spotkania blogerów

Warsztaty Fotograficzne Blogów Wnętrzarskich

19:05

Z niecierpliwością czekałam na (minioną już) sobotę. W końcu nie codziennie bierze się udział w warsztatach fotograficznych, niecodziennie też się „bywa” na spotkaniach blogerów. Piotr i Magda po raz kolejny stanęli na wysokości zadania w roli organizatorów.


Od lewej: Dominika, Tynka, ja, Magda, Jacek (z tyłu), Piotr, Justyna, Dagmara i Ola, Marta (z tyłu), Filip i Kasia
Na dole siedzą: Ludmiła, Ola i Gu


zdj. Wojtek Łazarowicz

Spotkaliśmy się w FormaZone, gdzie Kasia i Filip ciepło nas przyjęli zapewniając designerskie miejsca do siedzenia, obiekty do fotografowania, drobne upominki  i poczęstunek. Wojtek Łazarowicz w ciekawy sposób omówił jak robić dobre zdjęcia pamiętając o ostrości, świetle czy kolorze. A później staraliśmy się zastosować te porady w praktyce, co widać na załączonych zdjęciach.




I oczywiście rozmowom nie było końca. Te sześć godzin minęło błyskawicznie!


Jeszcze trochę efektów moich fotograficznych zmagań...


Zdjęcie pod tytułem: już nie Boże Narodzenie, jeszcze nie Wielkanoc.








Sekretarzyk z Saska Fabrik, nowego przedsięwzięcia Wojtka Łazarowicza. 




Atmosfera była fantastyczna i chciałabym już myśleć o następnym spotkaniu, ale pewnie trochę potrwa zanim ponownie uda mi się spotkać w podobnym gronie. Tak czy inaczej, jeśli macie tylko możliwość, nie wahajcie się, towarzystwo zjechało się z całej Polski, od Gdańska po Kraków.

Do napisania wkrótce,

Czytaj również

28 komentarze

  1. Zdjęcia przestawiają świetną atmosferę z warsztatów, jeśli będą kolejne może uda mi się na nie załapać - ogromnie by mi się przydały - bo jeśli chodzi o moją umiejętność robienia zdjęć to jak na razie delikatnie mówią nie ma rewelacji, Pozdrawiam i zapraszam na little home inspiration,

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne doświadczenie, oraz możliwość poznania innych pasjonatów, takie spotkania są miłe, przyjemne i również dla nas wszytskich wazne.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie też siedzę i przygotowuję relację :) ciekawe czy Piotrek już przygotował ... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się dziwię, że trzeci dzień i nikt jeszcze nie napisał :)

      Usuń
    2. Świetna fotorelacja ;) Pozdrawiamy ciepło i (mamy nadzieję) do zobaczenia!

      Usuń
    3. Heh, też sprawdzam od wczoraj blogi i wypatruję relacji :) A sama dopiero się zabieram... Świetne jest to trzecie zdjęcie - każdy w innej pozycji nad czymś innym pochylony :) Super! Bardzo bardzo się cieszę z tego spotkania i że Cię poznałam na żywo :) Do zobaczenia!

      Usuń
    4. Piotrek przygotował? Spokojnie, będę ostatni :)

      Usuń
    5. Ja jeszcze nawet nie przejrzałam zdjęć, które zrobiłam! Ale jutro 'prawie ostatni egzamin', więc powinnam powoli wracać do świata żywych :)

      Gu, też właśnie miałam do tego zdjęcia nawiązać! Wszyscy tak śmiesznie powyginani :) A u Tynki w relacji widziałam podobną fotografię - też wszyscy się wyginają, tylko poza mną. Ja stoję jak ostatnia sierotka na środku i przecieram oczy, jakbym płakała :D

      Oj, Dziewczyny, jesteście takie świetne! :)

      A Ty, Anicja, dbaj o zdrowie i dobrą formę, bo nie wyobrażam sobie, by miało Cię zabraknąć na kolejnym spotkaniu! Jeszcze żadnego nie opuściłaś :)

      Usuń
    6. ja jeszcze nawet nie zdążyłam zdjęć zgrać z aparatu ;) potrzymam Was troszkę w niepewności i pewnie relację zamieszczę tuż przed Piotrkiem.
      Najciekawsze jest to, że niektórych elementów, które pokazałaś na zdjęciach, ja nawet nie zauważyłam. Ale tyle było pięknych przedmiotów, że w sumie czemu tu się dziwić.
      Bardzo Wam dziękuję! to był miły i twórczy czas i jak zwykle trudno było się rozstać :)

      Usuń
    7. Magda, nie mogę obiecać, że pojawię się na następnym spotkaniu, pożyjemy zobaczymy, na pewno bym chciała być!

      Marta, i to jest właśnie ciekawe, jak różne rzeczy widzimy patrząc na to samo. Tym bardziej jestem ciekawa kolejnych relacji z warsztatów :).

      Usuń
    8. Ciekawe jest nie tylko jak inaczej patrzymy na przedmioty, ale które w ogóle dostrzegamy. W naszych zdjęciach widzę tylko dwa wspólne elementy - czerwoną lampę i siedzisko w pepitkę. Ale uchwyciłyśmy je zupełnie inaczej ;)
      p.s. moja relacja już na blogu.

      Usuń
  4. Na takie warsztaty to sama bym się chętnie wybrała!

    OdpowiedzUsuń
  5. Było super!
    Mam nadzieję do następnego.
    T.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobają mi się zdjęcia "w akcji", kiedy każda z Was wygina się w inną stronę szukając kadru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja znowu niestety nie miałam możliwości ... może następnym razem dołączę
    Zazdroszczę dobrej zabawy !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze świetna impreza! szkoda, że tak daleko ode mnie...:)
    ale musiało być super! dzięki za fotorelację:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. O jak fantastycznie. Z mila checia pojechalabym na takie spotkanie. Troszke mozna sie podszkolic i to w jakim towarzystwie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. na pewno było super! świetne miejsce:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ekipa! musialo być milo i twórczo...pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Wam tych spotkań, kiedy na Was patrzę wtedy najbardziej szkoda mi, że nie prowadzę bloga wnętrzarskiego.. tylko z "pierdółkami".. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mega super spotkanie :)
    uwielbiam wymianę inspiracji i talentów :)
    pozdrawiam aga :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój blog jest bardzo przytulny...takie warsztaty bardzo wzbogacają kunszt fotograficzny każdego blogera. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam. Zapraszam do powstającego spisu blogów. spisiocenablogow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyjątkowe spotkanie...Mam cichą nadzieję, że kiedyś dołączę do tej słodkiej śmietanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym tka mogła cały weekend, a nawet tydzień, a ty? :))) Dziękuje za spotkanie, było miło się poznać :) Do następnego!

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo, jak super było, a ja po raz drugi się nie załapałam na spotkanie więc trzeci raz chyba już pisać nie będę :o( Fajnie się tak spotkać z ludźmi i powymieniać pomysłami i doświadczeniami :o)))

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne warsztaty :) Pozytywnie zazdroszę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )