spotkania blogerów

BlogAir, czyli jak odkryłam Miasto i Ogród

16:28

W zeszłą sobotę wybraliśmy się całą rodziną na kolejne blogerskie spotkanie - BlogAir – Piknik Blogerów i Przyjaciół Blogerów. Ponieważ impreza z okazji 10 urodzin Bloxa została zorganizowana przez  Ilonę Patro, "królową blogosfery"Sama „siedzę” głównie w tematyce blogów wnętrzarskich , więc kojarzyłam tylko kilka twarzy spoza naszego kręgu i byłam zbyt onieśmielona, by do kogokolwiek podejść. Wstyd się przyznać, że moja nieblogująca siostra zaczęła mi objaśniać kto jest kto. 


Piknik odbył się w wyjątkowym miejscu w środku Warszawy o nazwie Miasto i Ogród i na nim chciałabym się skupić w dzisiejszym poście. Jak napisała Magda z Wnętrza Zewnętrza, to „pofabryczna przestrzeń zaadaptowana na ogródki. Nie są to jednak ogródki działkowe, gdzie każdy w jakiś sposób chce odgrodzić swoje kilka metrów ziemi od sąsiadów, ale jeden wielki wspólny ogród z oryginalnymi grządkami przypisanymi konkretnym osobom. To przestrzeń lokalnej społeczności, w której można miło spędzić dzień na sadzeniu kwiatków, zbieraniu owoców i... integracji! To idealne miejsce do spotkań w większym gronie, nawet całymi rodzinami.


Jak ogród, to muszą być kwiaty, uprawy, szeroko pojęta FLORA.







Friendsie – poznajecie tę panią?


P. bardzo żałuje, że nie wziął udziału w...jodze uśmiechu.


"Hashtag miłości!!!"


I jeszcze kilka zdjęciowych żartów. Koszulkę od 1000 Dutch Ideas pokazywałam już tu, ale wtedy, będąc w zaawansowanej ciąży, zdecydowanie się w nią nie mieściłam (i długo po też nie).





Ściskam Was niedzielnie i do usłyszenia wkrótce. Szykują się zmiany na blogu, zgadniecie jakie?




Czytaj również

13 komentarze

  1. Ja pewnie też miałabym problem z poznaniem co niektórych blogerów :)
    Wygląda na to, że dużo śmiechu na tym spotkaniu było :)))
    Miłej niedzieli Kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. widać że db się bawiliście;-) koszulka super:-0
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. I Lu była, fajnie :) Koszulka jest świetna! A miejsce muszę koniecznie odwiedzić. Może wybiorę się w najbliższym czasie do Warszawy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz się spieszyć, bo słyszałem, że mają zamykać Miasto i Ogród. W miejscu, w którym się znajduje ma powstać bussines park, więc zamiast przestrzeni kreatywnej, będą setki biur :/

      Usuń
    2. Ola przyjeżdżaj 19-go! A co do zamknięcia MiO to szkoda słów :(

      Usuń
  4. Koszulka bombowa :) Miejsce widać też czarujące :D
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ekstra! koszulka wypas! i te fotki haha super! już nie mogę się doczekać Naszego spotkania ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że była świetna zabawa, wszystko wygląda na fantastycznie przygotowane. Cudne zdjęcia, pełne pozytywnej energii:) Pozdrawiam Cię słonecznie i miłego tygodnia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam! Śledzę Pani bloga od dawna. Po porządkach na strychu po dziadkach wygrzebałam kilka rzeczy, które możliwe, że wpadłyby w Pani gust. Mogę wysłać również pocztą. Zapraszam: http://olx.pl/oferta/emalia-emaliowane-retro-shabby-prowansja-garnki-ozdoby-do-domu-ogrod-CID628-ID6Z6cf.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )