wnętrza

Na kuchennym blacie z prośbą o pomoc

20:54

Lubicie porządek na blacie kuchennym? Czy jego wyglądem rządzi przypadek czy starannie dobieracie dodatki? Tolerujecie zostawianie opakowań czy przesypujecie do pojemników? Chyba znam odpowiedzi na większość pytań. Zawsze dbałam o porządek w kuchni, ale odkąd mam drewniane blaty, staram się jeszcze bardziej. Te dwa przystojniaki do pieprzu i soli przyjechały ze mną z Zakopanego. Kto by pomyślał, że wśród oscypków, kożuchów i kapci góralskich można znaleźć takie skarby za ułamek ceny sklepowej.




Domek docelowo ma się znaleźć w pokoju dziecięcym, ale w kuchni też się zadomowił. Muszę jeszcze upolować fajny pojemnik na płyn do mycia naczyń, ale już wiem, gdzie szukać. 


To miejsce na końcu blatu od lat czeka na zagospodarowanie. Już za dwa i pół miesiąca ważny dzień. Prezent mam upatrzony od paru lat, ale potrzebuję Waszej pomocy w podjęciu decyzji. 



W czerwcu zamieściłam listę marzeń i nie spodziewałam się tylu odmiennych wyborów. Waga kuchenna zamiast miętowa stanęła srebrna, dzięki Waszym radom Tripp Trapp nie jest biały a w kolorze drewna, a Kitchen Aid...no właśnie, sama już nie wiem, czy powininien być biały. Pomożecie?

Kawa i herbata dla wszystkich w podziękowaniu za pomoc <3.


DZIĘKUJĘ, że jesteście!

Czytaj również

58 komentarze

  1. Pięknie jest:D A kitchen aida mam białego, też nie mogłam się zdecydować...;) Korcił mnie kolor blado niebieski, ale stwierdziłam że jak mi się znudzą pastele, to wtedy będzie kiepsko wyglądał. A tak jest biały i jakich dodatków bym nie wybrała, jest pięknie;)) No i działa rewelacyjnie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. acha do Twojej kuchni bym wybrała biały lub czarny, tylko na czarnym szybko kurz będzie widać:/

      Usuń
  2. Sama mając Twoją kuchnię wybrałabym 6- onyx black szalenie mnie urzekł:) Czerń- przynajmniej dla mnie- ma w sobie jakąś niezwykłą szlachetność, której czasem nawet w bieli dopatrzeć się nie potrafię. Jest elegancki jak żaden inny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Imperial Grey wygląda pięknie, ale chyba postawiłabym jednak na klasyczna biel. Też mi się marzy ten robot...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym wybrała chyba onyx black do tej kuchni :) choć wszystkie są piękne.

    Czy biały jest śnieżno biały? bo Twoje szafki chyba bardziej kremowe? tu bym się bała gryzącego się odcienia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny będzie pasował i do lampy i do innych drobiazgów - no i ładnie będzie kontrastował z tłem :)

      Usuń
  5. Biały jest oklepany ja bym zaszalała i kupiła 2jkę, albo 4kę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez zastanawiam sie nad kolorem ...ale ostatecznie zbliżam sie ku białemu... to jest zakup na lata ( taka mam nadzieje ) cena nie mała.. biały bedzie ZAWSZE pasował :D ew silver metalic.. to tez dosc neutrealny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biały jest piękny, cudny! Ach... tak bardzo chciałabym go mieć, choć do swojej kuchni wybrałabym kremowy bo najbardziej by pasował. U Ciebie biały przyciągałby uwagę. Osobiście nie przepadam za czarnymi przyrządami kuchennymi bo szybko na nich widać kurz czy ślady rąk, tak samo na metalowych. Biały jest uniwersalny, obojętnie jak przemalujesz kuchnie czy zmienisz cokolwiek w niej on będzie pasował.
    A kuchnia bardzo ładna!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 chyba najbardziej uniwersalny, ale 2 i 4 też tam u Ciebie widzę. A w ogóle to pięknie masz w kuchni, ja się baardzo nie mogę doczekać swojej własnej wymarzonej. Ale jak się już doczekam, to Kitchen Aid też tam zamieszka - mąż już obiecał nie raz :) Ale na to będę musiała poczekać, bo w obecnym mieszkaniu zmieściłby się chyba tylko na komodzie albo stole kuchennym ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko czarny! Ale moje zdanie znasz już od dawna :)
    Do soboty! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widząc komentarza Agnieszki - pomyślałam "tylko czarny" :-) No ale my z reguły podobne myślimy :-) Pozdrawiam, mama Agutkowa :-)

      Usuń
    2. Oj Mamo, my to jednak jesteśmy nie do podrobienia. :D

      Usuń
  10. Ja stawiam na czarny. Pięknie będzie wyglądał u Ciebie. Biały bezpieczniejszy. ..tak szybko się nie znudzi. Mój kotek jest beżowy ...teraz wybrałabym czarny lub biały

    OdpowiedzUsuń
  11. Piąty urzekł mnie totalnie, ale wydaje mi się że powinnaś wybierać pomiędzy czarnym a białym, z naciskiem na czarny bo pasuje idealnie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kuchnia :)) ja bym wybrała biały by zachować kolorystykę i klimat , czarny tylko wtedy kiedy chciałbym by się rzucał w oczy zaraz po wejściu do kuchni :)) taki mocny akcent.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie biały lub czarny, choć bardziej skłaniam się ku czarnemu.

    OdpowiedzUsuń
  14. kazdy ładny jednak srebrny najmniej mi pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekna kuchnia - też stawiałabym na biały lub czarny :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna...
    Wszystko na swoim miejscu... Ślicznie... Tylko gotować...
    Wszystkie mają coś z sobie.. trudny wybór. Ale biały...:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie są piękne, biały i czarny standardowo by pasowały, ale można iść w szarości bo kolor ścian na to pozwala. Najbardziej podoba mi się kolor 2 a najbardziej pasowałby chyba 6.

    OdpowiedzUsuń
  18. :)) white albo onyx black ;))))
    Uściski :*
    Widzę na pasku bocznym i łezka się kręci.. - dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak się zawsze naoglądam tych Twoich zdjęć że czuję się jak u siebie;-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmmm biały lub czarny, choć nr 2 też. Cieżki wybór. Sama się zastanawiam jaki kiedyś do siebie wybiorę. Cudną masz kuchnię.

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja od tygodnia mam mojego wymarzonego kitchen aida! Od zawsze miał być biały a jest jasnoniebieski:) Do Twojej kuchni jednak postawiłabym na klasykę i wybrałabym biały:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja dopiero marzę o Kitchen Aidzie. Tobie wydaje się że biały by najbardziej pasował :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. myślę,że czarny będzie super wyglądał na tle białych szafek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja do swojej poprzedniej czarno białej kuchni - kupiłam... czerwony. W aktualnej szaro białej też się zadomowił.
    Owszem, chciałam żeby pasował kolorystycznie, ale też zależało mi na tym, żeby się 'pokazywał', żeby było go widać, żeby się w tej kuchni odznaczał.

    Jeśli kolor, to u Ciebie widziałabym... zielony. Odznaczałby się, a jednocześnie grał z akcentami - ziołami, roślinami w doniczkach. W kuchni zawsze znajdzie się coś zielonego. A jeśli 'nie kolor', to zdecydowanie głosuję na... biały.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzisiaj dzień bogaty w posty o Kitchen Aid'zie :-) Ja właśnie czekam na przesyłkę z moim wymarzonym KA i też długo się zastanawiałam nad kolorem, wszystkie są kuszące. Teraz mam kuchnię w takich kolorach jak twoja, z takim samym drewnianym blatem i postawiłam jednak na uniwersalna biel robota - w końcu nie wiem, czy za parę lat coś mi nie odbije i będę np chciała mieć kuchnię zółtą :-) Choć przyznaję, opcja w srebrze też jest godna rozważenia:-) pozdrawiam i zyczę udanego wyboru:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. jak dla mnie czarny i tylko czarny pasuje do Twojej kuchni. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna kuchnia, jak tu nie dbać o porządek, chociaż w takiej kuchni to bałagan wygląda też dobrze:) Biały ? Tak ja wybieram biały, do swojej kuchni na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  28. a ja przekornie: nr 5 ;-)))
    już sama nazwa koloru jest cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana masz piękną kuchnię,bardzo mi się podoba i dodatki też takie,które i ja bym przygarnęła. Pytasz o zdanie...ja bym wzięła czarny,będzie pasował jak ulał i doda pieprzyka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czarny wez.mam bialy i mysle ze czarny bedzie kropka nad i.bedzie sie wyroznial.bialy jest ok mam nawet z edycji limitowej biala perle ale czasem zaluje ze nie wzielam czarnego.Kolor nie ma wplywu na jakasc przygotowanych potraw takze niezaleznie od tego jaki wybierzesz beda smaczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aha i jeszcze jeden szczegol , musisz sobie wymierzyc miejsce na kitchenaida.Musisz miec wystarczajaco duzo miejsca miedzy blatem a gorna szafka zeby moc ogo obslugiwac kiedy jest otwarty ;) nie wiem czy Ci sie zmiesci tam gdzie chcesz go dac ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znoszę gdy na blacie w kuchni jest poustawiana masa niepotrzebnych tam rzeczy. niestety mój mąż nie jest w stanie tego zrozumieć ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie urządzona kuchnia! a na blacie powinno być jak najmniej, po to mamy przecież zamykane szafki żeby z nich korzystać:)

    OdpowiedzUsuń
  34. to ja dorzucam swoją opinię i stawiam na truffle dust !
    pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  35. Raczej odradzałabym czarny - to duży sprzęt i jak wstawisz ciemną plamę na blacie - może spowodować, że będzie nadmiernie przyciągać wzrok (chyba, że o taki efekt Ci chodzi). Twoja kuchnia jest delikatna, spokojna i stonowana. Stawiałabym na nr.3 Ostatecznie coś w kolorze szarości.

    OdpowiedzUsuń
  36. Na Twoim miejscu (oj chciałabym być!) i z tak urządzoną kuchnią brałabym srebrny (pasowny do kranu, doniczki,... ostrza noża ;) ) albo czarny (uchwyty szafek, lampa). Tak 60% do 40% między tymi dwoma jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. głosuję za białym lub czarnym,srebrne dodatki chyba mi się już przejadły,a poza tym myślę,że biel i czerń są bardziej stylowe,a oba pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja bym wybrała taki, jak bateria kuchenna lub chrom :) mam te same fronty i podobny odcień blatu i wiem, że kolorystycznie chyba wszystkie by pasowały :P ale zdecydowałabym się na minimalizm ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Czarny! A przystojniaki...no najzwyczajniej w świecie przystojni...bardzo! Ja mam bzika na punkcie porządku, w całym domu. Chwała Bogu, że mam dwie córy, to jakoś lżej i nadzieja jest na lepsze jutro ;-) W kuchni muszę mieć ład, bo kuchnia to nasze serce domu. Plus salon. Mam podły nastrój, gdy widzę nieporządek w tych dwóch pomieszczeniach i wtedy muszę natychmiast ogarnąć szybko temat, bo inaczej siada psychika. Tak już mam i nic na to nie poradzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super młyneczki, ja też bym musiała te moje elektryczne brzydactwa zamienic na podobne cuda,zresztą u Ciebie wszystko jest piękne ,ja dopiero zaczynam w blogowym świecie i jeszcze nie wiem co i jak, zapraszam do mnie jak bedziesz miała chwilkę.Za dużo tam nie ma jak na razie ale powoli się rozkrecam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Młynki piękne, tez się na takowe czaję. Głosuję natomiast za czarnym KA.

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochana kuchnię masz przepiękną. Do Twojej wybrałabym czarny KA:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )