candy

Szczęściarą jestem

18:55

Witajcie pod koniec długiego weekendu. Pogoda nas nie rozpieszczała, mam jednak nadzieję, że wypoczęliście i naładowaliście akumulatory na kolejny tydzień. Zanim blog pokryje się kurzem chciałam Wam w końcu pokazać, jakie cuda udało mi się wygrać w ostatnim czasie. Poszczęściło mi się aż cztery razy! Na jedną wygraną jeszcze czekam, więc chwalę się pozostałymi trzema. 

Bloga Passion Shake odkryłam niedawno i nie mogłam się nadziwić, że tak późno. Aga niezwykle zaskoczyła mnie pięknie oprawionym opakowaniem zorganizowanej rozdawajki (piórka, żurawie z origami), detalami i cudną kartką z życzeniami (zdjęcia u Agi tu i tu)...


...a świeczniki, marzenie! Na razie bez świeczek prezentują się tak:




...i tak:



Poszczęściło mi się także w candy u Kikulove. Wylosowałam ten uroczy stempel z wielorybem ręcznie zrobiony przez męża Asi. Zapakowany był tak.



Jakby tego było mało, to wygrałam także konkurs na blogu Sisters About. Ewelinie i Marcelinie bardzo spodobał się mój ulubiony cytat Earla Nightingale’a, o którym pisałam tutajW wolnym tłumaczeniu znaczy „Nigdy nie rezygnuj z marzeń tylko ze względu na czas potrzebny do ich realizacji. On i tak upłynie”. Moje Marzenie śpi sobie słodko w kołysce i potwierdza, jak prawdziwe są te słowa. A wygrana litera stanęła na razie na kredensie.


Kochane, wybaczcie mniejszą frekwencję na Waszych blogach. Pojawiam się jednak i znów znikam, bo Marzenie samo się sobą (na razie) nie zajmie, a jej sen wykorzystuję zazwyczaj na prozę życia.

Maj to ponoć najpiękniejszy miesiąc w roku - życzę Wam, aby taki właśnie był.

Czytaj również

37 komentarze

  1. Śliczne świeczniki. Gratuluję wygranych :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściara na całego i na blogach i w życiu. Tul swoje szczęście i ciesz się fajnymi rzeczami, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranych! świetne te świeczniki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne rzeczy wygrałaś! a szczęściarą oczywiście jesteś, co widac po spełnionym Marzeniu♥

    OdpowiedzUsuń
  5. No , no :-)) Wygrałaś same cuda ! Gratuluję :-)
    A szczęście samo sobą później też się nie zajmie hehe zawsze mama jest potrzebna .. zwłaszcza jak siada do komputera ,czy che mieć chwilę dla siebie :-))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Świeczniki i mnie powaliły - z zachwytu nad nimi oczywiście :D
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) Masz ogromne szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle szczescia u Ciebie w ostatnim czasie :))) Lubie takie naturalne swieczniki, a kolorek nadaje im charakteru.Czas szybko plynie i niedlugo stempelkiem bawic sie bedzie Twoje Marzenie, a mama bedzie miala krotka chwile dla siebie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdeczne gratulacje kochana, aż zazdroszczę :)))
    Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranych! Faktycznie masz szczęście, ale to chyba córeczka Ci je przyniosła :-) piękne te świeczniki, literki wciąż mi się marzą i zawsze mam pilniejsze zakupy ;-) a swoim Szczesciem zajmuj się jak tylko możesz,ani się obejrzysz jak wyrośnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję przede wszystkim spełnienia marzenia, no i super wygranych!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje szczęściaro!:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu szczęścia to Ci nie brakuje na pewno, a świeczniki wyglądają u Ciebie przepięknie! Cieszę, się że spodobały Ci się dodatki :))) Uściski dla córeczki :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Anicja, gratulacje, mój mąż zawsze się dziwi że ciągle coś wygrywam, ale nie da się inaczej -tyle pieknych konkursów, nie dużo uczestników, większe szanse zwycięstwa. To nie ściema :) ps. zapraszam też do mnie, dzisiaj do 20:00 jest jeszcze szansa się zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratują Kochana:))))pięknie u ciebie wszystko się prezentuje :)))))))) buziakii zapraszam do mnie na cd zmian ogródkowych

    buziak

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluje pięknych wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. szczęściara! :P
    gratuluję wygranych, świeczniki marzenie ;)
    basia

    OdpowiedzUsuń
  18. Wielkie gratulacje! Ale szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedys tez mialam taki oktes, ze wygrywalam jedno candy po drugim, teraz widocznie przeszlo na Ciebie:-) chyba pierwszy raz jestem u Ciebie?? troszke posiedze:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczęściara! Same fajne rzeczy wygrałaś. Bardzo podobają mi się świeczniki, a stempel z wielorybem jest świetny!
    pozdrawiam serdecznie
    marta

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj, gdzie kupiłas dywanik chmurkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dywanik marki Nattiot, model Nimbus Gris. Kupowałam na portalu wysyłkowym, jest już niedostępny.

      Usuń
  22. Ach, gdzie sprawiedliwość..? Ja też chcę tyle wygrywać! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygrane rewelacyjne! gratuluje serdecznie:))
    nie dziwne - marzenie najwazniejsze:)) a instagram zajmuje dozo mniej czasu niz blog;) czaswm tak wlasnie trzeba:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo się cieszymy, że literka się podoba:)))
    Serdeczności:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję szczęściaro!! :)
    Świeczników wprawdzie nie wygrałam, ale Aga zaskoczyła mnie i tak miłą niespodzianką- też dostały mi się żurawie i urocza kartka:) . Takie gesty rozbrajają.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ty szczęściaro! świetna wygrana:0 pięknie się u Ciebie odnalazła:) gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świeczniki bombowe i już sobie w myślach planuję, jak zrobić podobne.
    Jesteś niesamowitą szczęściarą - ja nigdy nic nie wygrywam, ale to może być spowodowane faktem, że nigdy w nic nie gram ;)
    Piękny kącik z różowymi detalami - jak z najlepszego magazynu wnętrzarskiego :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję wygranej :) wszystko pięknie zgrało się z wystrojem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest w Krakowie taki mały sklepik, na krakowskim Kazimierzu, z całą masą skandynawskich, wnętrzarskich dodatków. Ilekroć tam wejdę nie mogę oderwać oczu od wazonów i świeczników podobnych do tych, które wygrałaś. Te kolory... W Twoim domu wyglądają idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świeczniki bez świeczek chyba lepsze niż z. Fajne ozdoby z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne prezenty, a świeczniki świetnie wpasowały się kolorystycznie do literek w ramkach nad łóżkiem.
    fajnie, że o nich napisałaś, bo dzięki temu odkryłam nowe blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję aż tylu wygranych i spełnionego Marzenia:)
    Moje też właśnie śpi:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję wygranych:) wspaniale się u Ciebie prezentują:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )