wnętrza

Skandynawskie perełki

17:53

Kiedy w zeszłym tygodniu Ada ze Scandinavian Home zapytałam mnie, czy to możliwe, że widziała moją jadalnię w magazynie wnętrzarskim przez chwilę miałam wątpliwości. Ale szybko przypomniałam sobie wymianę mailową z Olą z Apetycznego Wnętrza i już wiedziałam, że tak, pierwsza publikacja naszego mieszkania ujrzała światło dzienne. A to wszystko w „Świecie Rezydencji Wnętrz i Ogrodów”, gdzie Ola pisze o polskiej blogosferze. W zeszłym wydaniu magazynu wzięła na warsztat polsko-kubańskie mieszkanie Izy z Colores de mi Alma.


A skoro jesteśmy przy skandynawskich perełkach to udało mi się ostatnio kilka wyłowić. Ba, to był prawdziwy połów pereł. Najpierw wyłowiłam gałki na blogu Marty, a że marzyłam o takich od dawna do szafy w sypialni to znalazłam namiary na sklep, w którym je kupiła i … przepadłam. Bo duńskie klimaty sklepu Tiger to dla nas, fascynatek wnętrz, jak wizyta dziecka w sklepie z zabawkami. W dodatku ceny zachęcają, by włożyć do koszyka coś jeszcze i jeszcze i jeszcze. Zła wiadomość jest taka, że na obecną chwilę sklepy tej marki znajdują się wyłącznie w Warszawie i okolicach (czytaj: w Łomiankach).

To kto znajdzie różnice między obecnym wyglądem sypialni, a jej wersją sprzed kilku dni?





P.S. Wspomniana szafa dostała nie tylko nowe gałki, ale również została wyłożona papierem w romby. To ja kończę pisać posta i biorę się za wyklejanie szuflad Malma.


P.S.2 Z niecierpliwością czekam na Wasze relacje z łódzkiego Meet Blogin’, na którym niestety nie mogłam być, ale liczę ze za rok to nadrobię.

Oby do weekendu ;-),

Czytaj również

27 komentarze

  1. hahaha, z Tigera wychodzi się tylko z pełnym koszykiem ;) cieszę się, że pomogłam w "odkryciu" sklepu. I gratuluję publikacji!
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratulacje, wyobraźam sobie jak bardzo musiałaś się ucieszyć :)
    Perełki też niezłe upulowałaś. Pieknie, coraz piekniej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale klimacik u Ciebie :) Wspaniały! Publikacji gratuluję z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję publikacji!! Uroczo zmienia się Twoja sypialnia:-)
    Podrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. serdeczne gratulacje, tworzysz piękne klimaty

    OdpowiedzUsuń
  6. no to pięknie! zasłużona reklama Twoich wnętrz♥
    serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę liska, papier w romby, półkę drabinę, lampkę, słonia i biało-czarne graficzne okrągłe pudełko. Proszę nie pakować, skonsumuję na miejscu! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję publikacji zdjęć!
    Bardzo podobają mi się te romby w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje:) sypialnia z każdą odsłoną nabiera rumieńców:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł z tym papierem w szybkach :) Można zmieniać do woli, romby są teraz na czasie :)
    Gratuluję!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję !!! Mieszkanko warte takiej publikacji :) Sypialnia wygląda coraz piękniej

    OdpowiedzUsuń
  12. U ciebie zawsze jest tak przepięknie i klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty nie możesz przestać chwalić, a mi się u Ciebie podoba wszystko i nie wiem jak to napisać, żeby nie brzmiało banalnie i wazelinowo;)
    Gratuluję publikacji, to z pewnością miły "owoc" pisania bloga.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję publikacji! :)
    Liczę, że też się w przyszłości tego doczekam :)
    Szafa super wygląda wyklejona....
    Pozdrawiam ciepło i uciekam do pracy :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję z całego serca moja droga! To wielkie wyróżnienie na które zasługgujesz:)
    ślicznie masz w sypialni i uwielbiam tą lampkę:)
    relacja część pierwsza już u mnie, a niedługo kolejne... mam nadzieję, że za rok się spotkamy!
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Pięknie masz w tej sypialni, Skandynawia na całego! Taka drabinka też mi się kiedyś marzy, to z IKEI? Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje w pełni zasłużona publikacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny klimat! I świetne rozwiązanie z drabinkowym regałem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna lampa! A ta skrzyneczka po winie dobija mnie, bo wciąż nie mogę zdobyć. Pozdrawiam serdecznie i gratuluję, oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dołączam i ja do gratulacji :) Na pewno jesteś dumna, że doceniono Twoją pracę. Sypialnia też urokliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! Masz piękną sypialnię i postanowiłam częściej tu zaglądać - dodałam Twojego bloga do obserwowanych. Uwielbiam takie wnętrza, a już motyw z lisem rozłożył mnie na łopatki :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. I znowu natura wchodzi do wnętrz, lisek się zadamawia:) A ja marzę o takich akcentach leśnych do salonu, poduszka w liska, czy niedźwiadka, albo obrazek z leśnym domkiem...Co do TIGERka to ja się w nim zadurzyłam po uszy, mam już kilka takich perełek z tego sklepiku przy rondzie ONZ, tam są nawet takie dwa sklepy na tej samej ul. więc ciężko przejechać nie wstępując, choćby na chwilkę do jednego z nich:) Gadżetów w nim co nie miara, a ile bibelotów...te wszystkie pierdalansy są zaczepiste!Ostatnio uczepił się mnie różowy pledzik za 20taka, niby tanio, ale dla mnie to 2 pledy z IKEA, więc na drugi postanowiłam poczekać, z tym, że zamiast niego kupiłam różową kołderkę w Jysk:D Takie sklepy mnie psują, w takich miejscach jak IKEA, TIGER, czy JYSK, albo BRW zaczynam-tak jak napisałaś POWYŻEJ-zachowywać się jak małe dziecko:O Do dziś z Tigera nie mogę wyjść bez, choćby 1 MAŁEGO lizaczka o smaku lukrecji :D Teraz wiadomo, czemu na zakupy chodzę sama, mój mąż się ze mną po prostu WSTYDZI:D Dobrze, że mam taką samą psiółkę jak ja zwariowaną na punkcie pierdalansików i lizaczków z Tigera:D A co do jadalni w czasopiśmie wnętrzarskim, to wręcz zazdraszczam:) To moje największe z wnętrzarskich marzeń, pragnę znaleźć swoje zdjęcia w MM oraz "Werdzi", jak na razie wygrałam konkurs w MM i pojawiłam się z imienia i nazwiska na liście zwycięzców, a w Werandzie, to tylko na stronie internetowej wojowałam w konkursie, ale nic nie wygrałam, jednak sam fakt zobaczenia moich zdjęć na str Werdzi był dla mnie niezwykłym wyróżnieniem i to się dla mnie najbardziej liczy.Tobie gratuluję podwójnie, a nawet stokroć, bo jadalnia cudna, gazetka fajna, a dowiedzieć się od kogoś, że jest się cząstką jakiegoś projektu i w dodatku podziwianą przez innych to sukces na 102:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna półeczka i szafa taka z duszą wygląda bardzo elegancko i stylowo ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )