękne rzeczy!
    Ja tylko mam głupie pytanie - co to takiego Tiger?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam podlinkować:
    http://www.tiger-stores.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wybór, a takie rzeczy zawsze się przydają :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Anicjo mam ten kosz. Czadowo się prezentuje!Ale chyba do pokoju malucha nie bardzo. Zapraszam do mnie!To link do kosza u mnie:
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com/2014/12/zaplecione-wyplecionekoszyk-z-trawy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne :)
    rany, jak ja żałuję, że u mnie nie ma tego Tigera :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rzeczy, wszystkie widziałabym w moim domu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy :)) Takie domki drewniane bardzo bym chciała do powieszenia na scianie, ale ceny kosmiczne :) Myśle jak zrobic samemu :) Z takimi dodatkami pokoik bedzie śliczny

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale będzie pięknie! Zapraszam na małe candy może taka zawieszka z wybranym tekstem się przyda? Pozdrawiam,Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękności,szczególnie ten domek drewniany.Teraz sprawdziłam i najblizszy Tiger mam w odległści 162 km, masakra jakas, a nie wysyłają przez neta.Ten domek tam jest za grosze i jest jeszcze taki druciany domek w śmiesznej cenie 20zł,załamię się.Ty to masz szczęście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te druciane też mam dwa. Jak mi nie będą pasowały do koncepcji pokoju to wystawię na sprzedaż :)

      Usuń
    2. Pamiętaj o mnie jak się zdecydujesz na sprzedaż ,biorę obydwa druciaki, one są takie śliczne i nie są w kosmicznej cenie.

      Usuń
  10. Jasne, że jestem ciekawa. Zapraszam też do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja się właśnie niedawno dowiedziałam, że Tiger jest teraz też w Łodzi, więc się na pewno wybiorę i mam nadzieję, znajdę parę dodatków do naszego mieszkania

    OdpowiedzUsuń
  12. Super dodatki!! Będzie sietny pokój!

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  13. Skrzynia na kółkach to jest to czego chce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 2 czy 6? Bo ta pierwsza to niestety atrapa, kółka są przymocowane.

      Usuń
  14. Na pewno skorzystam przy aranżacji nowego pokoju dzieci:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie wszystko z Twojej listy chętnie widziałabym u siebie;) Zwłaszcza 3 mi się marzy i to nie koniecznie do dziecięcego pokoju;p Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wybór ;) jak dla mnie 1.2.3. czadowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Pudełek nigdy nie za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne dodatki, oj już nie mogę się doczekać relacji z pokoju :) Uwielbiam wszelkiego rodzaju kosze i skrzynie, też mam na kółkach ;) Ale wiesz co ja nie mogę przeboleć, że nie mam Tigera w Krakowie, jakie tam cuda można upolować :( Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym Tigerem to fakt, cuda za grosze i bardzo na czasie. Myślę, że niedługo i Wam zrobią, bo ciągle jakieś nowe otwierają w Polsce.

      Usuń
  19. Jeśli chodzi o przechowywanie, to dodałabym jakąś zamykaną fajną pufę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pudełka PT uwielbiam mam i w domu i w ofercie sklepu :) http://kokonhome.pl/pl/p/Pudelka-TON-SUR-TON/264

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za cudne inspiracje :)
    Przechowywanie to faktyczna bolączka przy dzieciakach - a zabawek i szparagałów przybywa z dnia na dzień...
    Nie tak łatwo coś fajnego trafić.
    Dołączam się do ubolewań nad brakiem Tigera - w okolicach Katowic też go nie ma :(
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne dodatki do przechowywania dziecięcych zabawek :) Ładne, estetyczne i proste w formie. Aż przyjemnie popatrzeć :)
    Ciekawa jestem, jak to wyjdzie w praniu z tym przechowywaniem.
    Nasza Z. jest zarzucana taką ilością różnorodnych zabawek (często niechcianych, kiczowatych itp.), w przeróżnych opakowaniach (kartonowe, plastikowe, drewniane), w różnej stylistyce i kolorystyce, że naprawdę nie sposób tego ogarnąć. Nie pomagają żadne pudła, kosze itp. Zabawki wylewają się z tego wszystkiego tworząc "rozpieprznik" od którego bolą zęby ;)
    Życzę więc, żeby panna Ł. nie zginęła w powodzi i nadmiarze niepotrzebnych prezentów, prezencików i prezenciczątek :)
    pozdrawiam
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. U nas większość osób konsultuje wybór prezentów albo daje środki na ich zakup, więc nie jest tak źle. Na razie sporo plastiku mamy, ale większość zabawek kupionych na zapas 12+ jest drewnianych. Liczę, że komody, szafa i oraz pudła dadzą rade ogarnąć chaos.

      Usuń
  23. kosz z trawy morskiej....mmmm... i u mnie znalazłby miejsce.... czekam na ten wypieszczony pokoik ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie urzekły nr 3, 4 i 6:) Ale wszystkie są świetne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszelkie kosze mile widziane. Dla mnie to zbawienie do utrzymania porządku:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sama bym się skusiła na klika Twoich propozycji! Oj to będzie piękny pokoik mamuśka ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko, wszystko bym brała :D Chyba nie pomogę :P Mogę wpaść i zobaczymy razem co i jak, strasznie jestem ciekawa zmian ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój faworyt to 2, szkoda, że niedostępna już. Nie byłam jeszcze w H&M Home w Warszawie jest chyba w Klifie, tam nie ma działu dziecięcego? WHY??? :(
    A co do skrzynki to robię sama bo napis można personalizować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )