Wyprzedażowe łupy

16:43

Czas płynie nieubłaganie i tak się zastanawiam, kto ukradł mi ostatnie pół roku? Wyłączając początek kwietnia, kiedy czas stanął w miejscu…ale do rzeczy. Po najdłuższej w moim dorosłym życiu abstynencji zakupowej, w końcu udało mi się wyrwać do centrum handlowego. I to, zupełnie przypadkiem, w pierwszy dzień wyprzedaży Inditexu. Dla nieuświadomionych, to właściciel m.in. Zara Home. W ten oto sposób stałam się posiadaczką kolejnych chmurkowych dodatków do pokoju Łucysi. Pokoju, który wciąż w planach, bo od 5 lat jest naszym „biurem” zwanym przez moją drugą połowę „pokoikiem” (co doprowadza mnie do śmiechu za każdym razem, jak to słyszę). Początek chmurkowego szaleństwa zaczął się w tym wpisie i trwa nadal. Powoli też klaruje mi się, jak chciałabym ten pokój urządzić, a od lat zbieram inspiracje pokojów dziecięcych i podobają mi się zupełnie różne style.


Nie tylko ZH rozpoczęła wyprzedaże. Niektórzy z Was mogą kojarzyć sieć sklepów pt, (sic!), które w zeszły weekend obniżyły ceny produktów o połowę. Jak mi w tajemnicy powiedziała ekspedientka, możliwe, że w przyszły weekend znowu uda się zorganizować podobną akcję. Nabyłam zatem dawno upatrzone podpórki do książek. O książkach dla dzieci, zwłaszcza tych anglojęzycznych, mogłabym założyć bloga. Mam ich całe stosy, takie zboczenie zawodowe. Poniżej mała próbka do zdjęć, bo Ł. jest jeszcze na nie za mała.



A jak już się zagadałyśmy z panią ekspedientką to pokazała mi metalowe kosze, które ponoć świetnie się sprzedają. Wyszłam z wcześniej poczynionymi zakupami i…za chwilę wróciłam, bo taki kosz marzył mi się od dawna, tylko szukałam dla niego miejsca. I znalazłam - idealny na zabawki, czyż nie? Oczywiście ma dużo więcej zastosowań: na ręczniki łazienkowe, poduszki, gazety, gdzie nas tylko wyobraźnia poniesie.


Pochwalcie się koniecznie Waszymi wyprzedażowymi łupami. Prawda jest taka, że preferuję sklepy stacjonarne, gdzie można dotknąć towar i nie płaci się za przesyłkę. Gdzie jeszcze warto zajrzeć? Moja mobilność wciąż ograniczona, ale zapuszczam się nawycieczki wózkowe w coraz to dalsze rejony.

Pogoda się w końcu robi, więc znowu znikam!

Uściski,

Czytaj również

44 komentarze

  1. Genialne zakupy, a tym bardziej ciesza, ze po okazyjnych cenach:-) szkoda, ze mi sie takbrzadko trafiaja takie okazje:-( pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo rzadko kupuję bez przecen ;)

      Usuń
  2. Zakupy widzę udane ,tym bardziej że upolowane na wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te cieszą najbardziej, to chyba żyłka łowcy!

      Usuń
  3. dawno nie byłam w pt,ceny mnie tam trochę odstraszają ale skoro mówisz,że teraz je opuścili to muszę zajrzeć bo taki kosz szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ceny dosyć wysokie mają, ale -50% jest do zniesienia :)

      Usuń
  4. Zakupy bardzo udane :)
    Ja upolowałam w Zara Home piękny stojak na tosty i kapelusz dla synka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie się pochwal na blogu :)

      Usuń
  5. Boski kosz :) a chmurki przesłodkie :) ale muszę się przyznać, że nie mam pojęcia co to pt ? chyba jestem daleko w tyle ze sklepami stacjonarnymi, bo ja z kolei uwielbiam buszować w internetowych :) a podpórki do książek marzenie! Buziaki dla Łucji i pozdrowienia serdeczne dla Was :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Ten sklep jest także internetowo: http://www.pt-store.pl/sale Przesyłamy buziaki!

      Usuń
    2. Dzięki - zajrzałam na podany link i fajne nawet rzeczy tam są - fajny zegar z naturalnego drewna :) dziekuję za buziaki i posyłam też! :***

      Usuń
  6. No ja też jestem zachwycona tym koszem i zdecydowanie nie wiem co to pt :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisała Ola, kiedyś ten sklep nazywał się Flo, miał niższe ceny, ale i chyba ciut niższą jakość (choć pewnie i tak wszystko made in China). Zamieściłam linka w komentarzu powyżej.

      Usuń
    2. Dziękuję, dziękuję :) Już wiem, który to sklep. Jak Flo wyprzedawało asortyment można było fajne promocje dostać :)

      Usuń
  7. Pt, to nowa nazwa dawnego FLO. nikt nie wie jak te nazwę wymawiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ja wymawiam po prostu /piti/ albo /pete/. Przecinka nie wymawiam ;)

      Usuń
  8. Fajne zdobycze, uwielbiam motyw chmurki, nawet bardziej niż gwiazdki. To możliwe, że ja to napisałam?! ;) O jakim sklepie -50% piszesz?
    Pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ciężko wybrać między chmurkami a gwiazdkami, Łucja ma większość ubranek w gwiazdki, choć i chmurek nie brakuje. A sklep nazywa się pt, - wyżej w komentarzu podałam linka do internetowego.

      Usuń
  9. Pt owszem znam i dzięki za info o wyprzedaży, świetne zdobycze upolowałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Też dziś na trzy sekundy wpadłam do Zary i mój upatrzony niebieski kocyk z szydełkowe chmurki mi znowu wpadł w ręce... Ale odparłam pokusę. Mój Krzychu ma rację, że Kubie nie trzeba wcale kilku kocyków. Natomiast nie ręczę za siebie, jeśli obniżą cenę bardziej... ;) Domki też mi się od dawna podobają, cena mniej, ale może sprawdzę czy i u mnie są na promocji.
    Po książkach na półce podejrzewam, że też jesteś anglistką, mam rację? :) (A może pedagogiem?
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. A czy były może takie kosze w innych kolorach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gu, już dawno na fb obczaiłam, że jesteśmy koleżankami po fachu :). Kosze na pewno były jeszcze białe, więcej kolorów nie pamiętam, może czarne? A co do kocyków, no cóż...Łucja ma na razie dwa cieńsze (w gwiazdki ;) i dwa cieplejsze (w kropy i ten nowy w chmurki), ale nie powiedziałam jeszcze ostatniego słowa w tej kwestii, bo nadal nie kupiłam żadnego minky ;).

      Usuń
  12. czyli zakupy udane :)) ja ostatnio zaszalałam w Home and You :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, a ja tam nic nie znalazłam dla siebie :(

      Usuń
  13. nie ma jak udane polowanie:-) kosz cudo:-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się chmurkowy motyw w dziecięcych pokoikach:)
    Gratuluje zatem łupów :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale łupy! A w mojej okolicy ani zary home ani pt. Home&you jedynie... bardzo zazdroszczę bo to naprawdę fajne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, trzymam kciuki, żeby się otworzyły :)

      Usuń
  16. motyw chmurki przesłodki!!! bardzo mi się podoba! a i na druciaka też pewnie bym się skusiła;) Świetne łupy! zatem w weekend ruszam na shopping;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj koniecznie znać, co upolujesz!

      Usuń
  17. Gratuluję łupów, i ciekawa jestem przyszłego pokoiku;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;-). Mam coraz jaśniejszą wizję i już nie mogę się doczekać.

      Usuń
  18. Faktycznie udane łupy. Chmurki obłędne:-) Ja zaczęłam juz polowanie na wyprzedażach i faktycznie warto:-) Pozdrawiam słonecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. apropos chmurek muszę się wybrać do IKEA http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/20264429/
    PS. Ile już Łucja ma? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, z asortymentem Ikei jestem na bieżąco, ale wolę poduchę-chmurkę, którą sama uszyłam :). Łucja ma 2,5 miesiąca.

      Usuń
  20. Masz oko do okazji :).
    Dobrze, że jesteś konsekwentna z wyborem dodatków.
    (Nie)stety wybór jest teraz tak duży, że chciałoby się mieć kilka pokoi do urządzenia, każdy w innym stylu...
    Pozdrawiam cieplutko szczęśliwą rodzinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny druciak ... i te chmureczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I na chmurki, i na koszyk również chętnie bym się skusiła:)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudne e chmurki!
    sklepy nie są moją mocną stroną, więc nic nie poradzę....:-))

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że zakupy były bardzo udane! :)) Uwielbiam present time więc dobrze wiedzieć, że zaczął się czas wyprzedaży... muszę też się wybrać i coś upolować!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne te Twoje łupy.Ja jeszcze niczego ni kupiłam no może tylko nowe lampiony w kształcie motylków,ale jeszcze nawet nierozpakowane:)
    Piękny będzie pokój małej Ł:) Ja właśnie myślę nad urządzeniem pokoju naszemu L:)
    a podobny kosz druciany mam i wiem że jeden to stanowczo za mało!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )