podróże

Pocztówki z gór

18:36

Wiem, że nie jestem jedyna w mojej miłości do gór.  Przez te kilka dni pobytu w Tatrach dostałam sporo sygnałów m.in. na Instagramie, że doceniacie piękno górskich okolic. Nie chcę się powtarzać, bo o Tatrach pisałam już w maju zeszłego roku, a w grudniu pokazywałam urodzinową wyprawę na Kasprowy, ale to mój taki drugi dom. Ze względu na ciążę nie byliśmy tu prawie połtora roku. Brakowało mi tego rześkiego powietrza, pięknych krajobrazów, a nawet tłocznych Krupówek. Poniżej kilkanaście kadrów - pocztówek z gór. W takich okolicznościach przyrody spędzamy ten urlopowy czas.












Codziennie budzi nas taki widok z okna balkonowego apartamentu Familijnego. Żeby te chwile mogły trwać wiecznie! 


A ja zapraszam Was na AUTUMN GIVEWAY (można wziać udział także na fanpage'u na Facebooku), która ku mojej radości cieszy się niesłabnącą popularnością. Szanse są równe, kto nie próbuje, ten nie wygrywa.

Pozdrowienia,

Czytaj również

21 komentarze

  1. Tęsknię za górami, ale też nieprędko tam dotrę. Patrząc na zdjęcia czuję tamtejsze powietrze :)))
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, pięknie, i jeszcze raz pięknie! Należę właśnie do tej grupy osób kochających góry, szczególnie polskie, i takie widoki to dla mnie ogromna przyjemnośc :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym tam jeździć na okrągło :))) Fajnie, że udało Wam się w końcu pojechać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super widoki. Mała Łucja pewnie zachwycona. Wypoczywajcie i do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. mysle ze na ta pore roku to pogoda Was rozpieszcza.. łykajcie swiezego powietrza ile sie da.. i ładujcie oczy tymi obrazkami :D pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie :)) Nigdy nie byłam w górach jesienią i widzę, że dużo mnie ominęło! Miłego wypoczynku :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Góry jesienią są najpiękniejsze :))). Jak tylko czas pozwala to akumulatory najszybciej ładuję na górskich szlakach :).
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe widoki i iście sielska atmosfera :))
    Cudownego dnia Kochana

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajecznie! Ja marzę o jesiennej wyprawie w góry i takich widokach jak Ty:-) Cudne fotki...ach:-) buziak

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia :) i tyle słońca wymarzona pogoda na spacery,
    pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie jest...ja bardzo lubię takie wypady w góry ale Krupówki omijam szerokim łukiem ;-). Ładuj akumulatory i koniecznie szybko do nas wracaj ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale piękne ujęcia! Korzystajcie ile się da! buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie! My właśnie jesteśmy w Karkonoszach, takie pocztówki z gór zawsze powodują u mnie szybsze bicie serca :))))) odpoczywajcie! buziaki :******

    OdpowiedzUsuń
  14. Po tym wpisie jestem w końcu zdecydowana na wyjazd w polskie Tatry - cudowne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne fotografie. Bez wątpienia, w górach jest wszystko to co kocham. Zwłaszcza wtedy gdy wybieram się w ukochane tatry z moim mężem ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh, how wonderful. I love the mountains - have never been to the Tatra - so thank you for these beautiful pictures! Great!
    All my best from Austria
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę tego wyjazdu - ja niestety w tym roku nie znalazłam czasu na wypad w góry. A tak w ogóle to robisz bardzo dobre zdjęcia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )