spotkania blogerów

II spotkanie Blogów Wnętrzarskich i Projekt Adwentowy

21:23

Z lekkim poślizgiem nadrabiam zaległości blogowe. I dziś zamiast o pierwszej niedzieli Adwentu, dekoracjach świątecznych, które wyjęłam z pudełka i otwarciu H&M Home będzie o spotkaniu Blogów Wnętrzarskich, w którym miałam przyjemność uczestniczyć w zeszłą sobotę. Tym razem Piotr i Magda zaprosili blogerki do showroomu Charm&Chic oraz Spólki Meblowej na warszawskim Mokotowie. Spotkanie uwieczniła na zdjęciach Emilia Sałajczyk. Co tu dużo mówić – przez pięć godzin nie zabrakło nam okołoblogowych i wnętrzarskich tematów do rozmów. Wróciłam do domu pełna zapału i nowych pomysłów.



W spotkaniu wzięli udział: DagmaraMagdaDominikaPiotr, ja, OlaMagdaKasia i Marta.



Czyż ta kanapa nie współgra z moim szalikiem? ;-)



Podczas spotkania zostałam także zaproszona do Projektu Adwentowego organizowanego przez Olę z Apetycznego Wnętrza i Blogi Wnętrzarskie. Już dziś pojawił się pierwszy post. Mojego wpisu spodziewajcie się niedługo przed Świętami.


Grudzień to mój ulubiony miesiąc w roku. Od kilkunastu lat zaczynam go tą piosenką.
Wspaniałego grudniowego tygodnia,




P.S. Jeszcze do piątku włącznie możecie zapisywać się  na Candy. Serdecznie zapraszam.

Czytaj również

23 komentarze

  1. nie wiem jak ja się uchowałam, ale nie znałam tej piosenki. Dzięki za link ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie. Nie był to żaden singiel ani przebój, ot taka piosenka wyszperana w internecie :-)

      Usuń
  2. Gratuluje udziału w projekcie i zapraszam do mnie na rocznicowe candy. Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  3. Wy to w tej Warszawce fajne macie! Ciekawe, czy mi się też kiedyś uda być na takim fajnym spotkaniu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę;) taka działalność to moje marzenie;) Przy okazji gratuluje wygranego Candy w Niechaj szyje nam!! przepraszam, ale nie mogłam się powstrzymać i zepsułam Ci pewnie niespodziankę ;)
    Dobranoc
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację! Wczoraj, jak zaglądałam, to jeszcze nie było wyników. Ogromnie się cieszę :)))

      Usuń
  5. było wspaniale! :) mam nadzieję, że w przyszłym roku spotkania staną się tradycją :) nom... ja już obmyślam spotkanie w Gdańsku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieta czynu to twoje drugie imię. Przyszły rok zapowiada się bardzo interesująco :-)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Szkoda, że byłaś w Warszawie dopiero tydzień później, ale może następnym razem uda się spotkać :-)

      Usuń
  7. No właśnie. Też chodzi mi ostatnio takie spotkanie ale we Wrocławiu. To bardzo fajny pomysł spotkać w realu ludzi o podobnych zainteresowaniach. :) A na candy już biegnę, jak mogłam przegapić! ;)
    pozdrawiam
    dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno warto zorganizować takie spotkania także w innych miastach, jeśli tylko będą chętni :)

      Usuń
  8. Fanie macie w tej Warszawie:) Ja też chciałabym we Wrocławiu, ale na razie to nawet tutaj byłoby mi trudno się wyrwać:)
    Twój szalik bardzo mi się podoba!
    Ooo, Candy u Ciebie ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteś już kolejną chętną osobą z Wrocławia :)

      Usuń
  9. Te spotkania są fenomenalne!Uczestnictwo w nich to prawdziwy przywilej, gratuluję wszystkim, którzy biorą w nich czynny udział.Mam ogromną nadzieję, że kiedyś i ja znajdę swoje miejsce wśród tego pasjonującego grona:) Będąc słuchaczem takiego spotkania już wiele by dla mnie znaczyło, bowiem kocham wszystko co wiąże się z dekoratorstwem wnętrz i ♥ HOME MADE ♥ :)Gratuluję udziału w inspirujących spotkaniach BW i wciągającym projekcie adwentowym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będzie jeszcze nie jedna okazja do takich spotkań :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )