spotkania blogerów

Wawa Design Festival, czyli lampą polskie wzornictwo stoi

23:05

Wczorajszy dzień spędziłam w Soho Factory na Wawa Design Festiwal i jednocześnie na targach wyRÓBkup. Razem z organizatorką spotkania dla blogerów Kasią z Conchita Home, Kasią z Ilobahie, Martą z My Little Home My Passion, Adą ze Scandinavian Home, Olą z Fuel Design, Moniką z Little Home Inspiration oraz Magdą z Wnętrza Zewnętrza i Piotrem z Blogów Wnętrzarskich mieliśmy przyjemność wyłonić najciekawszą wystawę oraz produkt targów. Choć zwycięzców podam na końcu, poniżej mała podpowiedź fotograficzna.


Brawa dla tej Pani - chciałabym, żeby moja doba trwała tyle, co jej! 


W sobotę odbywały się także warsztaty, podczas których można było m.in. uszyć torbę z banerów, zrobić lampiony ze szklanych butelek, stołki z palet i butelek PET czy notes (na zdjęciu). Niestety, dotarłam zbyt późno, by w nich uczestniczyć.


Wzieliśmy też udział w wykładzie Śnieżki. Zgadniecie, jaki kolor jest najczęściej wybierany przez klientów tej firmy?



Miałyśmy okazję zaaranżować wnętrze na papierze. Tak wyglądała moja praca, wykonana bez nożyczek i kleju. Kolorostyka prosto z mojej sypialni.




A to zwycięzki projekt Kasi z Ilobahie i mój typ.




A to przegląd wystawców, którzy powtarzają się na różnych targach w całej Polsce. Tak było i tym razem, wiele projektów kojarzyłam np. z Wzorów. Nic nie poradzę, że design dla dzieci ostatnio bardzo mnie interesuje. Poniżej meble Alamo dla dzieci.





Stoisko Wood&Wine.



Kiziu Miziu - tym razem to nie jest design dla dzieci, jak twierdzą autorzy.




 Od rana się głowię, czemu zaoszczędziłam na tych uroczych honeycomb z So Cute.


Nie uwierzycie - te mini palety to podstawki pod kubki (Fabryka Palet).



Ada robi zakupy u mojego ulubionego wydawnictwa książek dla dzieci - Dwie Siostry.


A ja prawie nabyłam czapkę dla córeczki od Szumne Beboki - powstrzymało mnie jednak to, że nie jestem w stanie teraz przewidzieć, jaki będzie nosić rozmiar na wiosnę.


Lampy, lampy, lampy, czyli Refresz Dizajn.


A dlaczego lampą polskie wzornictwo stoi? Oto Renament, zwycięzki produkt targów oraz ich wystawa.


Tak pięknie pakują swoje lampy. 


I kolejne lampy - Natural Born Design, czyli wyłoniony przez nas produkt wystawy. Jeśli macie ochotę poczytać więcej o zwycięzcach, zapraszam Was do Kasi z Conchita Home, która przygotowała bardzo ciekawą i szczegółową relację kto, co i dlaczego.


I na koniec ścianka, niestety już w okrojonym składzie. Po prawej - Wiola, organizatorka festiwalu. Oba poniższe zdjęcia dzięki uprzejmości Kasi.



Pozdrowienia,



P.S. A wieczorem razem z Martą spędziłyśmy bardzo miły wieczór, więc specjalne pozdrowienia dla tej Pani. Szkoda tylko, że moja nagła choroba popsuła nasze niedzielne plany, ale może choć trochę nadrobimy w październiku na MeetBlogin.

Czytaj również

15 komentarze

  1. Troszke Wam zazdroszcze tych spotkan ;)))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że miałyście super spotkanie :). Szkoda, że nie mogłam do Was dołączyć :(.
    Lampy fajne, tylko chyba dają trochę mało światła?
    Pozdrawiam! Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja, zazdoszczę Wam ogromnie dziewczyny, zarówna spotkania jak i dzielenia pasji na nim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super takie spotkanie,można nacieszyć oczy i przeżyć fajne chwile w miłym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiało być fajnie :) Bardzo mi się podoba nowa oprawa graficzna Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne sprawozdanie! Robaki od kiziu miziu mi się spodobały :D No i gratuluję uczestnictwa w jury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna relacja,mam nadzieję że posnuję się z Wami po łódzkich wystawach w październiku. Pozdrawiam a zdjęcie zrobione przez Ciebie zrobiłam moim profilowym na fb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie do zobaczenia na Łódź Design Festiwal, nie może Cię tam zabraknąć !

      Usuń
  8. świetna impreza i super było się spotkać w tak fajnym gronie, relacja Aniu jak zawsze pierwsza klasa miło poczytać i pooglądać :)
    ściskam i do zobaczenia na Łódź Design Festiwal !

    OdpowiedzUsuń
  9. Również lubię Dwie Siostry.
    Świetne te minipaletki pod kubki, muszę kupić teściowi, jest maniakiem palet!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lampy wyglądają naprawdę rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )