before & after

Równanie matematyczne

20:15

Moje Drogie!


Dziękuję za wszystkie świąteczne życzenia. Dziś chciałam Wam pokazać ostatni z drobnych projektów sypialnianych, które udało mi się zrealizować "przed", kiedy niecierpliwie próbując przyśpieszyć to, co nieuniknione, szukałam coraz to nowszych zajęć. I pewnie nie byłoby tego wpisu, gdym "przed" nie zrobiła zdjęć. Wcześniej pokazywałam Wam już ochraniacz na łóżeczko i fotel w nowym wydaniu, a teraz przyszedł czas na nową dekorację nad łóżkiem. 


Od lawendowych pocztówek ramki przeszły długą drogę. Mieściły również napisy Mrs & Mr, także z elementem 3D. Tym razem pokusiłam się o pomoc męża przy tworzeniu napisów, a za fakturę posłużyły mi zeskanowane tekturowe pudełka. Nie obyło się też bez washi tape.



Miałam ostatnio dużo szczęścia w rozdaniach candy i konkursach i bardzo bym chciała pochwalić się wygranymi, więc trzymajcie kciuki za mocny sen Łucji.

Uściski,

Czytaj również

37 komentarze

  1. Ale fajnie , fakt , to działanie daje taki wynik !!!! ha ha ha , super !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne to równanie!
    miłych snów Łucjo! daj mamie zrobić parę zdjęć ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale czadzior:D super pomysł i wykonanie! Łucjo, tu blogowa ciocia, daj mamie trochę odetchnąć i poklikać nowego posta:D

    OdpowiedzUsuń
  4. :) oj mamuska genialnie to wymyslilas!swietny efekt :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z takimi literkami w ramce, oryginalnie bardzo :)))
    Buziaki posyłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, czy możesz zdradzić gdzie kupiłaś te dwa pudełka w sypialni,różowe i szare to na guziki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. :) słodkie równanie, a jaki cudny wynik !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł :o) a sypialnia cudnie wygląda :o)

    Łucjo, dawaj radość rodzicom... niech wiedzą, że mają cudowne dziecko :o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z zeskanowaniem pudełek - teraz masz zgrany komplet. A całość wgląda słodko, ale stonowanie :)
    Łucja będzie się uczyć od mamusi wyczucia smaku już "od kołyski" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne równanie ale wynik najlepszy! :-)) a z tym snem to tak jest - jak się bardzo potrzebuje to akurat wtedy dziecko nie ma ochoty spać ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie rodzinne akcenty :) a dodatkowo wszystko idealnie pasuje kolorystyką do innych dodatków w sypialni :) Pięknie jest!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Kocham jak ludzie utożsamiają się z przedmiotami. Takie małe "cosiki", a tyle dla nas znaczą :) Pozdrawiam miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda to super ;-). Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. haha, ale genialny pomysł! fajnie to wymyśliłaś :)))
    dobrego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna robota jak zawsze masz db pomysły;-) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  16. Super to wymyśliłaś, że jeszcze masz czas na takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysł rewelacyjny a równanie wręcz urocze:-) Baaardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie się wpasowało :) kiedy ty do nas piszesz??? :) idź spać :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystko wygląda rewelacyjnie:))))))))) to jedno z najładniejszych równiań jakie widziałam :)) i to miłosć nie matematyka - wspaniale:)))))))))))))))))))))))

    buziaki dla WAS

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie to wygląda :) ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Literki w ramkach-super:)))) I poduszka w zygzak też urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne równanie! Az mnie korci, żeby u siebie zrobic podobne:) Podziwiam piekne wnętrza!

    OdpowiedzUsuń
  23. Udało ci się stworzyć świetne wnętrze. Pomysł z rownaniem bardzo mi się podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo gustownie wyszło,jak zawsze. Zdrówka dla Was dziewczyny!Pozdrawiam
    kasiaathome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Anicjo, pomysł z drabinką bardzo mi się podoba - jest niebanalny i nietuzinkowy. Super!
    Już to kiedyś pisałam, ale napiszę raz jeszcze - sypialnia robi się coraz ładniejsza.
    Ściskam, Wiola

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się Twoja sypialnia- taka lekka, idealnie skomponowana, a jednak dająca poczucie pewnego luzu- super:)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna dekoracja :)
    bardzo ładnie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie!!! Wprowadziłabym się z marszu ;)!! Jeśli mogę zapytać to skąd ta cudna narzuta? Szukam właśnie czegoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Home&You, ale już niedostępna kolekcja, może jednak mają coś podobnego :)

      Usuń
    2. Dziękuję!! Muszę przyjrzeć się ich ofercie dokładniej :)

      Usuń
  29. Świetna kolorystyka, taka uspakajająca :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudna sypialnia! Marzą mi się takie kolory, nie wiem kiedy w końcu skończę naszą, ale planuję coś podobnego (mam już upatrzone tkaniny, teraz trzeba przekonać męża do odrobiny różu :) ). Pozdrawiam i gratuluję córeczki jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  31. Odkryłam twój blog niedawno i teraz z pasją go przeglądam. Niesamowite jak ewoluował twój styl :) z retro pasteli do skandi i minimalizmu.
    Jestem zakochana w twoim obecnym stylu, jesteś dla mnie wielką inspiracją <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )