Wyniki candy!

17:34

Wciąż nie mogę wyjść z szoku, jak wiele osób zgłosiło się na moje pierwsze, mikołajkowe candy. Nawet blogger nie poradził sobie z tym wyzwaniem, bo część komentarzy po prostu nie widać pod postem. Udało mi się jednak zebrać wszystkie głosy. Przez okrągły miesiąc dzień w dzień spływały komentarze, a mną targały emocje, co zrobić, żeby nagrodzić wszystkich? I choć na chwilę weszłam w rolę świętego Mikołaja, to mój worek z prezentami jest niestety za mały. Postanowiłam jednak przydzielić dodatkową nagrodę – niespodziankę, także w klimacie piernikowo-świątecznym.

Ale zanim przedstawię wyniki, potrzymam Was jeszcze chwilę w niepewności. Wiele z Was pisało pod ostatnim postem,  że niewiele ozdób kupuje, a sporo robi samemu. I ja też staram się jak najwięcej robić sama, bo takie dekoracje cieszą równie mocno, jak nie bardziej. No i ta duma z własnego wykonania... Tildowy renifer zachwycił mnie już kilka lat temu, ale nigdzie nie mogłam znaleźć wykroju. W końcu latem kupiłam na jednej z blogowych wyprzedaży książkę „Sew Pretty Christmas Homestyle” Tone Finnanger i mogę pochwalić się najnowszym szyciowym dokonaniem.


Ale, ale, przecież nie po to tu dziś zaglądacie. Nie przeciągając już dłużej, zdjęciowa relacja z losowania, które przebiegło pod okiem mojego męża i trąbą słonia – na szczęście!





Candy wygrywa Piecuchowo!


Nagroda specjalna trafi do anonima imieniem Marcelina. Dziewczyny, proszę o kontakt mailowy na adres z prawej strony bloga.

A propos, jak Wasze pierniczki? Czy ktoś wypróbował rzeczonego przepisu? My już wyciągnęliśmy ciasto z balkonu i bierzemy się do pieczenia, zatem znikam zostawiając Was z jeszcze jedną informacją.


W ramach przedświątecznych porządków postanowiłam wystawić kolejną partię książek dotyczących DIY i artykułów wnętrzarskich, które już nie mieszczą się w naszym mieszkaniu. Znajdziecie dekoracje z House Doctor, Duki czy Bolesławca, a wszystko od 5 do 30 zł. Serdecznie zapraszam.


Czytaj również

51 komentarze

  1. śliczny wieniec!!! dziękuję za zabawę i gratuluję szczęśliwym wygranym:))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie tylko po wyniki, bo bardzo lubię do Ciebie zaglądać i Rudolf mnie dzisiaj oczarował!!!!!
    A Szczęściarom bardzo gratuluję!!!!!!
    ściskam Cię mocno!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluje wybrańcom ;)
    Reniferek cudny!
    Buziaki i cudownego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje dla zwyciężczyń! a renifer jest obłędny! jestem zachwycona!!!! :) buziaki i dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!a Tobie Kochana dzięki za zabawę;))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Winnerów ;) Twój renifer jest suuuper! Podziwiam i nie mogę przestać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę i gratuluje wylosowanym osobom.
    Pozdrawiam :o))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny renifer Ci wyszedł!! Gratulacje dla szczęśliwców:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Renifer jest wyjątkowo sympatyczny♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla Zwyciężczyń!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje i dziękuje za zabawe!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje, dzięki za miłą zabawę i zapraszam na Candy do mnie http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2013/11/candy-na-dzien-dobry.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie poddaję się i będę próbowała w kolejnym candy :-))
    A póki co poczytam sobie i pooglądam - mam zaległości
    Renifer pikny :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że na Twoim blogu jestem jednak na bieżąco :-)
      idę w odwiedziny do innego domostwa :-))

      Usuń
    2. Znowu byłam nadrobić zaległości :-))))
      Raz jeszcze gratuluję cudownego stanu !!!

      Usuń
  14. Gratulacje dla wylosowanych !!!
    Dziękuję i życzę radosnego Adwentu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje wygranym :) i dziękuję za zabawę ;*
    Pozdrawiam
    Kropka

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja jakoś przegapiłam Twoje candy ale odwiedzam Cię stosunkowo krótko ;-(. U mnie też candy, na które serdecznie Cię zapraszam. Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje :) i dzięki za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  18. Przesłodki wianek!!! :)
    Dziewczynom gratuluję i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje! :)

    Łosiaczek prześliczny! Wspaniały... Aż sama nabrałam ochoty do uszycia podobnego :D A skąd wzięłaś wieniec? Przyznam, że z nim mam największy problem, tj. rozglądałam się za podobnym, ale wszędzie są już jakieś gotowe propozycje, czasami przeładowane...

    Słonik prześliczny :) I choć nie przyniósł mi szczęścia, przyniósł go dwóm innym kobietom, więc mogę uścisnąć wesoło jego trąbę ;)

    Wszystkiego dobrego! Dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieniec kupiłam ze 3 lata temu w Auchan na wyprzedaży przed świętami. Miał w środku jakąś okropną ozdobę, którą od razu usunęłam i tak czekał, aż mnie natchnie ;-). Także warto popatrzeć po supermarketach i spojrzeć na tę chińszczyznę świeżym okiem.

      Usuń
  20. Och! Gratulacje dla Szczęściar:))
    Sama nie moge narzekać, ostatnio wygrałam przecudne candy, więc dziękuję Ci bardzo za tę przesympatyczną zabawę i możliwość poznania wszystkich cudowności, które można spotkać na Twoim blogu:)
    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdecznie gratuluję i ogromnie zazdroszczę :) Renifer jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję i zazdroszczę tych cudeniek :) Buziaki! A reniferek jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale zazdroszczę :(
    I oczywiście gratuluję :)
    Dziękuję za zabawę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluje wygranym, a twój renifer jest przeuroczy. Ja w tym roku zrobiłam nie szyte, ale lepione z gliny renifery, zapraszam: http://zuzapasjonatka.blogspot.com/2013/12/reniferki-i-nie-tylko.html
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziwiam Twój talent krawiecki... jak już Ci kiedyś pisałam mam dwie lewe ręce do robótek :(
    Choć wieniec adwentowy wykonałam w tym roku sama!
    Wykorzystałam Twój przepis na pierniczki, ale ciasto jeszcze odpoczywa - zacznę piec w weekend i wtedy dam znać!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać, a wieńcem się chociaż pochwal na maila :)

      Usuń
  26. Gratulacje! Żałuję, że się nie załapałam :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Wianuszek z pogodnym pyszczkiem renifera jest rewelacyjny!!! :)) A za zabawę dziękuję i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Buuu nie udało się zdobyc cukierasów ... ale wygranym serdecznie gratuluje :)

    moje ciasto piernikowe z Twojego przepisu jeszcze wciąż leżakuje ... jeszcze z tydzień i wyladuje w piekarniku :)
    Piękny wianek ..
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cała przyjemność przed Tobą - my piekliśmy jakieś 6-7 godzin (z podwójnej porcji)!

      Usuń
  29. gratuluję zwyciężczyniom i zazdroszczę bardzo ;D.
    Twój renifer <3 cuuuudny, boski !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluje i dziekuje za zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję i dziękują za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. ale ze mnie jednak to farciara ;o) ślicznie dziękuję za zabawę i słoniowi też muszę podziękować, Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję szczęściarom wygranych skarbów, a Tobie Anicjo talentu, rogacz jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym talentem bym nie przesadzała - mając wykrój, maszynę, wypełnienie i materiał każdy by to uszył :-)

      Usuń
    2. a moze sa jakies zdjecia tego wykroju? Reniferek jest po prostu cudny!!! :)))

      Usuń
  34. WSPANIAŁY renifer! Zazdraszczam tentu..........

    :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za nagrodę niespodziankę:)) Podkładka i łapka świetne, a ciasteczka mmmmmmmm:))))

    Pozdrawiam
    Marcelina

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluje serdecznie i dziekuje za zabawe:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )