osobiste

Żegnaj 2013!

11:37

Rok temu czytając podsumowania roku na blogach nawet nie przypuszczałam, że sama dołączę do tego świata. Nie śniło mi się, że moje mieszkanie pojawi się w magazynie wnętrzarskim i dwukrotnie zostanę zaproszona na spotkanie blogów wnętrzarskich. Nie raz wspominałam, że decyzję o założeniu bloga podjęłam spontanicznie, co do mnie zupełnie niepodobne. Tym bardziej dziękuję Wam drodzy podczytywacze i komentatorzy, stali bywalcy i ci wpadający tu od czasu do czasu. Dzięki Waszej obecności mam nadal zapał do pisania oraz mnóstwo pomysłów do kolejnych zmian. Dziękuję też wszystkim blogerkom za niekończące się pomysły i inspiracje.

Grudzień minął jak zwykle za szybko, Święta zleciały błyskawicznie. Dostałam kilka prezentów, którymi lada dzień się pochwalę, a dziś pierwsze z nich, czyli black cube (hand made by Agnieszka z Agnetha Home) oraz motto na przyszły rok i prezent urodzinowy od mojej Drugiej Połówki w jednym. Kolejne wnętrzarskie marzenie wkrótce się spełni, bo ta deska, ręcznie wypalona przez mojego zdolnego męża, to jedynie atrapa, a właściwie „bon” na … no właśnie na co?




Kochane, w Nowym Roku 2014 życzę i Wam spełnienia wielu marzeń, nie tylko tych materialnych, ale przede wszystkim tych najważniejszych, tych o których zwykle tylko my wiemy.

Do napisania (i czytania) w 2014. Dla mnie z wielu względów to będzie szczególny rok, a więc - stay tuned.




P.S. Rozwiązanie zagadki.

Czytaj również

35 komentarze

  1. Wspaniałego Nowego Roku - bon na blat jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahahah! cudowny prezent - cudowny mąż musi być!!!
    Tobie wszystkiego dobrego na ten nowy rok :) fajnie że dołączyłaś do blogów :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wszystkiego co najlepsze:))) ale prezent dostałaś, super!:)))
    Niech Nowy Rok będzie bogaty tylko w pozytywne chwile :***
    cieszę się, że jesteś z nami:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w 2014 roku! Twój blog też jest wspaniałą inspiracją np.dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju taka deska już sama w sobie jest ekstra prezentem, a to dopiero bon ;)))
    cieszę się, że miałyśmy okazję się poznać osobiście i mam nadzieję, że w nowym roku będzie wiele okazji do kolejnych spotkań! życzę nieustającej weny w urządzaniu mieszkanka i pisaniu bloga! wszystkiego dobrego na 2014!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też był bardzo miło Cię poznać, a Twoje pierniczki wiszą na mojej choince :)

      Usuń
  6. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetny pomysł z drewnianym bonem!!! Pięknego Nowego Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego NAJ.... w Nowym Roku :)))) s.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anicjo, to weź Ty ten blat, a ja biorę sam bon! :) Zanim doszłam do ostatniego zdjęcia pomyślałam, co będzie za prezent, przy takiej spektakularnej zapowiedzi! Gratulacje dla zdolnego Męża!

    Wszystkiego dobrego i do poczytania! Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, co by na to powiedział mąż ;-)

      Usuń
  12. Świetny ten bon :))) Anicjo - Wszystkiego Dobrego i Naj Naj Naj w roku 2014! Mnóstwa inspiracji i dobrej energii :)
    Pozdrawiam noworocznie :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego "Naj"lepszego w Nowym Roku!:-) Pozdrawiam sylwestrowo Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę ci aby kolejny rok także niósł ze sobą tyle wspaniałych momentów!
    Szczęśliwego ...!

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniale, gdy można tak pozytywnie podsumować ten rok. W takim razie życzę jeszcze pozytywniejszego 2014! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczyptę szczęścia, garść sukcesów i worek pomyślności na Nowy Rok:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Its like you learn my mind! You appear to understand a lot about this, like you wrote the e-book in it or something. I feel that you can do with a few % to pressure the message home a little bit, but instead of that, that is wonderful blog. A great read. I will definitely be back.
    Saction Boxing Game

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna deska! Dobry pomysł na wyrycie motywującego motta na ten rok. Życzę szczęścia i dalszych sukcesów. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. AAA!!!! no to świetny prezent:))) Super pomysłowy małżonek! I dziękuję ogromnie za tak miłą wzmiankę;)
    Jeszcze raz życzę Ci, aby ten rok był równie ekscytujący, życzę zapału i głowy pełnej pomysłów na tworzenie domu i pisanie bloga:) Wszystkiego co najlepsze w tym 2014!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  22. Anicjo, życzę Ci, aby ten rok przyniósł kolejnych obserwatorów, czytelników, komentatorów. Żebyś miała czas na dzielenie się z nami swoimi pomysłami i żebyś była zwyczajnie szczęśliwa :) Gratuluję prezentów - są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anicja serdecznie pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny prezent ;) Wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałego ma Pani Męża ;) ach mnie też marzy się taka szklana kosteczka :)))) Pozdrawiam i dużo dobrego w Nowym Roku! Alicja

    OdpowiedzUsuń
  26. Trafiłam na Twojego bloga dzisiaj przez przypadek, ale widzę, że warto zaglądac tu regularnie :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    http://www.make-teaching-fun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. No właśnie, na co to? http://najlepsi-projektanci.blogspot.com/ - zapraszam Cię na mój blog-katalog najlepszych polskich blogów o projektowaniu. Skorzystamy nie tylko my, ale i inni Internauci. Liczę na owocną współpracę, Krzysztof.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki dziewczyny za wszystkie dobre słowa na Nowy Rok, a mąż poczuł się mocno podbudowany :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też mam właśnie rocznicę mojego bytu w blogowym świecie ;-)
    dobrej zabawy na kolejny rok :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. O matko! Bon na blat! Twój mąż to musi być fajny gość :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )