candy

CBL i wyniki AUTUMN GIVEAWAY

10:54

Wiem, wiem, że czekacie na wyniki AUTUMN GIVEWAY, więc już za chwilę ujawnię szczęściarza albo szczęściarę. Zanim je podam chciałam Wam pokazać drobne zmiany w kąciku Ł. Jej pokój jest wciąż w fazie planowania, więc staram się, by w naszej sypialni było kolorowo, dziewczęco i ładnie. To, co najbardziej przykuwa uwagę córeczki to włączone kolorowe światełka. Jest absolutną fanką królika Heico, zjadłaby go, gdyby tylko mogła (to akurat jak wszystko inne). Miał być włączony wieczorem, kiedy ją usypiam, ale muszę go wyłączać, bo się ciągle odwraca i na niego patrzy. Pełni za to funkcję rozpraszacza przy podawaniu leków. Kolejnym zachwycającym ją elementem sypialni są Cotton BallLights. Zmieniały już szatę kilka razy, a teraz dzięki uprzejmości pani Joanny doszły dwa nowe kolory: old rose i fresh mint. Czuję, że nie jest to wersja ostateczna i w jej pokoju kulki znowu zmienią kolory niczym kameleon. Nowy sznur znalazł swoje miejsce w kącie jadalnym, ale pokażę go innym razem.



Na Krupówkach nie znalazłam drewnianych zabawek, konika Dala kupiłam od Marty. To był prawdziwy zbieg okoliczności, bo wystawiłą wyprzedaż akurat podczas naszego pobytu w Tatrach. Zawiedziona wróciłam do naszej noclegowni, włączam komputer, a tam jest ON. Dzięki, Martuś!





Kosz zrobiła dla mnie latem BigMama ze zRęcznej Roboty. Na co dzień służy jako pojemnik na czyste pieluchy, a dziś miał swój wielki dzień.


170 karteczek z bloga i Facebooka znalazło się w koszu. Sierotka Lusia od razu wiedziała, co ma robić. Kosz stoi w zasięgu rączek? Wiadomo, jest jej.


Mamy zwycięzcę! To...


... Agafia - serdeczne gratulacje! Proszę o dane do wysyłki na @.


A potem zabawie nie było końca. Przynajmniej dopóki dziecko nie padło, żeby mama mogła wrzucić wyniki :).


A ten cudny gnieciuch to nowa pościel z H&M Home.

Wiecie, że to mój SETNY post?

Uściski!

Czytaj również

46 komentarze

  1. Ooooo :) to ja! Ale się cieszę :) dziękuję :* a kącik Małej Łucji jest śliczny, podobają mi się grafiki na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki, w sam raz dla maluchów, które przecież ich potrzebują dla swojego rozwoju :) Taki kosz i wiele innych sznurkowców to chętnie bym sobie sama udziergała, ale ciągle mam tyły w tym zakresie. Najważniejsze, że plan jest ;) Ta pościel z HM Home jest w sferze moich marzeń, ale mamy dwa komplety w sypialni i cena mnie zwala z nóg nawet z tą 30% zniżką ostatnio było jednak drogo :( Sierotka Lusia słodziak! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. och...no cóż nie ja, aleogromnie gratuluję Agafi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wylosowanej:-) przy okazji zapraszam wszystkich do mnie na zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowy ten koszyczek i dzidziuś także ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwyciężczyni! urocza ta maszyna losująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łucja ma piękny kącik :)
    gratuluje zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Dzięki Aniu za emocje ;)
    Kącik ten - jeden z moich ulubionych w Twoim M. Przepiękny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozdrowienia dla małej Łucji (mogłam ją podglądać w Łodzi jak dzielnie zachowywała się w ramionach taty). Ma naprawdę śliczny kącik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mała Łucja słodziutka :) jej kącik bardzo przytulny, śliczny :)
    Gratuluje Zwyciężczyni
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna niunio, to moją karteczkę miałaś wylosować! :) No ale, że jesteś tak urocza, to Ci wybaczam :)))
    Gratuluję zwycięzcy, piękna nagroda. Dzięki za fajną zabawę.
    Pozdrowienia dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje wygranej ( ehh czemu to nie ja ;p ) kosz lisek jest cudnej urody :) posciel tez.. a cottony to juz never ending story zachwytu :D Łucja pieknie staneła na wysokosci zadania :D ale następnym razem pogadam z nia zeby wyciagneła kartke z moim imieniem ;p gratuluje 100 posta :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kącik jest uroczy. Nie mogę się doczekać całego pokoiku Łucji:)
    Cudowną masz Córeczkę. pomyśleć ,że mój L rok temu też był takim bobasem,a już taki dżentelmen z niego:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje!
    a gnieciuchy popieram w całej rozciągłości ;-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale słodki szkrab :))
    Gratulacje dla zwyciężczyni i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale słodycz! Gratulacje dla zwycięzcy :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. heh, moja Nela też próbuje zjeść wszystko co złapie :) podoba mi się Twój kącik dziecięcy, też jestem na etapie planowania dziecięcego pokoju więc będę zaglądać do Ciebie żeby się zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje , dzięki za świetną zabawę. Zapraszam do mnie z wizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. dopiero setny? Kurcze, a ja myślałam, że było ich już dużo więcej. Aż z ciekawości idę sprawdzić swój licznik ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Slodziak z tej Twojej córy! Pokoik ma obledny! Gratulacje dla zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję zwycięzcy :) kącik córci jest uroczy :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za zabawę i....tak miło widzieć Twoją córcię, taki słodziaczek :) I od małego uczy się co to znaczy dobrze urządzone wnętrze i piękne przedmioty, super :) Pozdrawiam, iszart

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka piękna sierotka ;) Gratuluję zwycięzcy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki przytulny ten kącik. :) Gratulacje dla zwyciężczyni. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No cholerka nie ja...co za pech ale oczywiście gratuluję Zwyciężczyni, którą lubię ;-)...nie ma co płakać zwłaszcza jak się widzi tą przeuroczą sierotkę. Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna córeczka...i piękny koszyczek do losowania..

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczny kącik prześlicznej Sierotki♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny pokój
    Ogromne gratulacje dla zwycięzcy w konkursie

    ps. przy okazji zapraszam na konkurs do mnie, zostały jeszcze tylko 3 dni
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie urocze losowanie:))) sama slodycz:) pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Lusia wykonała kawał dobrej roboty.
    Na pewno etat sierotki ma zapewniony na kolejne losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne są te Cotton Balllights :) Muszę sobie sprawić coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne cottonki!
    Gratuluję Szczęściarze:-) i ślę całusy dla Malutkiej!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. :)))) Matko jaka Ona jest cudowna!:)) Prześliczna i jakże słodka, aż się na patrzeć nie mogę!:)) I Twoje aranżacje jak zwykle cudne, no po prostu pięknie u Was:)) I ten kosz podbił moje serce, jest fantastyczny! Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny ten kącik ;) Uroczy, a bibeloty cudowne! Wszystko bardzo w moim stylu. Zapraszam do siebie. Całkiem niedawno robiłam małą metamorfozę pokoju mojego synka. Może rzucisz okiem? Pozdrawiam serdecznie! www.zwyczuciemsmaku.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastyczna aranżacja, piękne zdjęcia :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zawartość kącika jest bardzo interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  37. a skąd to niebieskie pudełko? Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pościel śliczna koszyk lisek też a maluch słodziutki jak beczka miodu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Skąd ta czarna walizeczka? Świetny kącik ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Oysho, ale kupiona rok temu, więc niedostępna. I jest ciemnoszara, może słabo to widać.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )