Moje rozkminki i nowości w wyglądzie bloga

08:02

Pisałam i nie raz mówiłam na spotkaniach, że założyłam bloga zupełnie przypadkiem. Nie żebym nie myślała o tym wcześniej, ale bałam się, co sobie pomyślą inne blogerki, które czytam i podziwiam latami, jak nagle ni z tego ni z owego zacznę komentować? Pojawię się znikąd i co dalej? Czy ktokolwiek będzie tu zaglądał, czy będę pisać dla siebie?



Jak się możecie domyślać, moje obawy były bezpodstawne.  Spotkałam się z miłym przyjęciem i nie przeszło mi wtedy przez myśl, że nawiążę tak wiele kontaktów poza światem wirtualnym. Wciąż mam jednak poczucie, że wiele rzeczy mogłoby być lepiej – przede wszystkim chciałabym robić lepsze zdjęcia i mieć ciekawszą oprawę bloga. Nad tym pierwszym obiecuję pracować, a nowy baner, logo i znak wodny dzięki pomocy mojego Nieocenionego Małżonka prezentuję już dziś. Wcześniejszy powstał tamtego dnia, kiedy założyłam bloga i miał być na chwilę. Jak w remoncie - prowizorki są najtrwalsze.

Mam nadzieję, że już niedługo pojawi się ANICJOWY PROFIL NA FACEBOOKU. Wiem, że wiele osób wchodzi na blogi w ten sposób, choć ja preferuję aplikacje typu czytniki: Feedly, a wcześniej Google Reader (RIP) i dlatego też nie odczuwam jego braku. Mam jednak potrzebę rozwijać bloga, chciałabym sprostać oczekiwaniom Czytelników. To jest coś, co robię dla siebie, coś niezwykle ważnego w ferworze dnia codziennego, niekończących się obowiązków domowych i nie tylko. Brakuje mi jednak czasu, żeby to wszystko ogarnąć na raz, więć powoli, stopniowo będę robić krok na przód.

Na zdjęciach kulisy mojej pierwszej sesji typu moodboard.

Literka „a” – od Ani z Any.Thing
Żuraw z papieru – od Agi z Passion Shake
Stemple, taśmy - Tiger
Pompon z bibuły - DIY



Przesyłam pozytywne fluidy,

Czytaj również

34 komentarze

  1. Jejuś, no pięknie Ci to wyszło, naprawdę, jestem pod wrażeniem, kiedy ja sie doczekam takiego pięknego banerka i logo, pewnie jeszcze troche to potrwa, bo narazie pstrykam fotki i to niekoniecznie wnętrzarskie :) Tak jakoś to się porobiło. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako młoda mama i tak świetnie, że znajdujesz czas na blogowanie, ja przy pierwszym dziecku przez pół roku nie napisałam ani słowa. Z drugim jest trochę inaczej, dostałam takiego powera, że nie mogę przestać pisać :)) Co do zdjęć to ważne co na nich pokazujesz a nie jakiego sprzętu używasz. Robisz tak piękne kompozycje że obraz i tak robi wrażenie na widzu.Pozdrawiam kochana i niedługo się widzimy na ploteczki młodych mam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Właściwie to podobalo mi się i przedtem ;) Ale rozumiem potrzebę rozwoju. Sama ubolewam, że jednak znacznie mniej mogę się blogiem zajmować niż bym chciała. Widzę też u siebie pewne granice: tak jak w kwestii zdjęć nadal się uczę i robię jakieś postępy, to grafika jest dla mnie magią nie do ogarnięcia...
    Życzę Ci satysfakcjonujących postępów i radości z rozwoju. Dzisiejsze efekty bardzo udane!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj skąd ja to znam...Przechodziłam każdy z etapów, który opisałaś ;-). Strach przez założeniem bloga potem obawy jak wypadnę aż wreszcie chęć rozwoju. Też nie spodziewałam się tak ciepłego przyjęcia. I też bym chciała fajniejsze zdjęcia...super tematy, grono czytelników( chociaż to już mam) ale stale powiększające się ;-). Blogowanie to fajna sprawa, bo ja z natury bardzo nieśmiała jestem ;-) a na blogu tego nie widać. Zmiany na blogu super...czekam na więcej. Uściski ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anuś super zmiany. Jest przejrzyście i jasno...zdjęcia przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie! Ty wiesz co ja myślę, bo jesteśmy ze sobą na bieżąco (ach, ten Facebook!). <3

    Cieszę się i odliczam dni do kolejnego piątku :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem na tym pierwszym etapie ;) Co z tego wyjdzie, czas pokaże. Baner bardzo elegancki, tak jak wnętrza :)
    Pozdrowienia,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne zmiany!!!! Pieknie to wygląda i czekam również na Twój fanpage na fb :))
    Miłego dnia Kochana

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny baner i logo, zapowiada dalsze zmiany. A z tym fb, to działaj działaj, bo ja często z niego właśnie korzystam do wchodzenia na blogi, więc myślę, że warto.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają zmiany :) logo i baner według mnie świetne :)
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje klimaty, po prostu super : biel + drewno = My love
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Każda chyba ma takie myśli i obawy na początku. każda jeśli chce prowadzić bloga stara się to robić jak najlepiej i szkolić się i ulepszać ale jak piszesz na to trzeba czasu a tego niestety jest niewiele. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać, bardzo fajny banerek, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ja zakładałam bloga to moje koleżanki sie ze mnei podsmiewały i mówiły po co ci to ;p a teraz same chetnie zaglądaja i linkują moje posty ;) najwazniejsze robic to co sie chce i lubi...i z potrzeby serca.. wtedy i odzew jest fajny :)))) trzymam kciuku za zmiany.. obys znalazła wystarczajaca ilosc czasu.. sama wiem jak z tym trudno :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny blog ! a nowe logo piekne , pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  15. skąd ja to znam - ciągła potrzeba udoskonalania i upiększania leży chyba w naszej naturze :) bardzo podoba mi się nowy wygląd bloga i logo

    OdpowiedzUsuń
  16. Komentarz mi wcielo, wiec pisze raz jeszcze, zdjecia sa swietne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też stosunkowo krótko żyję w świecie blogerów i wciąż przechodzę etapy początkowe. Nie zmagam się jednak z myślami 'co inni pomyślą', bo wychodzę z założenia, że nigdy wszystkim nie dogodzimy, choćby dlatego, że każdy ma inny gust. Jednak samej przed sobą wciąż mi źle, że ciężko mi się zabrać za layout, no i pisać częściej. Ale daję sobie czas. A Twój blog wygląda rewelacyjnie! Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. alez mi się podoba :) pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia :) I piękny baner :) A ja wczoraj poruszyłam u siebie prawie ten sam temat! Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest swietnie :) tak prosto tak lubie

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój blog, Twoja estetyka, a zmiany są wszystkim potrzebne. Ja jestem zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. blogowanie wciaga, a czasem staje się częścią życia.. i dobrze! zmiany super ♥
    całsuki

    OdpowiedzUsuń
  23. KOchana wszystko się świetnie prezentuje.Ja rozumiem jak to jest bym mamą 24h/7.mój blog też czeka przemiana,tylko wiadomo nie od dziś,ze zabrać się najgorzej. Jak dodamy do tego jeszcze mój antytalent komputerowy to jeszcze trudniej zrobić ten krok.Ciebie podziwiam:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  24. Pisanie dla siebie jest chyba najlepszym sposobem na pookładanie wszystkich swoich myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest pięknie ! Pozdrawiam Kamila :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę powodzenia w dalszym rozwijaniu. Ja też zaczęłam, choć myślałam, że będę sama dla siebie w tym blogu. po prostu miejsce na zebranie swoich dodatkowych pasji. Ale okazuje się, że ten świat pozwala spotkać naprawdę wartościowych i ciekawych ludzi.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest i żuraw! :) Piękne zdjęcia, a baner świetnie się prezentuje! :)) Miłego weekendu :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny baner i logo. Pasują do klimatu bloga idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem fanem białej i minimalistycznej szaty graficznej - zmiany na plus ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )