szyciowe

Szukajcie, a znajdziecie

17:07

Po sporej ilości pomysłów i projektów DIY ogarnęła mnie niemoc twórcza, stąd cisza na blogu. Jakiś czas temu pytałam Was, co na okno do mojego kącika jadalnego i zasypałyście mnie pomysłami (o, tu) i dałyście do myślenia. A że każda zmiana poprzedzona jest latami świetlnymi przemyśleń, trochę czasu upłynęło. Szukałam materiału w geometryczne wzory, najlepiej w trójkąty. Pożądana kolorystyka: biały, szary, czarny. Jak tylko zobaczyłam tę tkaninę*, krzyknęłam "Eureka!". I tak o to prezentuję nowe zasłonki.








 Żeby nie było zupełnie bez dylematów to zastanawiam się jeszcze nad długością. Czy lepsze będą krótsze - nad blat stołu (zdjęcia powyżej) czy poniżej blatu (zdjęcie poniżej)?


Często udaje Wam się znaleźć w sklepie to, co idealnie odpowiada Waszej wizji? A może częściej przerabiacie coś na podobieństwo?



P.S. Po raz kolejny podziękowania dla mamy, która kupiła tkaninę i uszyła zasłonki.


*Nie dość, że Ikea mi nie płaci za reklamę, to jeszcze dużo lepiej orientuję się w ich asortymencie niż pracownicy sklepu. Coś tu jest nie halo albo to ja za dużo czasu spędzam w tym sklepie/na ich stronie internetowej/profilu na Facebooku. Też tak macie z jakimiś markami?

Czytaj również

35 komentarze

  1. Piekne zasłonki, trzeba przyznać, ze bardzo przykuwają uwagę :))
    Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny materiał, zasłonki bym zostawiła dłuższe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrzuciłam tę opcję na początku, bo wydawało mi się, że będzie za ciężko i zbyt męcząco optycznie...może niesłusznie. No nic, zasłonki ciachnięte!

      Usuń
  3. Miostatnio tez bardzo sie podobaja graficzne wzory:-) zasloneczki swietne, kolorki wymarzone:-) tez jestem za opcja dluzsza:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Są świetne! Gratuluję wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentują, pasują idealnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać popłaciło długie główkowanie ;) Efekt piorunujący!

    OdpowiedzUsuń
  7. wzór uroczy, ale ja byłabym za niedostępną tu opcją "do podłogi".
    poprawiona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super materiał!! Co do długości to zdecydowanie do ziemi...
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudnie! Geometryczne wzory też mi chodzą po głowie:-) Jeśli o mnie chodzi to ciężko mi idealnie dopasować-raczej przerabiam różności:-) Pozdrawiam K

    OdpowiedzUsuń
  10. Super te twoje zasłonki:-) Kochana ja mam podobny problem:-? Wymyśliłam sobie lambrekin i zasłony do właśnie remontowanej kuchni na styl skandynawski w biało-szare pasy i nigdzie nie mogę dostać takiego materiału:-/ Jak jest to w innych kolorach, albo za cienki, albo nie takie pasy.... Już mam dość tych poszukiwań:-/ Mam nadzieję, że kiedyś w końcu krzyknę jak Ty z radością : Eureka!!!
    Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból. A szukałaś może tu: http://drecotton.pl/pl/tkaniny-17#/kolor-szary/wzor-paski ? Mają spory wybór.

      Usuń
  11. taknaniny idealnie sie wpasowały :) ja w poprzednim poscie tez miałam o idealnym łupie do mojego mieszkania ;) ja mysle ze one poprostu na ciebie czekały! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo odważne ale podobają mi się. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie pomyślałam, że są odważne :)

      Usuń
  13. Pasują idealnie, też by mi takie pasowały w kuchni...hmmm...zainspirowałaś mnie :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne te zasłony i świetny wzór.Osobiście dałabym je do samej ziemi,nabrałyby klasy

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super ta tkanina! Idealnie pasuje do Twojej kuchni. A nawet nie wiedziałam, że taki wzór mają, pewnie nowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam, że nowy, ale mama mówi, że ostatnio wisiały z karteczką "końcówka kolekcji".

      Usuń
  16. Pięknie się prezentują. Dla mnie wersja dłuższa jest zdecydowanie lepsza.
    ściskam słonecznie i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna tkanina, super pasuje do tego kącika! A ja już wolę nie mieć wizji, bo wtedy nic mi nie pasuje... ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie u Ciebie:*
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. tkanina czadowa!

    zapraszam na coś nowego- smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzeba przyznać, że na zdjęciach wersja dłuższa prezentuje się bardzo dobrze, jednak zapewniam, że na żywo zaburzała proporcje okna. A o opcji do samej ziemi, to nawet nie pomyślałam. Cóż u Ani i tak nic długo nie zostanie niezmienione ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie się prezentuje ten materiał w roli zasłon. Byłam ciekawa jak on wygląda, bo widziałam tylko na stronie. Masz bardzo przyjemną kuchnię.

    OdpowiedzUsuń
  22. Sa swietne:))) ja bym pewnie zostawila dluzsze ale tak tez bardzo dobrze wygladaja:))) usciski:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny wybór, kącik jadalny idealnie urządzony :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale super! :) Zwariowałam :)) Już wcześniej mówiłam jak baaardzo podoba mi się Twój kącik jadalny ale z tym nowym dodatkiem jest jeszcze piękniej! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. gdzie takie zaslony dostane? sa piekne takich wlasnie szukam!! edytaofff@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tkanina z Ikea, dawno wycofana, ja też już je zdążyłam dawno sprzedać.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )