DIY

Z głową w chmurach, czyli zmiany na poważnie

22:25

Każdy ma swoje ulubione motywy, z resztą trudno się nie zakochać w gwiazdkach czy sowach we wnętrzach, co też już dawno uczyniłam. Ostatnio moim ulubionym wzorem są chmury, w związku z czym musiałam wziąć ten motyw na warsztat.


Ale poducha-chmurka nie powstała tylko z pasji szycia, bo uszyłam ją dla pewnej Wyjątkowej Osoby, która chcąc nie chcąc już na początku wiosny w chmurkach z poniższego zdjęcia będzie pomykać …



…do kompletu z mamusią. Na wyprzedażach udało mi się upolować szlafrok z Oysho, który zauroczył mnie od pierwszego wejrzenia, ale pierwotna cena nie była zdroworozsądkowa (z resztą ta po przecenie też nie do końca ;). Moja talia daleka jest teraz od tej zawiązanej w szlafroku na zdjęciu, ale nadal się mieszczę.


Nie zdążyłam się jeszcze pochwalić, że 1 grudnia wygrałam pierwsze, i jak dotąd ostatnie, candy. Nagrodę mogłam sobie wybrać, wciąż na nią czekamy, a tu mały podgląd:

Zdjęcie przesłała mi Ania z Niechaj Szyje Nam.Tak, tak, chmurki to nie przypadek. Domyślacie się, co z tego powstało?

Jedno jest pewne, to będzie dla nas niezapomniana wiosna bez względu na pogodę. A na razie cieszę się śniegiem, który wczoraj spadł. Nastawcie się na więcej moich wytworów szyciowych, bo zmian w mieszkaniu ostatnio niewiele. Nosić nie mogę, malować też nie, więc zostaje mi maszyna. W końcu mam dla kogo szyć!

Wybaczcie kiepską jakoś zdjęć, ale jest tak poCHMURno, że nie radzę sobie z fotografowaniem. Na szczęście w przyszłą sobotę wybieram się na Warsztaty Fotograficzne organizowane przez Blogi Wnętrzarskie, więc mam nadzieję poprawić się w temacie. Kto jeszcze będzie, ręka do góry!

Ściskam,

 

Czytaj również

55 komentarze

  1. ja też lubie chmurki ostatnio:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie cudneśpiochy! i szlafrok! no super po prostu! :) zauroczyłam się nimi hihi :) buziaczki i dużo weny:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Co prawda jeszcze malucha nie ma, ale dzięki ;-)

      Usuń
  4. cudne chmurki :)
    Ty zawsze masz fajowe pomysły :) piękny komplet mama w szlafroku a dzieciątko w pajacyku... i będzie jak w niebie :)
    pozdrawiam aga :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutkie te chmuraski i wcale nie są "pochmurne" :)
    Szyj, szyj dla Nyguska albo Nyguski :)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!!!! Piękny czas wiem to z własnego doświadczenia, za tydzień córeczka skończy roczek, a wena twórcza szyciowo-szydełkowa jak mnie dopadła to nadal nie opuszcza, więc wszystko przed Tobą:)) Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Fajnie słyszeć, że nadal masz czas na szycie :)

      Usuń
  7. W pierwszej kolejności gratuluję dzidziusia :-) Aaach , ciąża to wspaniały czas ... wracam czasem do tych chwil myślami :-))
    A chmurki hihi no jedni kochają Anioły , inni serca ..a tu chmurki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Z tą wspaniałością to różnie bywa, ale daję radę.

      Usuń
  8. Gdzie odbywają sie warsztaty fotograficzne ? Czy są dostępne dla każdego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Warszawie. Niestety z tego, co się orientuję lista jest zamknięta, ale zawsze można zapytać Piotra z Blogów Wnętrzarskich.

      Usuń
  9. Gratuluję głowy w chmurkach (tych maluśkich;)) ! Moja 2,5 letnia chmurka siedzi mi na kolanach kiedy tylko włączam komputer. Nie będę wspominać, że jak tylko podchodzę do maszyny pyta: mamuś skończyłaś już? A ja nawet nie zaczęłam :D. Zatem korzystaj póki się da i szyj, a ja chętnie pooglądam twoje cuda. Podusia świetna, a warsztatów zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, masz niezłą przylepę :). Ciekawe, czy moja też taka będzie?

      Usuń
  10. Gratulacje :))) Przed Toba piekny czas z chmurka w tle :)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudnie będziecie w tych churkach wygladać! Motyw jest przeuroczy i nic dziwnego , że zwlłdnął Toba na całego!
    Trzymam kciuki i za warsztaty i za dalsze ważne wydarzenia♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Chmurki piękne :)) A ja gratuluję ogromnie !!! To wielkie zmiany ale też niesamowita radość. Życzę zatem Powodzenia Wszelakiego ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, radość faktycznie jest nie do opisania :)

      Usuń
  13. Piękny komplecik. Życzę Wam cudownej wiosny i szczęśliwego rozwiązania!
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie będziecie razem wyglądać. A talią się nie przejmuj - chmurki pomogą ... zobaczysz
    Trzymam kciuki :))))))) s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat nie jestem z tych, co się boją o figurę, raczej cieszą mnie te wypukłości :)

      Usuń
  15. Nic dziwnego, że motyw Cię zauroczył, bo piękny jest...kojarzy mi się z delikatnością. Gratuluje wygranej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojej jak chmurzasto u Ciebie:)))
    ten szlafrok też bardzo mi się podoba:) widziałam go i nawet miałam go kupić! ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobają nam się podobne rzeczy :))

      Usuń
  17. Gratulacje! ;)) my się staramy na razie o pierwsze ;) motyw chmurkowy przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia! To też nasz pierwszy potomek :)

      Usuń
  18. Chmurki cudne - i ogromne gratulacje :))))) pięknie mu będzie w takim chmurkowym świecie :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe te chmurki, szczerze mówiąc dopiero tu się z nimi spotkałam. Pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, że to już popularny motyw :)

      Usuń
  20. Ale fajny temat do szycia! Super to wygląda, chętnie bym się do takiej chmurki przytuliła:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś jakby już mi gdzieś ten nius mignął... więc zaskoczona nie jestem ale cieszę się bardzo i gratuluję :) Mała (mam rację?) będzie miała dosłownie jak w niebie! Wiesz, motyw chmurek też mnie ostatnio zauroczył. I od dawna mam w planach uszyć swetrowe poduchy chmurki. Widziałam też w Zara Home ładny kocyk z szydełkowymi chmurkami i może kiedyś spróbuję coś wydziergać z tym motywem. Ach, a te Wasze chmurkowe wdzianka przecudne. Sama bym taki szlafrok chciała, no!
    Super, że też będziesz na warsztatach. Zżera mnie ciekawość kogo jeszcze spotkam i już nie mogę się doczekać, bo pierwszy raz jadę na spotkanie. Do zobaczenia więc! Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie, że będziesz na warsztatach! To będzie moje trzecie spotkanie i też nie mogę się doczekać :). W Zara Home jest cała nowa kolekcja z motywem chmurek (ramki, ręczniki, pościel itp.), ale poczekam na wyprzedaż letnią, może coś upoluję.
      Tak, tak, zgadłaś, ale na blogu wcześniej o tym nie pisałam :)

      Usuń
  22. Wspaniale! Nigdy nawet nie pomyślałam o takim motywie, sama nie wiem dlaczego, skoro tak entuzjastycznie się sprawdza :)

    Udanego weekendu Kochana
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysł z chmurką :)
    Pięknie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niebiański wystrój, z pewnością Dzidziuś będzie zachwycony!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana ogromne gratulacje! :-) Też uwielbiam motyw chmurki, a Twoja jest bosska! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie i ja należę do osób lubiących ten motyw! Zresztą, też mam szlafrok w chmurki :)
    Twoja na pierwszym zdjęciu po prostu WYMIATA :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna chmurka!!! piekny komplet dla Waszej dwojeczki:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Chmurki i wiadomości cudowne. Trzymam kciuki i gratuluję z całego serca:-) To niesamowita radość i idealne motywy dla dziecka. Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  29. gratulacje!!! tak coś przeczuwałam i zastanawiałam się, kiedy się oficjalnie pochwalisz ;) jutro wyściskam Cię osobiście, jupi!

    OdpowiedzUsuń
  30. O rany !!!! Wielka zmiana w Twoim życiu !!!! Zdrowia życzę !!!!!!
    I moje radosne gratulacje :-)))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )