spotkania blogerów

"Wzorowa" relacja z Warszawskich Targów Designu

18:43

Wszyscy już dawno zapomnieli o Wzorach, a ja z opóźnionym zapłonem chciałam podzielić się z Wami garścią zdjęć. 


Przyznaję, nie mogłam się zmobilizować, żeby wybrać te ulubione z prawie 200 ujęć. I pewnie drugi raz wybrałabym zupełnie inne, bo na WZORACH podobało mi się wiele, a najbardziej…atmosfera (i nie mam na myśli duchoty, bo to jak dotąd najgorętszy dzień tego roku), ale ludzi. Tym razem udało mi się zawitać na krótko i z bolącym sercem musiałam zrezygnować z Wzorów z blogerami oraz z drugiego dnia wydarzenia.


Ola z FotoBloo, Lu z Enjoyourhome, Aga z Pretty Pleasure, Marta z Fotost(w)ory i ja oraz plakat z "hasłem przewodnim" targów. Za zdjęcie dziękuję mamie Agi.


Agnieszka z Agnetha Home, Aga z Pretty Pleasure z mamą / Mają z Wnętrzarski, Piotr z Blogów Wnętrzarskich, Magda z Wnętrza Zewnętrza / najmłodsza zwiedzająca targi :)


"Skąd ja cię znam?" czyli Wojtek Łazarowicz z Saska Fabrik z Anią z Nisha Poland. Poniżej oczywiście stoisko Agnetha Home.



Poniżej udało mi się zrobić zakupy. Biorąc pod uwagę moje tempo, może za jakieś dwa lata efekty pojawią się na blogu...


I jeszcze kilka zdjęć.







Moją szczególną uwagę (nie wiem czemu) zwróciły stoiska z designem dla dzieci.







Uściski,

Czytaj również

24 komentarze

  1. Świetne zdjęcia! I jak fajnie Was zobaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie udało mi się Ciebie poznać:/ Może następnym razem.
    Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo żałuję. Na pewno jeszcze będzie okazja :)

      Usuń
  3. Nie dziwie się, że tyle zdjęć napstrykałaś, w końcu jest na co popatrzeć, a wrazenia na pewno były niesamowite :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było moje pierwsze wyjście do ludzi od prawie 2 miesięcy i dostałam oczopląsu!

      Usuń
  4. A co to za firma, która produkuje takie fajne klatki z ptaszkami?
    Pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma się nazywa Lilu :) pozdrowienia

      Usuń
  5. Widziałam już kilka fotorelacja, ale u Ciebie rzeczy, które widzę pierwszy raz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się wybrać takie zdjęcia, które nie są kalką tych, które już widziałam, bo zanudziłabym czytelników :)

      Usuń
  6. Boskie pstryki...muszę się koniecznie wybrać w przyszłym roku...chociaż do Wawy mam całkiem daleko. Pozdrawiam i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, zwłaszcza, jeśli będzie takie doborowe towarzystwo :)

      Usuń
  7. Ta lampa z kwiatkiem w srodku mnie powaliła!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. I tak super, że byłaś z nami w sobotę :) Szkoda tylko, że duchota taka niesprzyjająca najmłodszym zwiedzającym :) Ale następnym razem będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda wyjątkowo utrudniała nam życie, ale i tak cieszę się, że byliśmy :)

      Usuń
  9. Świetna fotorelacja, piękne zdjęcia, uściski

    OdpowiedzUsuń
  10. oglądam wszystkie blogowe relacje z zapartym tchem i każda następna to kolejna dawka przyjemność dla oka :)
    pozdrawiam cieplutko,
    ps. ależ urocza :))) najmłodsza uczestniczka zwiedzająca targi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna relacja:-) Jak zwykle miło zobaczyć znajome twarze!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? A na żywo to dopiero radość :) pozdrowienia

      Usuń
  12. Zapraszamy do konkursu na naszym blogu, w którym do wygrania jest jeden z naszych zegarów :-) Pozdrawiamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdraszczam wypadu, następnym razem nie ma mocnych będę i już ;))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )