Wyprzedaję pół chałupy

07:37


Obiecywałam, obiecywałam i choć cały miesiąc mi to zajęło, to słowa dotrzymałam. Zapraszam serdecznie na mojego bloga wyprzedażowego (TU), gdzie wystawiłam koło 20 artykułów do dekoracji domu. Do Anicja's Secondhand przekierowuje też ikonka z domkiem w prawym pasku bloga. Przypominam, że to, co zostało stąd i stąd nadal -20%. Rezerwacje i pytania kierujcie na anicja@op.pl

Powoli szykują się większe zmiany, gdyż już niedługo chciałabym urządzić pokój dla córeczki. Miejsca nam nie przybywa, więc trzeba będzie lepiej zaplanować przestrzeń. Największym problemem jest dla mnie biurko z komputerem stacjonarnym, który po prostu musi być i nie mam na to wpływu. Obawiam się, że w związku z tym prędzej czy później będę musiała pożegnać się z kredensem, choć go lubię i długo o nim marzyłam. Jeśli jednak dostanę ciekawą ofertę, to go sprzedam.

Ściskam wciąż sierpniowo,


P.S. Co robicie w weekend? Ja postaram się wybrać wraz z moją nierozłączną brygadą na BlogAir - piknik blogerów i przyjaciół blogów. Ktoś jeszcze będzie? W ogóle wrzesień też się blogowo-spotkaniowo zapowiada, choć poza tym, jak co roku, to będzie dla mnie trudny czas. TTM (też tak macie?)

Czytaj również

14 komentarze

  1. Fajnie czasem przewietrzyć szafy, dom i zrobić miejsce dla nowych rzeczy. Chociaż ja jak robię takie akcje, to chowam do pudełek, bo czasem żałuję, ze pewnych rzeczy się wyzbyłam, a teraz byłyby jak przysłowiowy znalazł :)) Dobrego dnia :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też by się przydało takie przebranie gadżetów:-) Świetny pomysł. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tymi Twoimi wyprzedażami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też muszę się wziąć za wyprzedaż moich szaf :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana - znam te dylematy :)) Teraz gdyby nie stary stacjonarny, nie byłoby mnie tu od dwóch m-cy ;)) No i to miejsce. Ja od stycznia robię rewolucję. Niestety piękne bieliźniarki , regały, komody muszą pójść w niepamięć na rzecz mało urodziwych , aczkolwiek bardzo pojemnych szaf ;))) Moja miłość do staroci musi być mocno zweryfikowana :)))
    Jednak jeżeli Ci się tylko uda - zostaw ten kredens - jest piękny :) Ściskam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźniłam się na cotton ball, bo widzę, że lista dłuuuuuga :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tym wietrzeniem:) Ja czekam własnie a przyjazd męża po półtora miesiąca.Szykujemy się zatem do przeprowadzki na pierwsze swoje mieszkanie w ten weekend.
    ściskam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Lecę zajrzeć do twojego second handu chociaż nie powinnam ;p
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba też powinnam o jakimś wietrzeniu pomyśleć. Ale póki co lecę popatrzeć na twoją wyprzedaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja widziałam, że wybierasz się też na Wawa design festiwal na spotkanie blogerów :) Mam nadzieję, że to prawda, bo ja również tam będę, więc będzie okazja by poznać się w realu :))) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ada, a gdzie to jest napisane, bo nie dotarłam do tej informacji? Jeśli faktycznie to cieszę się na spotkanie!

      Usuń
  11. Trochę się spóźniłam na wyprzedaż, więc czekam na kolejną ;) przy okazji chciałabym zapytać jak nazywa się czcionka, którą użyłaś w podpisie i w nagłówku na blogu ?
    Pozdrawiam Kamila :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )