szyciowe

Małe zmiany w zimowym klimacie

22:02

Kiedy w sierpniu zeszłego roku kupiliśmy dywan Ruta, lustro z szeroką dekoracyjną ramą wiszące nad kanapą przestało pasować. Trochę trwało zanim sprecyzowałam, co bym chciała zmienić, i jak tylko lustro znalazło nowego właściciela, powiesiłam półkę i ramki. Moja radość była tak duża, że przez cały rok praktycznie nie zmieniałam dekoracji. Ostatnio jednak mnie „natchnęło” i zaczęłam wprowadzać zimowo-świąteczny klimat. Tak, jak sobie wcześniej obiecałam, nie kupiłam ani jednej świątecznej dekoracji. W ruch poszła maszyna do szycia oraz drukarka, a z czeluści wyciągnęłam drewniane ozdoby – choinkę i konia na biegunach.


Renifer na szarym tle stąd, reszta z Graphic Fairy.




Uszyte poszewki wpasowały się kolorystycznie, ale mogą także sprawować swoją funkcję przez cały rok.  Motyw zygzaków i gwiazdek powtórzyłam na półce.


A wczoraj wybraliśmy się na łowy choinkowe. Nasz świerk jest jeszcze w wersji saute.



Do Świąt zostało już tylko kilka dni i chyba powoli zaczynam się przyzwyczajać do myśli, że śniegu znowu nie będzie. Życzę Wam jednak, by mimo mało sprzyjającej ostatnio aury, ten tydzień upłynął w spokoju i refleksji. Czasem warto odpuścić sobie sprzątanie po raz setny, 150 potrawę czy szaleństwo w sklepach tuż przed.

 Uściski,



P.S. Wcześniej było tak, tak i tak.
P.S.2. To już mój 50 post, kiedy to zleciało?

Czytaj również

28 komentarze

  1. Bardzo ładna choineczka, kilka ozdób i będzie pięknie :)
    Podoba mi się kilka Twoich dodatków, ale ciiiiiiiii
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie i delikatnie...nie ma co przesadzać...klimat świąteczny już widać a to najważniejsze:-) podobają mi się detale:-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. 50 post... jak ten czas płynie.
    A z Twoich zmian najbardziej przypadły mi do gustu poduszki. Kocham te wzory! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. klimatyczny pokój! gratuluję 50go posta:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się konie na biegunach :-) ale niestety , nie mam szczęścia trafić jakiegoś przyzwoitego i w dobrej cenie :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pieknie zaaranzowałaś tą ścianę, a i reniferowe poduszki ściskają za serducho.
    Wprowadziłaś bardzo przytulną atmosferę :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość wygląda cudownie, wszystko idealnie współgra:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość jest idealnie przemyślana i wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko mi się podoba nie wiem co jeszcze mogłabym dodać :P

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja poproszę czasem o szerszy kadr Twojego domku, tak ładnie u Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie trudno uzyskać szerszy kadr niż na ostatnim zdjęciu :)

      Usuń
  11. pieknie wyglada ta ściana nad sofą... powiem Ci, ze mi też powoli nudzi się moja wielka hortensja w salonie... te pólki są takie kuszaco dekoracyjne- i dają tyle możliwosci zmian ( co u mnie ostatnio czesto następuje) że nie wiem jak to się skończy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ u ciebie pięknie i nastrojowo!!!Nie mogę oderwać wzroku! Uwielbiam poduchy wszelakie więc i u mnie jest ich sporo na kanapie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ klimatycznie i cudownie. Ściana wyszła bosko a renifery są przecudne:-) Buziaki K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję 50 postu i bardzo tu ładnie u ciebie, śliczne świąteczne dekorację:)
    pozdrawiam Kamila:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyczarowałaś niezwykle klimatyczne, przepiękne wnętrze, w którym podoba mi się absolutnie wszystko :)!
    Gratuluję 50 postów i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hej hej!!! jak slicznie:)
    bardzo podoba mi się ten Twój kolaż na ścianie i jaka fajna choinka! :) poduchy...cotton ballsy wszystko cudnie ze sobą współgra:) jesteś już gotowa na Święta! zdecydowanie:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wygląda to co masz w ramkach,zresztą wszystko mi się u Ciebie podoba :) Ja jeszcze swojej choinki nie znalazłam :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie! Poduchy bardzo klimatyczne.. Zakochałam się w obrazku z piórkami zdradzisz skąd go masz? Buziaki Maja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że z Graphic Fairy (pisałam w poście), ale jeśli chcesz, napisz na @ i Ci podeślę.

      Usuń
  19. Odrabiam blogowe zaległości...
    Ślicznie Ci to wyszło ... rzeczywiście ściana, sofa i dywan zgrały się idealnie.
    Pieknie! s. :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podoba mi się ostatnie zdjęcie...tak pięknie jest.....

    OdpowiedzUsuń
  21. Anicjo, jestem pod wrazeniem, pięknie masz, bardzo w moim stylu :))!!
    Buziolki. Radosnych Świąt dla Ciebie i Twojej rodziny.
    aldia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz pięknie "opakowaną" choinkę :)
    Ja swoja w tym roku wcisnęłam w wiklinowy koszyk...

    Ps. Wpadnij do mnie na candy. Jutro już ostatni dzień, a przyjemne i przydatne nagrody rozdajemy...
    http://klimatdomu.blogspot.com/2013/12/magia-przygotowan-i-rozkoszne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne te poduchy... delikatnie wprowadzają w klimat.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )