wnętrza

O plakacie i o tym, czego zwykle nie widać

16:41

Święta jak co roku minęły z prędkością światła. Dziękuję Wam za wszystkie życzenia po ostatnim postem. To był naprawdę wyjątkowy czas. Dokumentację zdjęciową zostawię w naszym domowym cyfrowym archiwum, a w zamian pokażę naszą pokaźnych rozmiarów tegoroczną choinkę. Trochę się obawiałam opadających igieł, a odkąd każdy kąt w domu zastawiony, zupełnie nie ma jej gdzie postawić. 


Wyspy kuchennej chyba jeszcze nie pokazywałam na blogu. To serce wielofunkcyjnego pomieszczenia, które łączy biuropokój dziennytymczasową bawialnię z kuchnią i kątem jadalnym. Nie przepadam za tym murkiem, więc planuję wyłożyć go masą betonową, ale czekają nas jeszcze ważniejsze zmiany, więc ta musi poczekać.

Stoi tu też telewizor, który od urodzenia Ł. nudzi się okropnie, bo praktycznie go nie włączamy. Jestem przeciwna oglądaniu tv przy małym dziecku, więc z łatwością się odzwyczaiłam. Na pocieszenie dostał nową szafkę - antydzieciową, a jakby inaczej. Poprzednia miała otwarte półki i płyty wylatywały z niej z prędkością światła. Na szczęście Łucja nie nauczyła się jeszcze tej otwierać, choć w pogotowiu czekają już specjalnie zabezpieczenia.


Na pierwszym planie widać nowy plakat Nudy Nie Ma Design. Wybór był trudny, bo Magda ma zmysł i tworzy naprawdę fajne grafiki. Cóż jednak może być odpowiedniejszego dla osoby po sześciu latach studiów językowych, w tym trzech tłumaczeniowych, niż kartka ze słownika? W końcu moją pracą magisterską był słownik ("Etymological Dictionary of English Names of Headgear and Footwear"), a w części teoretycznej rozpisywałam się m.in. o leksykologii i leksykografii.



Mam nadzieję, że uda mi się zrobić jeszcze jakieś podsumowanie roku, bo w zeszłym się to nie udało. Do rychłego zatem.

Czytaj również

49 komentarze

  1. Od początku mówiłam, że taki plakat jest dla Ciebie stworzony! :) Kto, jak nie Ty, powinien mieć taki u siebie w domu? Ja to już nawet przyzwyczaiłam się, że w naszych rozmowach mnie poprawiasz i przyznam, że to lubię, bo mam poczucie że może będę mówiła lepiej po angielsku...? :D No, choć troszeczkę... ;)

    Besta pasuje idealnie - uprościła przestrzeń i wyczyściła ze zbędnych ozdobników. :)

    Ja czekam na zdjęcie Sama-Wiesz-Kogo. ;)

    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Sama-Wiem-Kto juz wkrótce. Pamiętam, jak Cię pierwszy raz poprawiłam, dwa miesiące rozmyślałam jak to delikatnie zrobić ;).

      Usuń
  2. Śliczny plakat:)
    Ja właśnie też szukam jakiegoś fajnego plakatu do siebie... i nie mogę znaleźć:)
    U Ciebie pasuje bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam. Tym bardziej, że teraz na DaWanda u mnie szalona promocja na wszystko :-) http://pl.dawanda.com/shop/Nudyniemadesign

      Usuń
    2. Polecam. Ja szukałam długo, ten wpasował się idealne i we właściwym momencie :)

      Usuń
  3. Ładnie u Ciebie :) a plakat - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku również z braku miejsca postawiłam na małą choinkę. Twoja wygląda uroczo :) A plakat jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny plakat, idealnie pasuję do przestrzeni w domu :o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też byłam zwolenniczką wychowywania dziecka bez TV,ale...gdy Mały Skończył 6 miesięcy i nie chciał jeść...telewizor mi pomógł ograniczyć modlitwy nad jedzenie z 2 godzin do 45 minut...eh...w praniu wychodzi więc różnie.Fajna ta wyspa, mnie się podoba.
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozszerzanie diety nie jest proste, będę się jednak bronić przez jedzeniem przed tv (powiedziała matka jedząca przed komputerem, jak dziecko nie widzi).

      Usuń
  7. Witaj,

    Dołączam do miłośnika Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwienię się! Zapraszam serdecznie.

      Usuń
  8. Plakat świetny...chyba mamy podobne "doświadczenie", bo ja akurat ukończyłam filologię włoską :-)) Chociaż z angielskim jestem jeszcze dłużej związana!
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny plakat i rzeczywiscie do ciebie pasuje :) murek nie wyglada zle.. a co do telewizji.. w pewnym momencie dobre bajki pomagaja językowo ;) widzę to po moim Y ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o bajki w języku obcym to jestem na tak, ale pewnie koło 2 roku życia :). Na razie część dnia mówię do Ł. po angielsku, ale nie codziennie.

      Usuń
  10. Świetne plakaty, trafiłaś z tym postem w samo sedno bo właśnie dzisiejszy wieczór zamierzam poświęcić na wybór plakatów do naszego nowego M! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam się więc :) gumberry.pl

      Usuń
    2. Zapraszam dkstudio. Tym bardziej, że teraz szalona promocja na wszystko :-) http://pl.dawanda.com/shop/Nudyniemadesign

      Usuń
    3. Zrobiła nam się tablica ogłoszeń :P.

      Usuń
  11. Mam taka samą szafkę pod telewizor :) Zabezpieczenia się zapewne przydadzą, u mnie się sprawdzają.
    A co do telewizji, to ja wyrodna matka jestem, bo Zośka niemowlęciem będąc zasypiała tylko przy telewizorze, ale podziwiam za konsekwencję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, a gdzie Ty masz tv, w sypialni?

      Usuń
  12. Fantastyczna grafika. Moim zdaniem najważniejsze, żeby to co się pojawia w naszym domu w 100% nas odzwierciedlało, a jak piszesz karta ze słownika czyni to rewelacyjnie.
    Pozdrowiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, osobiste akcenty odzwierciadlające naszą osobowość, przeżycia i zdjęcia muszą być. Pozdrowienia :)

      Usuń
  13. Murek wcale nie jest zły ale rozumiem, że jak miejsca jest za mało to chce się uprościć przestrzeń, żeby było bardziej przejrzyście :) Igły opadające są okropne, ale czego się nie robi ;) Plakat świetny i rzeczywiście pasuje jak ulał i do miejsca i do Ciebie! Tak BTW to ja się przy Tobie nie będę odzywać po angielsku, bo używam w pracy codziennie ale jestem w znacznym stopniu samoukiem więc z gramatyką u mnie raczej na bakier ;) Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza no co Ty! Z reszta ja się bardzo hamuje, staram się zagryźć zęby i nie poprawiać jak kogoś bardzo dobrze nie znam :)))

      Usuń
  14. "Jestem przeciwna oglądaniu tv przy małym dziecku" - tak, tak, tak!!!!!!!
    Bardzo ciekawy temat pracy mgr! Plakat świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My pokrewne dusze jesteśmy Aniu :)

      Usuń
  15. Plakat świetny i dywan także ! Pozdrawiam Kamila ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne kadry, fajnie się ogląda :) I my nie oglądamy tv przy dziecku, nie żal mi, bo w ciągu dnia i tak nie ma czego oglądac, hehe. Zabezpieczenia się przydają, pamiętam małe rączki mojej Adki :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam serdecznie :))). Pamiętam, jak Adka się urodziła, bo czytam Cię od dawna, a teraz to taka duża dziewczynka!

      Usuń
  17. Cóż za pomysłowy plakat :) Bardzo mi się podoba. Murek też bardzo ładny, ciekawe jak będzie wyglądał po zmianach :) Ja również jestem przeciwniczką oglądania przez dzieci tv.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też w tym roku zdecydowałam się na małą choinkę (no troszkę większą od Twojej :)) Piszesz, że mieszkanie zastawione, ale wogóle nie robi takiego wrażenia na zdjęciach...
    Wszystko wygląda ładnie i elegancko, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie kąty zastawione, ale faktycznie z tej perspektywy tego nie widać ;)

      Usuń
  19. Plakat świetny :) Widze,że akurat mają super promocje może sie skusze na cos :) Ja akurat od roku nie posiadam telewizora i jakoś mi z tym dobrze, ale szafka pod tv świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie super promocja, trzeba korzystać :)

      Usuń
  20. Myślałam, że jestem w tym świecie odosobniona w takim myśleniu, że dla dziecka jest mnóstwo innych atrakcji niż tv. Teraz widzę, że nie tylko ja mam takie zdanie, i bardzo mnie to cieszy :)
    A plakat... mimo tego, że nie skończyłam takich szkół i nie pisałam pracy na tematy językowe to chętnie bym taki plakat przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba musimy stworzyć klub "Wychowanie bez tv" :)))

      Usuń
  21. Plakat świetnie sie wpisuje w cały wystrój mieszkania. No i jest super!Wszystkiego najlepszego na nadchodzący Nowy Rok:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Nasze maleństwo ( gdy się już nam uda przekazać życie dalej ;) też nazwiemy Łucja :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny plakat,a murek wcale nie jest taki zły:)dywan za to mamy identyczny:)
    ściskam i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealny wybór plakatu !!! świetnie się tam wpasował ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )