candy

Kąt jadalny i wygrane candy

09:54

Od Dnia Kobiet już kilka dni minęło, a kwiaty na stole nadal cieszą oko. Będąc małą dziewczynką co roku dostawałam od taty bukiecik biało-różowych stokrotek i to te kwiaty kojarzą mi się z tym świętem. Szkoda, że tak trudno je obecnie dostać. W tym roku musiałam zadowolić się tulipanami.


Fotel kupiłam z myślą o zastąpieniu kolejnych Jokkmokkowych krzeseł. Chociaż lubię nasz kąt jadalny to jak zwykle naszła mnie potrzeba zmian. Ostatnimi czasy zazdrostki wymieniłam na mleczną folię, fale na półce potraktowałam taśmą, zmieniłam ramkę, kubki i kilka innych drobiazgów. Chodzą za mną jeszcze nowe zasłony np. w jasnoszary chevron, ale nie mogę znaleźć takiego z dużym rozstawem zygzaków. Chciałabym też przerobić klosz od lampki, ale jak zwykle wszystko dojrzewa powoli. No i przydałoby się odnowić blat stołu, bo jest już w opłakanym stanie. Tak się do tego zabieram, że pewnie prędzej kupimy nowy stół jak tylko jakiś o odpowiednich rozmiarach wpadnie mi w oko.




Spotkała mnie też kolejna radość – wygrałam candy u 1000.Dutch.Ideas! Oprócz poniższych skarbów w postaci świecznika, słoiczka z napisem „Made with Love” i butelki na lemoniadę kryła się też niespodzianka…



 ...koszulka z napisem:


Wiadomo, na razie w niej pozować nie mam szans, ale mam nadzieję, że to kwestia czasu.

Zaczynamy odliczanie. Do wiosny zostało już tylko 10 dni. 

Miłego dnia,

Czytaj również

50 komentarze

  1. Lubię ten Twój kącik jadalniany:) Prezenciki i koszulka świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, w takim kąciku to bym z Tobą kawkę wypiła :) Ślicznie! A koszulka mega:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na kawę i coś do kawy :)

      Usuń
  3. Ach jak pięknie u Ciebie. Ten kącik aż zaprasza do chwili relaksu z kawą lub dobrą herbatą. Gratuluję wygranej - piękne nagrody i jaka odlotowa koszulka :))) A słoik po prostu fantastyczny!
    Pozdrawiam cieplutko i dobrego wtorku :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, zazdroszczę świecznika, marzy mi się taki !!!
    Koszulka i do spania fajna i jak mówisz to kwestia czasu jak się wypełni cudnie.
    Kącik milutki bardzo, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszulka to mój nowy must have na spotkania blogerów :)

      Usuń
  5. jak zawsze u Ciebie prześlicznie:)))))) uwielbiam ten Twój jadalniany kącik. Pamiętam jak kiedys go pokazywałaś. zmieniło się na lepsze! choć już wtedy było pięknie... gratuluje wygranej, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wymieniaj tego stołu bo jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to jest problem, bo stół jest mały, nierozkładany i w dodatku został zrobiony z bardzo starych i nierównych nóg i blatu Jokkmokka, który jest już mocno zniszczony. Pozbywać się go bym nie chciała, może przydałby się jako biurko?

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zasłonki akurat są do zmiany chociaż je lubię :)

      Usuń
  8. Fotel jest piękny. Sama o nim marzę:) Mam dla niego miejsce w salonie przy stole. Zazdroszczę!!:)))

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jeszcze spełnisz swoje marzenie :)

      Usuń
  9. Ale piękna wygrana!!!Gratki wielkie Kochana!a kącik miodzio!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi natomaist kojarzy się z fiołkami, te własnie zawsze dostawałam od Ojca :)

    Gratuluje wygranej, piekne skarby a koszulka boska :))
    Miłego dnia kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiołki! ciekawe czy takie doniczkowe czy zerwane w ogródku? :)

      Usuń
  11. sliczna wygrana i widze black cube od Agi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black cube, moje kolejne spełnione marzenie, już nie raz pokazywałam, wszędzie prezentuje się dobrze :)

      Usuń
  12. Kącik jadalny super, aż chce się usiąść i wypić kawę. Bardzo wiosennie u Ciebie. Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Kawę zazwyczaj popijam na kanapie, taka wygodnicka jestem ;-)

      Usuń
  13. ,,,pólka super- świetny pomysł z tasmą :-)) a prezentów to tylko pozazdrościć ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, fale-falbanki już mi się znudziły, a nie chciałam wymieniać całej półki :)

      Usuń
  14. Gratuluję wygranej. Kącik wygląda pięknie. Stołu bym się w żadnym wypadku nie pozbywała!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam wyżej - stół to twardy orzech do zgryzienia, zobaczymy jaka przyszłość go spotka :D

      Usuń
  15. Kochana Anicjo sliczny kacik jadalny! Uwiebial te biale nogi w stole! Gratuluje wygranych:-) Pozdrawiam cieplutko
    Syl

    OdpowiedzUsuń
  16. niezmiennie zachwycam się przeróbką stołu i tym, że każde krzesło macie inne. Piękny kąt - wszystko fantastycznie się komponuje
    Ściskam mamuśkę i Luśkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! W przyszłości planuję jeszcze Tripp Trappa dla Luśki :)

      Usuń
  17. Bardzo zgrabny kącik jadalniany. Można się zainspirować :) Zapraszam na pompony do siebie. Może zainspirują? :)
    http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, już dawno planuję takie pompony zrobić tylko mi się z kupnem tiulu schodzi, ale papierowe robiłam :)

      Usuń
  18. śliczny koro ścian - zdradzisz co to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kolor z mieszalnika, jak będę mieć możliwość to sprawdzę. Nie wiem, czy coś się nie zmieniło, bo malowałam jakieś 3,5 roku temu.

      Usuń
  19. Przepiękny kącik jadalny. Bardzo mi się podoba twoja aranżacja półeczki. Gratuluję też wygranych - koszulka rewelacyjna. :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Półka rzeczywiście teraz wygląda fajniej. Rozglądam się za taką już od dłuższego czasu i zawsze mi coś nie pasuje.
    Kącik jadalny - uroczy :)

    P.S. Prezentów zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały kącik jadalny, bardzo sielsko i odrobinę romantycznie, w moim guście, masz szczęście! Wygrana super, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam patrzeć na zmiany u Ciebie i czekam na kolejne :) :) A zasłony o których piszesz, faktycznie idealnie by pasowały do całości.

    Co do koszulki - jeszcze chwila i będzie dobra, zobaczysz, szybko poleci :)
    Pzdr!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wygranej. Popatruję Twój blog. Fajnie masz w domku. Bardzo ciepło i przyjemnie.
    Też często mam w głowie kilka pomysłów naraz, które również często długo dojrzewają.
    Pozdrawiam i jak znajdziesz chwilkę zapraszam do siebie http://kasiaathome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne tulipanki, ostatnio sprawiłam sobie różowe :) Podziwiam Twoją półeczkę, gdyż już od dawna o podobnej marzę :))

    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super koszulka, w moim ulubionym kolorze:):) <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Fotela bardzo Ci zazdroszczę, gustownych prezentów zresztą też ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Ale super koszulka! Rewelacja :) I piękne zdjęcia! Widać, że wiosna, jak już takie słońce świeci :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Koszulka-niespodzianka czad :-))))

    OdpowiedzUsuń
  29. Twój kącik jadalny jest przepiękny! Podoba mi się w nim po prostu WSZYSTKO! Kolor ścian, fajne krzesła, półka, stół, firanki...ahhhh istne cudo! :) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )