candy

Rocznicowe CANDY w Anicja's White Space

08:38

Kochane!

Jako, że już niedługo świętować będę rok moich blogowych harców, a wciągnęło mnie to znacznie bardziej niż myślałam i wsiąkłam w blogosferę wnętrzarską całkowicie, postanowiłam że bez imprezy się nie obejdzie. A ponieważ tańce i mocne drinki mi ostatnio nie służą to ogłaszam rocznicową rozdawajkę. Zapisy trwają do 14.04.2014, bo dokładnie rok wcześniej postawiłam pierwsze kroki na tej ziemi, czyt. popełniłam pierwszego spontanicznego posta.

W losowaniu udział biorą ramka na zdjęcia oraz biały wazonik.


Chętnych na powyższe smakołyki tradycyjnie proszę o:

- Zostawienie komentarza pod tym postem do 14 kwietnia do północy. Jeśli nie masz bloga, podaj swój adres e-mail. Na czas trwania candy włączam możliwość komentowania anonimów.
- Umieszczenie aktywnego linka do tego postu wraz z pierwszym zdjęciem w bocznym pasku na swoim blogu (jeśli go posiadasz).

Jak zwykle zadanie dla chętnych  i na własne ryzyko – można dołączyć do obserwatorów bloga, Instagramu czy innego Bloglovin’a, ale tylko pod warunkiem, że nie macie mnie jeszcze dosyć.


Jeśli gdzieś w między czasie zniknę to nie będzie oznaczało porwania przez kosmitów, ale zastrzegam sobie możliwość podania zwycięzcy z opóźnieniem.






P.S. Nie chcę zapeszać, ale dzisiaj wnętrzarsko ważny dzień. Ktoś pamięta jeszcze prezent od mojego poślubionego?

Czytaj również

114 komentarze

  1. ah nie mam szczęścia w losowaniach, ale co mi tam, zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  2. hej kochana:))) ojej cudna zabawa i moje kolory, więc z wielką chęcią się zapisuję:)))
    ściskam Ciebie cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuję szczęścia:)
    Pozdrawiam, Ewa ewastefanska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. z przyjemnoscia wezme udzial:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja chętnie wezmę udział w zabawie może szczęście mi dopisze Ula urliss1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. witam z przyjemnoscia wezme udzial w konkursie, moj mail aniarol@wp.pl pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw w pięknych (moich) barwach!;))) Z wielką przyjemnością się zapisuję;)
    Miłego dnia!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się z przyjemnością: dumamsobie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się do zabawy po te cudeńka, banerek w zakładce give away

    OdpowiedzUsuń
  10. Ramka piękna, wazonik też, więc chętnie zgłoszę się do zabawy - obserwuję już od dawna, banerek też wstawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również z przyjemnością się zapisuję! gumowskaiga@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę przejść obojętnie wobec takiego candy w moich ukochanych kolorach :) Banner na moim blogu ourplace.pl, dodaję do obserwowanych :) Pozdrawiam, monika@ourplace.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. prognozuję, że będzie spory tłumek chętnych...
    ustawiam się i ja licząc na łut szczęścia:-)) oczywiście gartulacje z okazji rocznicy i życzenia dalszych- dobrze, że Cię wciągnęło!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje z okazji rocznicy!:) To i ja stanę w kolejce licząc na malutkie szczęście :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie że ogłaszasz candową zabawę i staję w kolejeczce. Może szczęście się uśmiechnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuję się z przyjemnością :-) Gratuluję rocznicy

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne prezenciki, staję w kolejce i cierpliwie czekam z nadzieją że mi się uda wygrać;)
    Banerek na blogu w zakładce "wasze candy" i już jestem obserwatora od jakiegoś czasu:)
    pozdrowionka cieplutkie przesyłam i w wolnej chwili zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wytrwałości :) Z chęcią się zapiszę.
    Banerek na anzulkahome.blogspot.com
    Ściskam i czekam na posta na posta;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie piekne nagrody. Kogoś nimi rozpieścisz :))) Oczywiście zgłaszam swój udział :)))
    Buziaki ogromne

    OdpowiedzUsuń
  20. No oczywiście,że chcę i z wielką nadzieją staję w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no to i ja do kolejeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluje to niesamowite uczucie przeżyć roczek - sama to ostatnio obchodziłam. wielu jeszcze lepszych postów życzę:)
    banerek jest oczywiście u mnie tutaj - http://www.houseloves.com/giveaways/
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje z okazji roczku!!! U mnie minie w czerwcu :)
    Obserwuję już od dawna i nie mam cię dość ;p No to i ja staję w kolejce po cukierasy!
    Buziaczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prezenty, więc staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spróbuję szczęścia :)

    patti3@o2.pl

    Patti

    OdpowiedzUsuń
  26. Dołączam do kółeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ramka boska, więc i ja staje grzecznie w kolejce i przy okazji zapraszam na swoją małą rozdawajkę----->http://negatyfffka.blogspot.com/2014/03/candy-u-negatyfffki.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj, chetnie wezme udzial i zostane na dluzej


    zapraszam do mnie na przydasiowe candy :
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Warunki spelnione :-) chętnie wezme udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  30. hello!ja dopiero niedawno odkryłam twój blog i jestem nim zachwycona!!Gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce asiach150@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Z wielką radością biorę udział w tej imprezce ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również się zapisuję, paska bocznego co prawda nie posiadam, ale taka zakładeczka specjalna jest, bo takie piękności uwielbiam :) http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html

    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  33. Na takie cukieraski to i ja się piszę.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  34. Ha ha... podobne wiekowo z nas szkraby :) Gratuluję udanego wejścia w świat blogowy i czekam na więcej !
    Imprezy lubię, więc zostaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. NAJ NAJ LEPSZEGO Z OKAZJI ROCZNICY :)
    Z PRZYJEMNOŚCIĄ DOŁĄCZAM SIĘ DO ZABAWY.
    OD DAWNA ŚLEDZĘ TWOJEGO BLOGA. JESTEM ZACHWYCONA TYM, JAK URZĄDZASZ SWOJE WNĘTRZA.
    POZDRAWIAM
    DOROTA (dorsto9321@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj i ja koniecznie się ustawiam w kolejce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluje rocznicy, piękna ramka ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Sto lat, sto lat! Zglaszam sie i ja - katarzynaslezak@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciebie nie można mieć dość ;)
    Dołączam się do życzeń, a ramka piękna więc i ja łapki wyciągnę.

    OdpowiedzUsuń
  40. to ja też poproszę o los dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. nagrody rewelacyjne - biel biel biel, która tak kochamy :)))
    oczywiście z wielką chęcią zapisuję się na rozdawajkę !

    OdpowiedzUsuń
  42. i ja w kolejce, ramek nigdy nie mam dość, a wazon też wskazany szczególnie wiosną. Pozdrawiam szyjikolorowozyj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaj,jak mozna to i ja stane w kolejce po takie slicznosci.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Czyżby o blat chodziło? :) Staję w kolejce po te piękne nagrody, ale przede wszystkim serdecznie gratuluję Ci roczku i życzę jeszcze wielu, wielu takich :) zaraz w te pędy spełniam warunki :) o mało bym nie przegapiła zresztą, czego bym sobie nie darowała. Szczęścia w konkursach nie mam, ale kto nie próbuje nie wygrywa :) Buziaki serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  45. gratuluję rocznicy :) podarki śliczne, więc chętnie dołączę do kolejki :) pozdrawiam :)
    ruszczyk.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. O, powalczę. ;)
    Banerek ustawiłam w zakładce, mam nadzieję, że to nie problem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszego roczku:) Z chęcią wezmę udział w candy:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Najlepsze życzonka rocznicowe. A z wygraną wiem co bym zrobiła;-) pzdr:-)

    OdpowiedzUsuń
  49. ustawiam się i ja w kolejce :)
    i życzę kolejnych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ba ja też chcę się przyłączyć do zabawy :-))))
    Gratuluję roczku !

    OdpowiedzUsuń
  51. Dołączam do kolejki na takie cuda. Pozdrawiam! Gratuluję! Buźka
    http://kasiaathome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce :D
    http://zaczarowana-kraina-angelii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję rocznicy! Ramka mnie totalnie urzekła, więc ustawiam się po nią i wazonik w kolejce :) Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  54. Nawet nie wiesz jaka to radocha móc napisać, że śliczny Twój blog i można nawet to opublikować... ale może już niebawem nie będę anonimem, tylko zaistnieję w sieci;) Ramka tak cudna, że chyba po raz kolejny zastanowię się jaki kolor ścian wybrać w pokoju:) gratuluję rocznicy i staję w kolejce :) ankaflorianka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Z przyjemnością dołączę. Ładnie wkomponowałyby się w moim pokoju;)
    Gratuluję rocznicy i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  56. Na pewno nie mamy Cię dość:) Oby tak dalej. Jestem zachwycona twoim blogiem i często go odwiedzam. Czerpię inspiracje i cieszę oko.

    Pozdrawiam Marta

    marta.rytelewska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Z chęcia wezmę udział w zabawie.
    agatus@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. o, i ja dołączam do zabawy! cierpię na wybitny brak wazoników, kwiatki muszą stać w słoikach... 14go mija nasza druga rocznica ślubu, fajna data :)))

    OdpowiedzUsuń
  59. Sto lat! Miejsce na wazonik mam idealne więc chętnie się nim zaopiekuję :) mysiapysia10@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. ja po cichu juz od dawna jestem fanka twojego bloga a w ramce sie zakochalam sprobuje swojego szczescia pozdrawiam marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja też stanę w kolejkę, może się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  62. ja z wielką chęcią wezmę udział - zwłaszcza, że planuje czarno-białą sypialnię:-)

    OdpowiedzUsuń
  63. również dołączam się do zabawy.
    http://zofiana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Z przyjemnością wezmę udział!
    Zapraszam do mnie: http://recyklinghandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. szczescie_jest@op.pl blog od dawna podgląda a teraz zgłasza się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Nagroda idealna do mającego powstać salonu! Zgłaszam się więc :)
    zuzannajakus@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. idealnie dla mnie:) zgłaszam się
    banerek wstawiony;)
    obserwuje jako futrzak1694
    ewcius1991@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam sie również, śliczne nagrody , Zapraszam na moje candy
    http://arte-by-ania.blogspot.com/2014/03/c-n-d-y-szybciutkie.html

    OdpowiedzUsuń
  69. Moje ulubione black&white! No to przecież nie mogę przejść obok takiej gratki obojętnie...
    skaczka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Super nagroda! Oczywiście również staję w kolejce. Z miłą chęcią dołączyłam do 'bloglovin friends' i banerek zaraz wrzucam u siebie :)) nie ma szans, żebym miała Cię dosyć w najbliższym czasie :D ZOSTAJĘ FOREVER! :D Buźka

    OdpowiedzUsuń
  71. Rameczka jest prześliczna , a wazonik prościutki i można go uzyć w wielu kompozycjach. Chętnie dołączam do zabawy
    kreatywnybazarek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. To może mnie się poszczęści tym razem magdyleusz@wp.pl pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  73. Piękne! Wazonik pomógłby w dopełnieniu mojej obietnicy o trzymaniu na stole zawsze świeżych kwiatów :). Mail: ullalu@op.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się i marzę o tym, aby los mi sprzyjał ;>
    Obserwuję Twojego bloga jako: Andżelika S.
    Mój adres e-mail: aszika30@o2.pl
    Baner znajduje się na: http://joyintesting.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;>

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgłaszam się,

    e-mail: asku_misku@wp.pl

    post -> http://czekoladowepianino.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Nie chce by przemawiała przeze mnie zazdrość, jednak nie potrafię wymazać ją spoglądając na Twoje niezwykłe zainteresowania i sam blog. Zazdroszcze. Szczerze:-) Życzę jak największych sukcesów , bo jesteś na najlepszej drodze do perfekcji zarezerwowanej dla tak wąskiego grona szczęśliwców.
    Spełniłam waruki losowania i trzymam kciuki. Nie za siebie, bo to przynosi pecha:-)
    Zapraszam na mojego kulinarnego bloga. Pozdrawiam wiosennie w ten niewiosenny dzień:-)

    OdpowiedzUsuń
  77. Niezwłocznie ustawiam się w kolejce. :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Jeszcze ja.....no proszę, proszę...:) Agusia W z Z.

    OdpowiedzUsuń
  79. Dopisuję się w kolejce po śliczności :). Pozdrawiam Majka. majka.hanna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Ależ pasowałoby mi to cudo do przedpokoju ! Ah może się uda ! Zapisuję się i obserwatorem jestem już dawno , a pozostać nim nadal to sama przyjemność !

    OdpowiedzUsuń
  81. cudne drobiazgi :) i ja się zgłaszam do zabawy :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. pomarzyć ludzka rzecz- gdyby jakimś cudem los do mnie się uśmiechnął byłabym w siódmym niebie, więc grzecznie ustawiam się w kolejce. pozdrawiam ciepło i gratuluję rocznicy! Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Chętnie coś wygram ilona.a@onet.eu
    P.S. Piękne wnętrza!

    OdpowiedzUsuń
  84. Trafiłam przypadkiem - zdecydowanie zostaję na dłużej:) piękny blog.

    Oczywiście korzystając z okazji ustawiam się w tej długiej kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  85. im dłużej oglądam takie wnętrza jak u ciebie, tym bardziej mam ochotę przemalować swój dom na biało (u mnie królują kolory - tylko sufity mam białe). staję w kolejce, gratulując rocznicy :)
    ps. jakbyś miała ochotę na ceramikę, zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. Z chęcie wezmę udział w zabawie :) zureczek85@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Jestem zainteresowana i zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  88. ja też się ustawiam, tym bardziej że ostatnio mam hopla na punkcie black&white
    pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  89. Bardzo chetnie wezme udzial w zabawie:), zapraszam na mojego bloga
    http://softtoyformylittleboy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Oj długa kolejka, ale spróbuję szczęścia :)
    http://mana-j.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Sto lat! z okazji roczku! oby dalej pisanie sprawiało Ci dużo frajdy :)
    nagrody super, więc też spróbuję szczęścia :)
    Pzdr B.

    OdpowiedzUsuń
  92. Gratuluje nadchodzącego roczku i życzę kolejnych udanych. Śliczne candy. Chętnie się przyłączę.

    OdpowiedzUsuń
  93. Wybierz mnie :D Wybierz mnie :D http://static2.menstream.pl/i/galeria/136/10/410760.jpg
    Idealne do mojej sypialni :)
    Zapraszam do mnie -> http://mariemarieszyjemymisie.blogspot.com/
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  94. I ja się zgłaszam:) isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  95. hej, ja nie mam swojego bloga ale mam za to profil na FB :) https://www.facebook.com/karolina.szym
    Z góry pięknie dziękuję i pozdrawiam wiosennie!
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  96. I jeszcze ja! :)
    naprawdę mi się tu podoba! a trafiłam przez to candy :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Zgłaszam się :)
    baner http://osobliwe.blogspot.com/
    obserwuję jako vesp007er (vespr lizbark)
    blogovin Amelia Ja
    Instagram weronikaburzec

    OdpowiedzUsuń
  98. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. ja też ;)
    http://joanna-giovanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. piękna ramka i wazonik więc ...z nadzieją ustawiam się w kolejce :)
    gratuluje rocznicy :)
    banerek na http://handmadebykamilla.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Zgłaszam się :)
    Nie mam bloga niestety :/
    mój email: izabella_rob@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Zgłaszam się!
    life-of-modeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Ale tłum. No ale każdy ma szansę.
    Staję więc w kolejce po candy.
    Banerek na bocznym pasku-lewym tego bloga ( bo mam ich 3)
    http://mysoapandjam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Rameczka i wazonik urocze, uniwersalna kolorystyka. Wydłużam ogonek ;-)
    bieleipastele@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  105. zapisuje się:)morfina851@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Pięknie tu u Ciebie, obserwuję i zostaję na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  107. Hej, niezwykle zajmujące miejsce, doskonały tekst, idealnie zaprezentowany, prawdopodobnie od czasu do czasu odwiedze twój blog, gdyż naprawde bardzo mi się w tym miejscu u Ciebie podoba, pozdrawiam Aluś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )