candy

AUTUMN GIVEAWAY W ANICJA'S WHITE SPACE

19:39

Wizyta Agnieszki zaowocowała zdjęciami do dawno planowanej rozdawajki. Chciałam, żeby to było coś wyjątkowego, więc gdy mój mąż przywiózł francuskie i holenderskie magazyny wnętrzarskie z podróży służbowej, wiedziałam już czym Was obdaruję w podziękowaniu za wszystkie ciepłe komentarze i za to, że czytacie, a licznik wyświetleń skacze, jak oszalały.



Kochani, do wygrania są: PLED w szarobiałe pasy, oraz ostatni numer magazynu MAISON CRÉATIVE wrzesień-październik 2014. Pled to absolutny hit wnętrzarski, można go znaleźć m.in. na kanapie Agutka, pikniku u An, pod tipi u Gu czy na balkonie u Lu (wybaczcie niewymienione, ale straciłam rachubę). Ja swój używałam nad morzem, a teraz w domu. Myślę, że to idealny zestaw na długie jesienne wieczory, a i latem będzie jak znalazł na przykład na plażę.


Zasady:

1. Zgłoś chęć zagarnięcia wyżej wymienionych. Jeśli masz ochotę, możesz napisać, jak byś wykorzystał/a pled.
2. Jeśli masz bloga podlinkuj informację o rozdawajce wraz ze zdjęciem. Jeśli nie, zostaw swojego e-maila.
3. Będzie mi miło, jeśli polubicie fanpage'a Anicja's White Space na Facebooku. Jeśli zostawisz dodatkowo komentarz pod wpisem o konkursie, Twój głos będzie się liczyć  podwójnie. Można także wziąć udział tylko na FB.
4. Zapisy trwają do 22 października 2014, a wkrótce potem podam zwycięzcę.

Zapraszam serdecznie i trzymam kciuki!





Kosz do sesji użyczyła mi Aga. Jej zdjęcia z mojego mieszkania możecie obejrzeć tutaj.

Czytaj również

123 komentarze

  1. Z chęcią ustawiam się w kolejkę! Cudny pled! Mógłby mi służyć jako ocieplacz w coraz to zimniejsze już jesienne wieczory lub wykorzystałabym go jako narzuta na planowane do zakupu łóżko metalowe dla córy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie i jestem absolutną fanką kosza metalowego :)
    http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, potwierdzam pled jest szałowy! Sama go mam i z tego powodu nie wezmę udziału w zabawie, niech sobie ktoś inny skorzysta, ale sobie chociaż tutaj pogadam a co ;) A kosz, hmm ja po prostu kocham druciaki, zresztą szykuję własnie o nich post, już pisałam, Aga jest szczęściarą! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj piękny pled. Przyznam, że w jesienne i zimowe dni, to bez ciepłego okrycia chyba bym umarła:) Zawsze noszę kocyk za sobą:) Zapisuję się w kolejeczkę. Pozdrawiam ciepło.Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj z chęcią biorę udział w zabawie. Pled idealnie pasowałby na moje łóżko z palet, które jest w trakcie robienia i oczywiście na zimowe długie wieczory do herbatki i dobrej książki. Zdjęcie za chwilkę wstawiam , pozdrawiam Kamila :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się, a pled pasowałoby do jesiennej aranżacji mojej kanapy.
    Pozdrawiam
    ahia.mich@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Staję w kolejce oczywiście :) Pled przepiękny. A jak go wykorzystam??? chyba klasycznie ;) będę min otulać się podczas zimowych wieczorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dołączam się i ja. W mieszkaniu szaro to i kocyk by idealnie pasował. A każdego wieczoru tuliłabym się do niego z kubkiem herbaty malinowej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie się przyłączę do zabawy. Ten zestaw to idealny prezent na jesienne wieczory. W sam raz do oglądania i otulania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra książka, gorąca czekolada, zapalone świece i ten kocuś......mrrrr
    Staję więc w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  12. gazety nigdy ie czytałam, pled fantastyczny na jesienne wieczory przy kominku, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. gazety nigdy nie miałam w ręce-przyznaję bez bicia ;)za to koc chętnie bym potrzymała :)) otulona nim, wszyscy domownicy w domu, ciepłe kakao w ręce, TA gazeta na kolanach i obok mój kocur żeby było jeszcze cieplej hmmm rozmarzyłam się ale o pled walczę pozdrawiam serdecznie emkol32@tlen.pl Monika

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja się najpierw rzucam na magazyn! Perełka!
    A pled... wiadomo... wieczór, kanapa, gorące kakao i ja z ulubioną wnętrzarską gazetą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pled idealny na długie zimne wieczory, więc przyłączam się do zabawy :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Patrząc na pled i wyglądając jednocześnie przez okno, od razu pomyśłałam o tym, ze otuliła bym się nim mocno, zaparzyłabym kawę i odpuściłabym sobie dzisiaj wszystkie obowiązki....

    Piękne prezenty biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście biorę udział...taki pledzik...superancki i ta gazetka ...staję w kolejce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, ja koniecznie muszę wygrać! Uwielbiam zagraniczne czasopisma i wszystkich podróżujących znajomych zadręczam, żeby mi przywozili. A kocyk - po prostu marzenie. W sam raz na jesienne lenistwo.
    U mnie, na Powoluśku, tymczasem jeszcze letnia rozdawajka. Zapraszam po prezenty z Włoch!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pled jest świetny, idealnie pasowałby do mojej sypialni, jak również na chłodne wieczory. Gazetką też nie pogardzę, namiętnie kupuję gazetki wnętrzarskie, oraz zaglądam na blogi temu podobne. Pozdrawiam. monakika@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj! Bloga mam przyjemność obserwować od jakiegoś czasu.Piękne fotografie! A pled wykorzystałabym otulając synka w zimne jesienne wieczory.W końcu już dzisiaj przyszła Pani Jesień wraz z chłodem i deszczem.Najlepszą na nią receptą jest ciepły pled, spokojna muzyka i szklanka gorącego mleka! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten cudny pled na pewno wykorzystałabym na długie jesienne wieczory do otulenia się nim, kolor bardzo pasuje do pokoju w którym takie wieczory najczęściej spędzam :-)
    Profil już dawno obserwuję :-) a banner o konkursie dodam wieczorem.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem też szczęśliwą posiadaczką tego siwego cuda.Cieszę się,że jednak go kupiłam:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Dołączam się do zabawy:) wyobrażam sobie jesienny lub zimowy wieczór, gorącą herbatkę oraz dobrą książkę... chętnie bym się otuliła takim pledema i synuś dołączy sie do mamy ze swoimi bajkami:) pozdrawiam serdecznie
    mojska82@wp.pl Żaneta

    OdpowiedzUsuń
  24. O jeja, jesteś wspaniała wiesz! I za ten pled i za ten i poprzedni post :):* Udziału nie biorę, ale banerek z przyjemnością zamieszczę u nas na blogu! Przy okazji też mam dla Ciebie jeden pled z biedronki, jeśli oczywiście będziesz chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Anicja piękna rozdawajka! oczywiście umieszczam baner u mnie na blogu i też idę na fb

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny pled i piękny gest ...:) ELA

    OdpowiedzUsuń
  27. i ja i ja! Pled elegancki, a gazetka...no cóż wnętrzarska maniaczka jestem,taka prasa w moim domu - obowiązkowo - musi być ! ;)
    p.s. domki dotarły <3 dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny ten pled. Gdyby mi się udało wygrać, nie posiadałabym się z radości, bo idealnie pasowałby do moich zasłon. W sam raz do owinięcia się z książeczką i dobrą kawką. I gazetkę chętnie bym przejrzała i puściła dalej w świat :)

    OdpowiedzUsuń
  29. juz na FB napisałam.. pled idealny do mnie na balkon.. jak pieknie by sie komponował z cynowimi doniczkami i druciakami :D:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Pled idealnie by się sprawdził w taki dzień jak dzisiaj - zimno, deszczowo, brakuje ciepłego okrycia i kubka herbaty. Może mi się poszczęści ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się do zabawy
    Jak spożytkuję pled? To proste: Ja + pled + książka + kubek herbaty = zestaw doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  32. to i ja sie zgłaszam do zabawy:) pled jest rewelacyjny!
    pozdrawiam serdecznie i pedze polubic strone na FB:)
    Marysia

    (mari.szmatula@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ustawiam się grzecznie w kolejce. Pledem będę grzała nóżki w zimowe wieczory, przeglądając wnętrzarską prasę :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojej, jak zobaczyłam ten pled to mi serducho zabiło mocniej :))) to chyba jakiś znak? :)
    W moim przyszłym pokoju jest jak na razie mała komódka i...i nic więcej, więc czy go potrzebuję, nawet sama siebie nie pytam.
    Banerek już umieszczam u siebie i zapraszam przy okazji na na moje wyjątkowe Jesienne Candy.
    Pozdrowienia gorące.

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny pled. Gdybym go miała otulałabym się nim w zimne wieczory, a w ciągu dnia by wisiał i zdobił mieszkanie. Baner zawieszam na moim blogu, a Twój profil juz na fb polubiony. Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  36. Super! Oj przydałby się na jesienne wieczory! Staję w kolejce i zapraszam do siebie na nowego giveaway-a http://passionshake.com/international-giveaway-tray-from-victoria-and-abigali/. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj Aniu, ciężko nie brać udziału w konkursach, w których są piękne rzeczy do wygrania :) Szanse na wygraną co prawda nie wielkie bo zawsze sporo chętnych, ale zabawa jest! Koc zapewne znalazłby miejsce na sofie w salonie albo w sypialni... bez przymiarek i dodatków sienie obejdzie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Taki świetny pled to stylowa, całoroczna ozdoba niejednej kanapy, w niejednym domu....
    Zgłaszam się wiec i ja.
    Pozdrawiam.
    fedorka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiamy siedzieć z mężem pod kocem, oboje czytamy wtedy, czasem nawet jedną - wspólną książkę. Im koc czy pled mniejszy, tym lepiej, bo bardziej się przytulamy :-) Zgłaszam się więc do rozdawajki. pgs027@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo piękne rozdanie. Na pledzie robiłabym jesienne pikniki w domu i na dworze przy sprzyjającej pogodzie, spędzała romantyczne wieczory przy winie, obściskiwała się z Ukochanym, opatulała w zimne dni i noce i wreszcie mogła wyrzucić te wszystkie nędzne koce. Wpadłabym w pledomanię i może wreszcie dopełniła domowego ideału.Pozdrawiam serdecznie.
    ewa.traveller@gmail.com
    http://lifegoodmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Pewnie, że spróbuję szczęścia ;) Niedawno kupiłam fotel bujany, więc tai pled byłby idealny - mogłabym się nim otulić i bujać się z moim kotem na kolanach.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj dziś w nocy tak zmarzłam, że pled by mi się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Staję w kolejkę :) Pledów Ci u mnie dostatek, ale nigdy dosyć :)))
    Dobra lektura do porannej kawy też się przyda.
    Pozdrawiam Marta
    P.S. Baner na blogu w zakładce "Konkursy", a fb niestety nie mam :(.

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam gotowość do zgarnięcia ... takich pięknych nagród. Pozdrawiam serdecznie i polecam się uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Taki pled mi się marzy, zapisuję się z chęcią :) już sobie wyobrażam, że mogłabym się nim okryć pisząc kolejny post na blogu, baner już jest http://babaja-aga.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  46. Pled cudny. Przydałby mi się bardzo do zawijania się przy czytaniu książki, bo w moim domu nigdy nie jest zbyt ciepło porą późno jesienną, zimową czy wiosenną.
    A Magazyn z radością bym również przyjęła.
    banerek daję na http://natanna-takasobiekronika.blogspot.com/
    gut.anna1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Chyba każda z nas chciałaby mieć w domu taki śliczny pled :)) Ja pewnie okrywałabym nim ukochanego, który lubi ucinać sobie drzemki na kanapie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Marzy mi sie taki!!! czuje ogromna chęć na niego:)

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja z wielką chęcią się zgłaszam!
    Pled będzie idealnie towarzyszył naszej kanapie, a tym samym filiżankom herbaty, dobrej lekturze i zimnym wieczorom :)

    Banerek tu: http://agnesssinafrica.blogspot.com/

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. jak bym stała się szczęśliwą posiadaczka takiego pledu to z pewnością okrywałabym się nim w zimne wieczory czytając książkę. w ciągu dnia okrywałby on moje stare i brzydkie jak noc listopadowa łóżko :) a do tego pled sprawdziłby się idealnie do różnych sesji na blogu :)
    chętnie zatem wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawy kosz, sprawdziłby się w moim salonie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękny pled! Od zawsze chciałam taki mieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. O rany :d Bardzo bym go chciała, dlatego ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  54. Jest świetny na jesień i zimę, przydałby mi się, bo ja to zmarźluch jestem!

    OdpowiedzUsuń
  55. Chętnie wezmę udział w rozdaniu :) Pled posłużyłby mi do przykrycia się w te chłodne wieczory, kiedy zagłębiam się w lekturze Twojego bloga. Od kilku dni ciągle go czytam, ponieważ bardzo podoba mi się to, jak urządziłaś swoje mieszkanie i z ciekawością śledzę kolejne etapy metamorfozy. Jestem teraz w kwietniu 2014, więc już niedługo będę na bieżąco z twoimi postami :)
    joanna.grzyb96@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja chętnie staję w kolejkę. Pled jest cudny i na pewno nie raz by mnie rozgrzał w te jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  57. i ja też ustawiam się grzecznie, bo pled cudny- przetrwanie jesieni i zimy bez ciepłego pledu jest dla mnie wręcz niemożliwe!Jestem zmarzluchem i nie znoszę zimna.Dzięki niemu byłoby łatwiej przetrwać nadchodzący czas; herbata, dobra książka + pled + ogień w kominku- to mnie ratuje przed jesiennym smutkami.pozdrawiam cieplutko Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Ojej... Oczywiście jeśli można to z chęcią wezmę udział po tak wspaniały pled...
    A i bardzo miło mi że mogłam do Ciebie trafić bo bardzo przyjemnie się Twój blog ogląda:)
    Banerek dodany... Komentarz pozostawiony... Obserwuje jako Ewi Dm... FB Lubię...

    WINTER is COMING... !!! Pamiętne zdanie z filmu:)
    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie na candy www.domowemarzenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny kocyk:) W zimowe i jesienne wieczory jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Pled cudny. Gazeta równie ciekawa... Już widzę siebie, na kanapie, otuloną w koc, z kubkiem herbaty w jednej i gazetą w drugiej ręce. A że najbliższy miesiąc ma mi upłynąć na odpoczynku w oczekiwaniu na "młodsze dziecię", to takie otoczenie i "opakowanie" samo w sobie byłoby czystym relaksem. Pozdrawiam i pozostaję jako wierny podglądacz - Ewa (emajkowska@onet.eu)

    OdpowiedzUsuń
  61. Och! Piękny ten pled! Będzie ogrzewał chłodne wieczorki... Tylko oby kot mi go nie zagarnął... :D

    Banerek na www.IglowasInteriors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Zapraszam kocyk do siebie :) nie tylko na zimne wieczory :). Zimą będę go tulić by poczuć jego ciepło :), a latem za jego piękno. Kasiastruk@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny jest... Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Pled mile widziany u mnie ponieważ kocham ciepełko w zimne wieczorki :) Chętnie zatem biorę udział w zabawie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Pasowałby idealnie jako narzuta na łóżko łobuza, ale coś czuję, że często "robiłby" za prowizoryczny namiot/ szałas;) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się do zabawy :) pled cudowny, a jak cudownie byłoby się nim otulić w długie jesienne i zimowe wieczory z książką i herbatą z sokiem malinowym :)
    Pozdrawiam Anna anulaws@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. dopisuję się do zabawy bo to cudny przyjaciel na zimne jesienne wieczory:-) ale na pozostałe pory roku również znajdę mu zastosowanie :-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  68. dopisuję się do zabawy, bo chętnie otuliłabym się w nadchodzące chłody takim pięknym szaraczkiem :)
    pozdrawiam
    ahojda@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. o matko, konkurencja ogromna, ale i tak spróbuję! Banerek na
    http://domprzywiosennej5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Ustawiam się w ogonku:) cudownie było by otulić się takim pledem i pijąc kakao - zatopić się w prasie:) Piękna sesja fotograficzna i bardzo inspirujący blog, Pozdrawiam, iszart

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się po pled bo idealnie będzie pasował do mojego szaro-różowego pokoju!!:):)
    Link: http://jazakupoholiczka.blogspot.com/
    FB polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  72. w takim razie i ja sie zgłaszam i ustawiam w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  73. polubiłam już jakiś czas temu na FB przed rozdawajką

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja też, ja też, może dzięki temu pledowi mąż w końcu skończy renowację bujanego fotela :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Wspaniałe rozdanie! Wszystkie koce, pledy, narzuty itp mile widziane w moim mieszkaniu, nic się nie zmarnuje u takiego zmarzlucha :)
    Fanpage na fb polubiony, wpis skomentowany, i mail na dole zostawiony - czekamy na wyniki :)
    joannaa.kaniewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  76. biorę udział w zabawie :)
    bernadetaaa@interia.pl
    lubię na fb jako Bernadeta Bomba

    OdpowiedzUsuń
  77. Biorę udział :)
    lizzie@wp.pl
    Lubię na Fb jako Elżbieta Świtulska

    OdpowiedzUsuń
  78. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl
    lubię na fb: Sylvia Bomba

    OdpowiedzUsuń
  79. cześć ale chętnych na ten piękny pled :) fajny prezent dla mojego syna na nowe studenckie mieszkanie, ma fajny duży parapet na poddaszu z poduszkami brakuje właśnie czegość do okrycia przy nauce . Pozdrawiam aneta.moczulska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. czegoś .... fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  81. cóż to za piekności, ustawiam sie w mega długaśnej kolejce, a pledzik idealny do wykorzystania na nadciągające długie wieczory jesienne....marzenie. Pozdrawiam Anna
    ania.zat@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Również się zgłaszam, pięknie by wyglądał na białej pościeli :-)
    pattmikk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Śliczny ten pled, w sam raz do mojej szarej kanapy, dlatego ustawiam się w ogonku z nadzieją, że to ja będę się nim otulała podczas długich, jesiennych i zimowych wieczorów. W jedną rękę herbata, w drugą książka, a na nogi pled od Ciebie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  84. niniejszym zgłaszam chęć udziału w zabawie :D
    fanpejdż tez polubiony ;)

    a pled na pewno przyda się na jesień i zimę, bo mój poprzedni został przeze mnie użyty jako fancy pokrycie na zwykły biurowy obrotowy fotel ;D

    Agnieszka
    amorepomidore@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Zglaszam sie do konkursu. :) Pled bedzie idealny na plaze ale i w parku sprawdzi sie pewnie idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Banerek juz wyladowal na moim blogu. :)
      Pozdrawiam cieplutko, O.

      Usuń
  86. Z chęcią biorę udział - pled wykorzystałabym do ogrzania się w chłodne zimowe wieczory, w pozostałym czasie służyłby mi jako dekoracja na narożniku :). Iwona - yvonne87@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  87. ciężko wierzyć w szczęście w konkursach candy, ale nie przejdę obojętnie:) i ta kolejka fiu-fiu:) polubiam, obserwuję i udostępniam.
    S.

    OdpowiedzUsuń
  88. Obserwuję jako ja, na Fb lubię, komentuję i udostępniam - Fabulous Christmas
    baner na http://fabulous-christmas.blogspot.com/
    a pledem okryłabym się z córcią w samotne, ciemne i chłodne nadchodzące długie jesienno zimowe wieczory, jedząc coś pysznego i czytając książki, oglądając baje, albo robiąc grudniownik. W tym roku robimy razem, nasz pierwszy :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Zgłaszam się i ja. :) Banerek na: http://pilatanna.blogspot.com/ Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocyk wylądowałby pewnie w ulubionym miejscu mojego kociaka - fotelu, aby ten mógł się na nim wylegiwać, a ja w razie potrzeby miała go pod ręką. :)

      Usuń
  90. Piękny pled, idealny wprost do otulania się w jesienne wieczory, przy czytaniu książki, przeglądaniu ulubionych blogów, albo malowaniu, no i koniecznie z kubkiem herbaty z malinami w ręku:) Zgłaszam się bardzo chętnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Jak wszyscy, to i ja się zgłaszam i grzecznie ustawiam w kolejce z nadzieją na zdobycie czegoś cudownego :) Marta (http://soledosheaven.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  92. Zgłaszam się i ja..... Pled i kosz druciak przydał by się do pokoiku mojej 5-letniej córci. Agnieszka
    Gratuluje cudownego bloga.
    agnes.fran@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Cudny pledzik! :) Staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  94. i ja, i ja! on mówi do mnie 'mamo'... mialby u mnie takie dobre miejsce na moich kolanach ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. no i z wrazenia o mailu zapomnialam...
    ewela0708@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Chętnie zawinę się w ten pled przy wieczornym seansie filmowym :-) Poza tym - takiego pledu szukam! Pozdrawiam! Aneta anand_szopa (małpa) o2 (kropka) pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Zglaszam sie wszystkimi rekami i nogami!!! ;) Przy okazji mam pytanie, skad masz ten fantastyczny dywan? Szukam juz baaardzo dlugo odpowiedniego i nie moge trafic na wzor, ktory mi sie podoba. A ten mnie ujal :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Zgłaszam się i ja!U mnie pled służyłby jako obrus na stół podczas jednego z przyjęć w stylu morskim...

    OdpowiedzUsuń
  99. śliczny,idealny umilacz jesiennych wieczorów :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Zgłaszam się :) http://madebymadamewu.blogspot.com/
    A na FB lubię i komentuję jako Weronika K-s ;)

    OdpowiedzUsuń
  101. chetnie wskoczyłabym pod ten pled, bawie sie z wami! romanasia@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Licząc na to ,że los do mnie się uśmiechnie stają potulnie w kolejce pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  103. Takim pledem opatuliłabym się szczelnie a la naleśnik i czytała:)
    Z radością udział biorę:)
    Banerek u mnie. Moc ozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  104. Idealny pled do pokoiku mojej córeczki. Kolory trafiają w mój gust. Chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam! Małgosia malgorzataszkodnik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Wspaniały ten pled, ostatnio bardzo lubię szarości, z bielą są takie odświeżające, lekkie i zwiewne, delikatne jak poranna mgła :) Myślę, że wykorzystałabym go nietypowo bo nosiłabym go jako okrycie wierzchnie na poranne spacery właśnie,
    pozdrawiam
    Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  106. Zgłaszam się :)
    ostrowskagm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Piękny pled na jesienne wieczory. Przyłączam się do zabawy rkrysciak@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. zgłaszam się i ja! a pledzikiem oczywiście owinęłabym się szczelnie razem z moją psiną - takie dwa zmarzluchy z nas :P

    P.S.
    a kosz na poduszki i koce świetny!

    OdpowiedzUsuń
  109. Chętnie przygarnęłabym taki koc. Na pewno cała nasza rodzinka chętnie będzie się tym kocem opatulać na kanapie w zimne, jesienne i zimowe wieczory. Mój e-mail to: aedd_caerme@interia.pl

    P.S.
    Fanpage też polubiłam i zostawiam tam również komentarz

    OdpowiedzUsuń
  110. Śliczny! (Czyt. biorę udział w zabawie ;D) Idealnie pasowałby do mojej kanapy... Dla której pledu brak właśnie, a bidulka chciałaby się czasem okryć czymś gustownym ;D Mamy oczywiście koce i narzuty, ale nie pasują, spełniają raczej funkcję użytkową, praktyczną... Godną i dumną, rzecz jasna, ale i tak szkoda, że tylko taką ;) Poza tym przyjemnie okryć się takim pledem czy okryć synka... Cieszyć ciało podwójnie: i oczy designem, i korpus z kończynami, bo ciepło ;)
    A nie ciekawi Cię, co byśmy zrobili z magazynem? ;>

    Banner umieściłam na swoim blogu: marta-nefertari.blogspot.com.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  111. Baaaaardzo chętnie otulę się tym wspaniałym pledem w chłodne jesienne wieczory:) Pozdrawiam serdecznie i gratuluje piękne mieszkania. Mój e-mail magda7774@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. I ja się ustawiam, może się uda. Kot i ja potrzebujemy takiego pledziku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  113. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. pled byłby idealny do mojej niebiesko-szarej sypialni :) pozdrawiam serdecznie - Justyna

    OdpowiedzUsuń
  115. Z miłą chęcią staję w kolejce. Pledzik idealny na chłodne jesienne wieczory+gorące kakao i nic więcej nie trzeba:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  116. z pewnością ten pled zamieszkał by razem ze mną w moim akademikowym pokoju i byłby idealny do otulenia podczas długich godzin nauki nie tylko w sesji egzaminacyjnej :)
    banerek na blogu http://anusia93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. Cudny pled:) Idealnie pasowałby do jasno szarej kanapy na jesienno-zimowe wieczory przy dobrym filmie z lampką czerwonego wina- i z takim zamiarem wykorzystania go staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  118. Pled jest przepiękny! :)
    już widzę siebie otuloną nim na kanapie, z kubkiem gorącej herbaty i książką.. :)

    do zabawy przyłączyłam się również na fb- jako Dominika Ch.
    no i mój mail: 3dominika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Pled jest cudowny i chyba zdążyłam rzutem na taśmę.
    dopiero teraz odkryłam Ciebie.
    Pled jest cudowny, mój kot Henio uwielbia frędzelki.

    OdpowiedzUsuń
  120. Przepiękny ten pled i w moje ulubione paski....
    Kusiłby wszystkich domowników swoim pięknem leżąc na kanapie w salonie, otulałby nas w jesienne i zimowe zimne popołudnia, wiosną i latem zabieralibysmy go na nasz ogródek działkowy.
    Prześliczny...
    Pozdrawiam
    Aneta
    Aneta.majchrzak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. Przejść obojętnie obok takiego pledu po prostu się nie da:-))) Zimą służyłby w domu w ramach potrzeb a latem wędrował z nami na piknikowe uczty.

    Pozdrawiam
    mary
    amu1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )