wnętrza

Pastele w sypialni

10:44

Sypialnia to pomieszczenie, które w zeszłym roku przeszło największą transformację w naszym mieszkaniu (tu, tu, tu i tu). Od oliwkowych ścian, sosnowych leksvików i odrobiny lawendy przeszliśmy do bieli i czarnych dodatków. Zmieniło się wszystko poza podłogą i szafą, która też przeszła mały lifting. Od nowa polubiłam to pomieszczenie i mimo sugestiom nie czułam potrzeby wprowadzania koloru. Stagnacja jednak jest nie dla mnie, a dzięki grudniowym prezentom sypialnia nabrała delikatności w odcieniach mięty i różu.




I tak nowa jest narzuta i poszewki. Mam ich teraz tyle, że mogę tworzyć różne zestawienia, a ich cena jest tak niska, że nie opłaca się szyć. Choć i w tym temacie ostatnio szaleję, ale o tym wkrótce.



W ramce pojawił się element w 3D.


Na komodzie tak szybko zmieniam aranżację, że nie nadążam z fotografowaniem. Jak widać zakochałam się bez pamięci w washi tape. Nie przywiązuję się jednak do obecnego ustawienia, bo mam już nowe pomysły.


Optymistyczny plakat stąd. Też staracie się otaczać hasłami pozytywnie Was nastrajającymi? Świetnie się sprawdzają zwłaszcza w taki pochmurny i deszczowy poranek jak dziś. Myślę, że to dobry temat na oddzielny post.


Black cubem już się chwaliłam w ostatnim poście. Urocza pocztówka też od Agnieszki. Niestety niecierpliwie otwierając przesyłkę przecięłam ją na pół. Po sklejeniu nie rzuca się to na szczęście w oczy.



Na razie jest jeszcze oszczędnie z kolorami, ale apetyt rośnie w miarę jedzenia, więc będzie ich zdecydowanie więcej. Oglądając różne inspiracje często sobie myślę, że brakuje mi takiego wyczucia do wprowadzania różnych barw. Mam nadzieję, że w tym roku się tego nauczę.

Ściskam Was serdecznie,

Czytaj również

54 komentarze

  1. Przepiękna sypialnia. Jestem na etapie wyboru łóżka do sypialni i Twoje bardzo mi się podoba. Czy mogłabyś zdradzić, gdzie je kupiłaś?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, to nieśmiertelna Ikea i łóżko Nordli.

      Usuń
    2. Witam, czy jest Pani zadowolona z tego łóżka?
      Pozdrawiam :)

      P.S. Śliczna sypialnia :)

      Usuń
  2. a skąd takie piękne poszewki?:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. H&M Home w oszałamiającej regularnej cenie 9,99 zł i 19,99 zł :)

      Usuń
    2. łał:) zazdroszczę! a u mnie nie ma H&M Home :c

      Usuń
  3. Pięknie ze sobą wszystko współgra . Myślę że masz doskonałe wyczucie w dobieraniu barw :)
    Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, choć dopiero nieśmiało się uczę i trochę boję się (choć chciałabym) intensywniejszych barw :)

      Usuń
  4. Urocza i baaardzo przytulna sypialnia,wspaniałe zmiany!;)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  5. Sypialnia jest przepiękna :) podoba mi się ta oszczędna kolorystyka i proste dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Barło ładnie. Właśnie taka powinna być sypialnia - nieprzytłaczająca, stonowana. Ja bym ewentualnie dodała lekko bardziej wyraziste pojedyncze dodatki, w mocniejszych kolorach dosłownie 3-4 akcenty. Ale i tak bardzo mi się podoba. Fajne poszewki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno i mocniejsze akcenty się pojawią :)

      Usuń
  7. Pięknie wygląda sypialnia ja też mam bardzo spokojną sypialnię w kolorystyce biało szarej i bardzo dobrze się czuję i wypoczywam.

    Bardzo fajny pomysł z tą półką drabinową zamiast stolika przy łóżku - może w przyszłości wykorzystam ten patent u siebie.

    Poszewki i dodatki nadają przytulności i całość wyszła rewelacyjnie.

    Czy poszewki kupiłaś przez internet w H&M Home?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Poszewki kupiłam w sklepie stacjonarnym.

      Usuń
  8. Też jestem zwolenniczką motywacyjnych lub zabawnych typografik we wnętrzach - sama je zresztą tworzę i staram się to robić po polsku, bo w sieci głównie natykam się na zagraniczne wersje - jeśli Cię zainteresowałam to zapraszam na www.gumberry.pl lub www.fb.com/gumberrypl, pozdrawiam i gratuluję pięknej jasnej sypialni!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez jestem na etapie planowania zmian sypialni... na efekt koncowe bede musiala troszke pewnie poczekac, ale juz cueszy mnie samo planowanie i szukanie inspiracji:) Pieknie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne poduczy i dodatki . Wszystko komponuje się w całość :):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubie zdjecia z Twojej delikatnej sypialni.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przytulnie i odświeżająco. Biel w sypialni jest idealna, fajnie dobrałaś kolory i dodatki. Myślę, że fajnie się budzić w takim wnętrzu :)
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czysta przyjemność budzić się z widokiem na "to będzie dobry dzień". Od razu pozytywne nastawienie :-).

      Usuń
  13. bardzo podobają mi się monochromatyczne wnętrza i robiłam już kilka podejść, żeby takie mieć, ale okazuje się, że ja bez kolorów żyć nie umiem :) u mnie tez najwięcej kolorów jest za sprawą tekstyliów. Takie delikatne plamy koloru w postaci poduch są super! Bardzo mi się podoba wasza sypialnia. Myślę, że świetnie się w niej wypoczywa, bo nie jest przeładowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, staram się ogarniać, żebym zawsze tak wyglądała ;-).

      Usuń
  14. podziwiam!!! pięknie wszystko wygląda, bardzo spodobał mi się mix poduszek. z tymi washi tape nigdy nie miałam do czynienia. Może spróbuję. Fajnie wyglądają takie kolaże na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Całość wygląda bardzo modnie i elegancko. Dostrzegam konsekwencję w stylu, a do tego jest potrzebne wyczucie!
    Z drugiej strony z każdą aranżacją i próbą wyostrza się z pewnością zmysł estetyczny oraz zmienia nasz styl. Ja właśnie to lubię w zabawie z wnetrzami: dosłownie tutaj droga jest celem, a ciągłe zmiany pewną stałą. A Ty jesteś moim zdaniem na dobrej drodze... :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację z tą drogą, bo przecież nie o to chodzi, żeby złapać króliczka, tylko żeby go gonić ;-)

      Usuń
  16. Super!! świetne dodatki i baaardzo fajny klimacik...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczne te pastele :))))))) s.

    OdpowiedzUsuń
  18. jej... jak ja bym chciała taki pokój :)

    zapraszam na ciasto mandarynkowe!

    OdpowiedzUsuń
  19. ale macie tam ślicznie! bardzo podoba mi się ta drabina i poduchy na wyrku:)))))))))))
    cudo! wszystkiego dobrego w nowym Roku:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Aaaaaa! Jutro biorę się za planowanie pastelolandii w mojej sypialni :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczo po prostu...zresztą ciepło i boska atmosfera bije z każdego Twojego pomieszczenia. Bravo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowite zdjęcia. Prowadzę agregator blogów: http://blogi-o-projektowaniu.blogspot.com/ i dodaję to urocze miejsce do bazy linków.

    OdpowiedzUsuń
  23. przecudowna sypialnia! nie mogę się napatrzeć, szczególnie na tę drabinową półeczkę <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealna sypialnia. Subtelna, nastrojowa i bardzo urokliwa, niczym wyjęta z katalogu wnętrzarskiego! Gdyby tylko u mnie było miejsce na tą "drabinkę"... ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się i z kolorem i bez. Fajne poszewki, jedynie te ramki nad łóżkiem mogłyby być drobinę większe.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie! Mnie w tym roku czeka remont sypialni. To jedyne pomieszczenie w moim domu, które czeka na zmiany. Śliczne odcienie tej różowej taśmy! Mięta też mi się bardzo podoba. Od dawna zastanawiam się nad taśmami washi, ale mam pytanie: czy przy odklejaniu nie schodzi razem z farbą? Grafika wpasowała się świetnie. Sypialnia to miejsce odpoczynku. W moim domu nie jest biało, ale już postanowiłam, że sypialnia taka będzie. Zastanawiam się również nad miętą. Dziękuję za inspirację. Miło, że do mnie zaglądnęłaś,dziękuję za komentarz.Pozdrawiam,Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Te taśmy są specjalnie do tego celu przeznaczone i farba nie schodzi, choć do kartki papieru się przyklejają.

      Usuń
  27. WItaj, nominowałam CIę w Liebster Blog Award...http://matkasobiebloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Rzeczywiscie prawie jak u mnie, a na pewno wiele wspolnego, nawet galki od szafy :D Podoba mi sie :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. alez mi sie podoba ta Twoja sypialnia, drabina wymiata!cudownie , pastelowo, lekko...loving

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ pięknie u Ciebie :))). Ja też od jakiegoś czasu uwielbiam washi tape (a kto nie ;)). Bardzo podoba mi się ta drabinka-półeczka, możesz powiedzieć gdzie można takie bądź podobne kupić?
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj w Ikei na dziale łazienkowym :)

      Usuń
  31. Piękny dywani, czy mogę wiedzieć skąd? Marzy mi się taki w naszej sypialni gościnnej, zamiast obecnych tanich czarnych dywaników.
    Pozdrawiam,
    Wiola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu (btw, jestem Twoja cichą podczytywaczką od kilku lat, jeszcze z forum Muratora), tę owczą skórę przywiozła moja mama prosto z Krupówek w Zakopanem.

      Usuń
  32. Poszukujemy podobnej narzuty. Zdradzisz gdzie taką upolowałaś? Poza tym super wnętrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narzuta jest z Home&You, ale z kolekcji zimowej, wydaje mi się, że dawno wyprzedanej.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )