osobiste

Plakaty na Dzień Matki

09:08

Dzisiaj jest niewątpliwie szczególny dzień, choć tak jak i inne święta powinien skłaniać ku refleksji: kochajmy nasze mamy  i mówmy im to codziennie, a nie tylko 26 maja. Moja mama jest najwierniejszą czytelniczką mojego bloga, czeka na każdy wpis i go komentuje. Ale przede wszystkim jest moją przyjaciółką, i choć nie w każdej kwestii się zgadzamy, to nie wyobrażamy sobie choć dnia bez rozmowy. Mam szczęście, że mieszkamy blisko siebie, więc śmiało mogę powiedzieć, że…



Ten dzień jest podwójnie wyjątkowy, bo jak wiecie, po raz pierwszy to także moje święto. Szczerze mówiąc czasem nadal trudno mi w to uwierzyć…



…choć mam na to niepodważalny dowód, który zajmuje mi jakieś 24 h/dobę. Wszystkim niemamom, mamom-to-be, młodym mamom i mamom weterankom życzę dużo miłości i radości.



P.S.1. Plakaty do ściągnięcia ze strony MoodKids.

P.S. 2. W sobotę we trójkę byliśmy na WZORACH - Targach Designu. Więcej wkrótce!

Czytaj również

20 komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego w tym pięknym dniu. Bardzo ciepło wspominam swój pierwszy dzień mamy :) A mała jest urocza, jakie minki robi <3 Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super plakaty, ten mietowy bardzo mi się spodobał.
    Dobrego dnia Kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Tobie również wszystkiego Naj! Księżniczka przesłodka:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne są! wszystkiego co najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne plakaty!!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te plakaty, pięknie u Ciebie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki i Tobie samych matczynych radosci zyczę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne dekoracje, Dziękuję i Tobie również życzę wszystkiego dobrego i dużo miłości

    OdpowiedzUsuń
  9. Plakaty świetne!Dla mnie to już drugi Dzień matki, a jeszcze czasem trudno mi w to uwierzyć:)
    Wszystkiego najlepszego zatem w tym wyjątkowym dniu:)
    Ściskam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe:))))))))))))))))))) Kochana-- radości--- łez szczęścia i wzruszeń życzę dzielna Mamo:)))))))))plakaty boskie.....:)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bycie mamą to radość ale i ogromna odpowiedzialność :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny plakat! Wszystkiego najlepszego w dniu Twego święta:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super te plakaty :) Dziękuję i życzę wszystkiego dobrego :)
    Kącik jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  14. swietne grafiki!

    u mnie dziś truskawkowy zawrót głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zainteresowana zakupem na blogu wyprzedażowym proszę o kontakt
    shabbyshabby456@gmail.com
    lub podaj swojego maila
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie maile poszły w kosmos;-P odezwij się raz jeszcze podając zaraz wszelkie dane do przelewu;-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )