spotkania blogerów

Spotkanie Blogów Wnętrzarskich

20:42

Tak, tak, ten dzień już za nami. Miało być tak pięknie i było świetnie, szkoda tylko, że rano złapało mnie przeziębienie i z godziny na godzinę trzymało mocniej. Nie poddałam się jednak i poszłam. Dobry nastrój przecież nie może zostać popsuty przez ból gardła i katar. Ale wracają do meritum – organizatorzy: Magda i Piotr – spisali się na medal. Nie miałam żadnych wyobrażeń odnośnie, jak ma wyglądać spotkanie, ani kogo poznam. Okazało się, że cała impreza była skrzętnie zaplanowana (choć nie brakowało ciekawych dygresji), a kawiarnia Bily Konicek w Muzeum Etnograficznym to  super wybór zarówno ze względu na design pomieszczenia, jak i pyszne ciacha i gorące napoje, którymi zostaliśmy poczęstowani. Dziewczyny chętnie wymieniały się doświadczeniami i radami na różne okołoblogowe tematy, a Ula z bloga Interiors Design z pasją opowiadała o MeetBlogin zaplanowanym na za 4 tygodnie.


Już na wstępie dostaliśmy przypinki z naszymi imionami i nazwami blogów, ale spotkanie było na tyle kameralne, że szybko zapamiętaliśmy kto jest kto. Ku mojemu jeszcze większemu zdziwieniu na powitanie wręczono nam upominki, ale o tym za chwilę.






Kto nie był - niech żałuje, ja nie zdradzę, kto jest kto :).


I jeszcze worek prezentów od Home & YouKapibara i Scandi Shop.


A to pięknie zapakowany przywitalny upominek od Gosi z Wymarzonego Wnętrza...


...który jednocześnie jest ściereczką. 


W  środku skrywał się obrazek z kwiatem ręcznie malowanym na jedwabiu przez Gosię.


I jeszcze śliczny drobiazg Lene Bierre od Ani z Casa Bianca.



i kolejny...


Prezentów było więcej, ale o tym innym razem. A tymczasem wracam do kurowania się, bo do objawów przeziębienia doszła gorączka i kaszel. Jutro kolejny dzień w łóżku. Trzymajcie kciuki, żeby jak najszybciej przeszło mi to choróbsko.

Czytaj również

39 komentarze

  1. Cieszę się, że Ci się podobało!
    Świeczka od Casa Bianca świetnie wkomponowała się w otoczenie :)

    Wracaj do zdrowia i mam nadzieję, że już wkrótce znowu się zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim życzę zdrowia!

    Cieszę się, że się podobało. Przecież taki był plan :) Do zobaczenia na następnych spotkaniach - takie relacje motywują do pracy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło było Cię poznać. Mam nadzieję, że takich spotkań będzie więcej. Są mocno motywujące i inspirujące. Chyba się ze mną zgodzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że "ptaszek-wieszak" się spodobał i jeśli nie będzie wisiał to chociaż gdzieś ładnie postoi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję, że ptaszek niedługo znajdzie swoje miejsce :)

      Usuń
  5. Super że udało Ci się byc na takim spotkaniu :)
    To dobra zabawa, odskocznia od dnia codziennego w gronie już nie tylko wirtualnych koleżanek :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem taką szczęściarą, że całą sobotę spędziłam na miłych spotkaniach :)

      Usuń
  6. Życzę duuużo zdrówka i mam nadzieję,że do zobaczenia wkrótce w ciut lepszych okolicznościach (mam na myśli, że Ty będzeisz w pełni sił, a ja nie będę musiała tak szybko uciekać)! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś dobrą wymówkę, żeby uciec wcześniej, ale fajnie, że mimo tego przyszłaś :)

      Usuń
  7. Spotkanie było świetne. Żałuję, że tak szybko się skończyło - w zasadzie w najlepszym momencie. Ja też wszystkie prezenty mam już rozpakowane i każdy z nich pięknie się prezentuje. Mam nadzieję, że niebawem się spotkamy w tym samym i większym gronie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie ostatni autobus to też bym jeszcze została :). Do zobaczenia wkrótce!

      Usuń
  8. Fajnie, że dzięki Madzi i Piotrowi odbyło się to spotkanie i mam nadzieję, że zobaczymy się już niedługo:-)Ja również mam niedosyt. Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu jeszcze raz dziękuję za upominki i do zobaczenia!

      Usuń
  9. Widać,że spotkanie było bardzo udane :) Tak szczerze mówiąc to bardzo Wam zazdroszczę tego spotkania,bo fajnie tak poznać ludzi,z którymi się pisze na co dzień :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że na kolejne uda Ci się wybrać :)

      Usuń
  10. Super, naprawdę zazdroszczę Wam tego spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli następnym razem można i na Ciebie liczyć? :)

      Usuń
  11. Przede wszystkim szybkiego powrotu do zdrowia :)
    A najbardziej podobają mi się, oczywiście, Wasze uśmiechy.
    Widać, że dobrze spędzony czas :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, już lepiej. A uśmiechu i śmiechu było dużo :)

      Usuń
  12. Jakoś mnie omijają wszelkie wieści o takich spotkaniach... a szkoda bo widać, że było bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba częściej zaglądać na Blogi Wnętrzarskie i...do koleżanek blogerek :)

      Usuń
  13. super, że mogłaś tam być:))) świetna impreza! ja już nie mogę sie doczekać zjazdu za 4 tygodnie:) wtedy będę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też bym chciała tam być, ale niestety :(

      Usuń
  14. O bardzo, bardzo zaluje, bo mialam tam byc...
    Super, ze moglyscie sie spotkac...:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Spotkanie to było naprawdę super pomysł :) Niepowtarzalni ludzie i atmosfera. Dzięki Magda i Piotr :) Oby więcej takich spotkań!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe gadżety! Wpadła mi w oko świeca ze wzorem ciepłego swetra :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj spotkanie musiało być fajne!!
    Mam nadzieję, że ze zdrowiem już lepiej?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Było super! Bardzo miło było Cię poznać. Inne blogowiczki również.
    Pozdrawiam serdecznie!
    T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie! Dopiero teraz dopatrzyłam się, że to Ty jesteś właścicielką tego cudownego salonu z zegarami :)

      Usuń
  19. I ja tam też miałam być ... nie udało się ... zwolnienie 3 tygodnie ach ...
    mam nadzieję na kolejne :-)))
    po Twoim wpisie nabrałam jeszcze większej ochoty !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 tygodnie! Wracaj zatem do zdrowia kochana i do zobaczenia następnym :*

      Usuń
  20. Choróbska nie zazdraszczam, ale spotkania z blogowiczkami i tych cudownych podarków mocno zazdraszczam;) Może kiedyś znajdę się w Waszym kręgu, ale jak na razie nie należę do "Kobiet z pasją", bo pomijając miłość do stylu skandynawskiego i uzależnienie od blogów, to niczym specjalnym się nie wyróżniam, pasją moją są aranżacje, ale bardziej te, które ktoś inny robi, talent do fotografii mam, ale tylko niekiedy, bo nie mam w paluszku, tych całych ISO, naświetleń i Corali, czy fotoshopów, uszyć poszewkę umiem, ale tylko jak mam na to czas i maszyna pozwala, rękodzieła też nałogowo nie uprawiam i nie mam się czym dzielić, więc myślę, że na razie nie mam co szukać na takich spotkaniach, ale jak tylko znajdę swój skrywany latami talent :D, to nie omieszkam zapukać do Waszych blogowych drzwi;) A może jako taka fanka tam się pojawię?Kto wie może następnym razem wybiorę się z jakimś fanklubem najsłynniejszych Blogerek, już mam nazwę na taki klub Blogomanki:))) Ps.Jestem zauroczona tymi wszystkimi drobiazgami, dziewczyny mają niezwykłe talenty, marzę, żeby wykonywać w przyszłości tak piękne rzeczy.Może się kiedyś uda, trening czyni mistrza, widać to po Twoich pracach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )