kwiatowe

Siódmy ósmy dziesiąty

09:29

Dzisiaj jest TEN dzień. Jak ten czas leci…

No i plany, żeby to był blog wyłącznie wnętrzarski wzięły w łeb. Wybaczcie, ale ostatnio mało się dzieje w tym temacie. Nawet do maszyny nie mam siły usiąść w taki upał,  a tyle poszewek czeka, by je uszyć. Nie wspominając o innych projektach DIY, które sobie zaplanowałam. Wiem jedno – dzisiaj będzie ciasto ze śliwkami, a na razie garść detali i wspomnień.


















zdjęcia: Mariusz Szachowski
Pozdrawiam Was upalnie,

Czytaj również

50 komentarze

  1. wszystkiego dobrego:) cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz fotograf sprawdził się w 100% :)

      Usuń
  2. cudnie!!!
    oby tak na zawsze :)
    pozdrawiam
    Aga :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wspomnienia :) Wszystkiego dobrego w Waszą rocznicę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, co wspominać, dziękuję :)!

      Usuń
  4. Wszystkiego co naj na kolejne rocznice !!!
    Piękne zdjęcia, a płatki na drodze ah ah
    ps. też był zamiar na blogu żadnej prywaty ... ale nie udało się :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że z czasem granice tej "prywaty" się przesuwają. Najważniejsze, żeby nie robić nic na siłę i pisać o tym, co się czuje :)

      Usuń
  5. Jaki ładne, dyskretne, nie narzucające się zdjęcia :)
    Mało takich zdjęć można obejrzeć.

    Wszystkiego najlepszego na kolejne lata!! A która to rocznica, jeśli można spytać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem (dopiero teraz popatrzyłam na tytuł posta) :)

      Usuń
    2. Tak, tak - trzecia. Dzięki za miłe słowo :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Wymarzona, jedyna, jaką mierzyłam...to był dobry wybór :)

      Usuń
  7. Kolejnych cudownych dni życzę, a zdjęcia przepiękne Kamila

    OdpowiedzUsuń
  8. W takich chwilach może być tylko jedno życzenie: Abyście się razem zestarzeli na JEDNEJ poduszce i tego Wam z całego serca życzę :) S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dwóch będzie jednak wygodniej, ale mam nadzieję, że w jednym łóżku ;-)

      Usuń
  9. m....
    Rocznicowo :)
    Gratulacje i wszystkiego dobrego :)
    A ja dokładnie za miesiać biore kościelny hihi ;)
    Piękne zdjęcia i oby jak najwięcej takich rocznic :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby u Was wszystko się udało, jak sobie wymarzyliście! buziaki

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia! Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, za każdym razem oglądam zdjęcia z taką samą radością, a jest ich ponad 2000 i każde ujęcie bezbłędne :)

      Usuń
  11. niezapomnianej rocznicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :)
    Wszystkiego dobrego!

    W tym roku przy okazji naszej rocznicy padły życzenia, byśmy wytrzymali ze sobą jeszcze trzydzieści lat :D Nie wiem, czemu akurat trzydzieści i czy następnie mamy się rozwieźć, czy może umierać, ale muszę przyznać, że szybko tych życzeń nie zapomnę! :D Ja Wam życzę wspólnego szczęścia już na zawsze :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie oryginalne życzenia, ja też Wam życzę tego "na zawsze", bo 30 lat oznacza, że gdzieś tam coś tam na którymś etapie zaczęło się psuć.

      Usuń
  13. Wszystkiego Najlepszego!! Piękne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia! Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. Prowadząc bloga nie łatwo trzymać się jednego wytyczonego tematu. Wiem coś o tym :) U mnie też pojawiają się czasami wpisy niewnętrzarskie na przykład o mojej najnowszej pasji, czyli bieganiu :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bieganie to faktycznie inna bajka, ale w końcu to my ustalamy, co się znajdzie, a co nie :). Pozdrowienia

      Usuń
  16. Pięknie...wszystkiego dobrego dla Was!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia ! Ciekawe, interesujące, ale nadal pozostają prywatne ! Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że tak uważasz :)

      Usuń
  18. Wszystkiego dobrego Anicjo! Pięknej i mądrej miłości. Zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne zdjecia! szczescia zycze!

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne zdjęcia. wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  21. piekne zdjecia, zachwycajacy bukiecik na nadgarstek, to dla swiadkowej? cudnie...
    Wszystkiego pieknego...:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dla świadkowej. Wolałam, żeby miała wolne ręce ;)

      Usuń
  22. Ślicznie♥
    i oby tak dalej;-)) ( my mamy w tym roku 20tą...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwadzieścia lat razem, to dopiero jest coś! naj, naj :)

      Usuń
  23. wspomnienia piękne, a blog jest jak najbardziej sprecyzowany, przecież wszystko, co dotyczy wnętrza, dotyczy także nas-lokatorów, a ja się bardzo cieszę, że mogę być gościem w Twoim domu i uczestniczyć w tak pięknych okolicznościach, jak ta już, a zarazem dopiero 3 rocznica, u mnie minęła bowiem w tym roku 9 :D Miło wspomina się ten 1 dzień, najpiękniejszy i najważniejszy w życiu każdej kobiety:) Gratuluję i życzę wszystkiego co najlepsze na dalszej drodze życia i oby jak najdłuższej:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj przyszłam zobaczyć ,ale przecież ja oglądam każdego Twojego posta, więc i ten nie uszedł mojej uwadze :) Też widzę miałaś rożki z żywymi kwiatami .. Pięknie, szkoda, że nie widać Ciebie w całej okazałości (ahh ta ciekawość :) )) Uwielbiam śluby, uwielbiam chodzić na nie i wzruszać się za każdym razem jak słyszę przysięgę, uwielbiam wesela- tak przecież różne, a moim zdaniem tak rzadko oryginalne... Pozdrawiam Cię! :):))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )