wnętrza

FOLLOW THE WHITE RABBIT

11:54

Od wielu miesiecy sen z powiek spędza mi pokój dla mojej córeczki. Jako osoba zakręcona na punkcie wystroju wnętrz chciałabym oczywiście, by był piękny, a jako mama – dopasowany do potrzeb mojego dziecka. W moich dywagacjach i poszukiwaniach mam idealnego kompana – Agnieszkę, która również szykuje pokój dla swojego malucha. Choć planujemy inną kolorystykę, metraż mamy zgoła inny (ja dwa raz mniejszy), i u mnie jest wciąż graciarnia połączona z biurem, to wiele nas łączy. Przykład? Obie na liście must have miałyśmy królika HEICO


Wymarzyłam sobie zdjęcia w takim klimacie: stary stołek, a na nim "Alicja w Krainie Czarów" w oryginale z okładką vintage. Tylko, że takowej nie posiadam. Ba, wręcz nie lubię tej książki! Jest więc po mojemu, bo póki pokój nie jest urządzony, królik sprawuje wartę na stoliku nocnym.



Kicuś przyjechał do mnie z Amazing DecorNie wiem, co te zwierzęta mają w sobie, ale są bardzo popularnym motywem dekoratorskim. Najchętniej przygarnęłabym także tego, tego i tego. I jeszcze te dwa.




Króliczek Heico - Amazing Decor
Baner literowy - DecorOlka

Uściski,




PS. Dzięki za bardzo liczne głosy w kwestii Kitchen Aida. Decyzja już podjęta, zdradzę w odpowiednim czasie.

Czytaj również

35 komentarze

  1. Faktycznie królik ma w sobie coś przyciągającego :) Niestety na razie brakuje mi pretekstu do zakupu ;) A co do Alicji w Krainie Czarów to Twoje zdanie: " stary stołek, a na nim "Alicja w Krainie Czarów" w oryginale z okładką vintage. Tylko, że takowej nie posiadam. Ba, wręcz nie lubię tej książki! " idealnie odzwierciedla moje uczucia. Tę pozycję literatury jak sobie wyobrażam to tylko w takim starym wydaniu, z pożółkłymi kartkami, ale również nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się na królika czaiłam...ale F. ma już 8 lat i nijak do pokoju chłopca...dużego nie pasował ;-). A jeszcze jak usłyszałam: Mama obciach ;-)...to całkowicie musiałam zrezygnować z marzeń o tym genialnych gadżecie ;-)...Ufam, że w pokoju Twojej córki będzie wyglądał pięknie ;-). Dobrego dnia dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super lampka nocna :D Cały pokój fajnie urządziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam wczoraj lampkę(*akurat nie królika)a kotka, wyglądającego praktycznie identycznie w TK Maxxie w Łodzi...za 40 zł!Od razu pomyślałam o Tobie!Wiem Ty co prawda królik, ale poza tym, że zwierzak inny koncepcja lampy taka sama:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotki zupełnie mi nie podchodzą...mam uczulenie ;)

      Usuń
  5. Kocham te króliczki :) I żal mi ,że nie mogę ich nikomu dać :( Syn już za duży a dla mnie samej ....no właśnie. Ta myśl ciągnie się za mną od roku i jakoś nie mam odwagi :))

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. i mnie ten królik oczarował ale jako,że mój syn to już 11 latek nie ma mowy o umieszczeniu go w jego pokoju :) do pokoju małej księżniczki jest wprost idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten królik jest niesamowity :)) gdybym miała dzieciątko odrazu bym go kupiła :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny :) ja też takiego zamówiłam dla synka, tylko w małym rozmiarze. I banerek literowy też :) dziś przyszła paczka od AD, już nie mogę się doczekać, zeby ją rozpakować. Buziaki, Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaaaaaaa masz go! :))))))) cudny jest i wcale się nie dziwię kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  10. heheh :) ja jednak sie oprę królikowi i go nie zakupie Yosiemu ;) ciekawa jestem wnętrza jakie swojej córce wyczarujesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa. I całe szczeście, że nie wszystkim podoba się to samo, bo miałyśmy identyczne wnętrza, a to nuuuda.

      Usuń
  11. Chyba nie będę czekała na dziecięcy pokój, bo napatrzeć się nie mogę na tego króliczka i marzy mi się od dawna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kupuj, na żywo prezentuje się równie fajnie.

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Też się nad nim zastanawiałam, ale jednak królik daje lepsze światło :).

      Usuń
  13. ja też od dawna do niego wzdycham...zbliża się remont pokoju córki, więc będzie pretekst!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie się prezentuje :). Pewnie mama bardziej szczęśliwa niż córka, u nas tak często bywa :))). Mi się coś marzy do pokoiku córki, ale ona ma już swoje (często) inne zdanie:)
    Pozdrawiam. Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sprawa dla dzieciaków i nie jest to takie banalne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oł noł. Dla mnie niezły kicz.


    Asia

    OdpowiedzUsuń
  17. Super jest ten królik :-) Sama mam go na liście .. tylko ciągle się odwleka :-) Jest wprost stworzony do pokoju małej księżniczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam go na swojej liście,ale myślę,że raczej trafiłby do innego pokoju,bo nas zL zasypia bez nocnej lampki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam to uczucie do królika - jest boski! :)
    A pokój małej Ł. będzie wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Twoją pomocą mam nadzieję, że będzie :)

      Usuń
  20. matko, świecący królik!!! Czad, fanie wymyśliłaś to połączenie z napisem:D

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny! Adasiowi też by się spodobał, ale już widzę jak mój mąż kręci nosem....

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna lampa - dekoracja :) Akurat w klimacie zbliżających się świąt :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )