osobiste

Przed wyjazdem...

23:14

Kochane,

Dzisiaj mijają 3 miesiące od zamieszczenia pierwszego posta. Śmiesznie krótko, ale mam wrażenie, jakbym blogowała duuuużo dłużej. To była jedna z ostatnich lepszych decyzji, choć spontaniczna, czyli zupełnie do mnie nie podobna. Dziękuję Wam jeszcze raz za wszystkie odwiedziny (już 10 000), komentarze (blisko 500 i to nie licząc moich odpowiedzi), za Wasze rady i pomysły.

Dziś także żegnam się z Wami na 2 tygodnie, bo w środę rano lecimy na Kretę. Wycieczkę kupiliśmy dopiero wczoraj, więc kolejny spontan (ha!). Cieszę się ogromnie, bo jeszcze tam nie byliśmy, a będziemy stacjonować w bardzo urokliwym miejscu. Jeśli znacie Kretę i macie jakieś rady to chętnie je przeczytam, jutro jeszcze w wirze przygotowań do wyjazdu na pewno tu zajrzę.

Niedawno Zające Trzy zaprosiły mnie do zabawy Podaj Dalej. A że Zającom się nie odmawia - podaję 7 informacji o sobie:
1.    Jak coś zacznę to muszę to skończyć.
2.    Jestem lokalną patriotką, od urodzenia mieszkam w tej samej dzielnicy i nie wyobrażam sobie mieszkać gdziekolwiek indziej na świecie (choć nad Londynem czy Barceloną   mogłabym się zastanowić ;)).
3.     W tym roku upiekłam pierwszy w życiu tort  - na urodziny męża (z tego przepisu - polecam!).

4. W dzieciństwie wygrałam wiele konkursów plastycznych, a to chyba moje największe arcydzieło. Aż do Torunia jechałam odebrać nagrodę, ale było warto - fantastyczny zestaw - stajnia z klocków Lego. Jakość zdjęcia słabiutka bo to skan z niewyraźnego zdjęcia.
5.  Nie umiem odpoczywać, ciągle muszę coś robić.
6. Kocham dwa czworonogi moich rodziców, jak można nie kochać takiego pyska? Rasa: przytulakus niepospolitus.

7.  Kiedyś robiłam kartki okolicznościowe w ilości hurtowej dla rodziny i przyjaciół na wszelkie okazje. Np. takie:

Teoretycznie powinnam wytypować kolejne 7 osób do zabawy, ale nie potrafię. Bo jak tu wybrać, skoro po pierwsze mogłabym wybrać 70, a nie 7 blogów, a po drugie nie wszyscy lubią tego typu zabawy? Mam nadzieję, że mi to wybaczycie.

Do zobaczenia na początku sierpnia.

Czytaj również

35 komentarze

1. To życzę miłego pobytu, pogoda raczej gwarantowana! A w jaką okolicę się wybieracie? Fajnie było przeczytać kilka ciekawostek o Tobie :) Pozdrawiam serdecznie

1. Będziemy tu: http://www.cretetravel.com/guide/agios-nikolaos/ :)

2. Udanego wypoczynku! Kreta, Kreta... co by tu polecić? Wąwóz Samaria, Rethymnon, Chania... może wycieczka na Santorini? :) Z pewnością będzie cudownie! Pozdrawiam serdecznie :)

1. Niestety trochę za daleko (zostawimy to sobie na inny raz ;), a nad Santorini się jeszcze zastanawiamy :)

3. ach kRETA! super:) moi rodzice jadą na Kretę w piątek:)))
    wypoczywaj ile wlezie! :)))
    kochany psiaczek:)
    fajnie było o Tobie poczytać:))) buziaki i raz jeszcze udanego urlopu!

1. Dzięki, będę! To chyba bardzo popularny kierunek, moja koleżanka też się tam wybiera w najbliższym czasie :)

4. Uwielbiam Kręte, w zeszłym roku tam spedzalam z mężem podróż poślubna :) bawcie sie dobrze! :):):)

1. To chyba idealne miejsce na podróż poślubną :). My byliśmy w Turcji, też było bardzo fajnie (poza zapaleniem ucha mojej drugiej połowy).

5. Spontaniczny spontan !
    Przydałoby mi się odrobine tego spontanu od ciebie, bo zawsze musze coś przemśleć zastanowic się a potem czasami czegos i tak nie kupię bo rozsądek wygrywa :P
    Ale taka wycieczka super sprawa !
    Udanej podróży i pobytu życze :)
    Buźka !

1. Wiesz, ja się tego spontanu dopiero uczę, bo też jestem mistrzynią planowania i podejmowania przemyślanych decyzji :D

6. Wspanialego wypoczynku, powiem jedno - przygotuj sie na mega upaly;)
    Wypocznij i wracaj z podwojona energia:)

1. Tak jest! Wachlarze, kapelusze i krem do opalania w pogotowiu :)

7. będę tęsknić ; ) spontaniczne wyjazdy zazwyczaj są najbardziej udane. zazdroszczę Ci bardzo, marzą mi się prawdziwe wakacje, a mogę się pakować co najwyżej... na porodówkę ;)

1. Ja też! I chętnie się zamienię ;-)

8. Trzymam kciuki za bloga i za wakacyjny wyjazd w fantastyczne miejsce :))))) S.

9. Kreta! super!
    Jeśli chcesz zobaczyć piękne miejsce polecam Ci LAGUNĘ BALOS! Najpiękniej!! Można tam podpłynąć statkiem, ale my wybraliśmy inny sposób: wynajęliśmy sobie samochód, a nie jest to duży koszt i pojechaliśmy sami. Zwiedziliśmy sobie to co chcieliśmy, zobaczyliśmy jak żyją tam ludzie, mogliśmy się zatrzymać kiedy i gdzie chcieliśmy, a nie iść za tłumem jak to bywa na zorganizowanych wycieczkach. Później trochę przeklinaliśmy, bo trasa na lagunę to piach i kamienie. Na parkingu dzikie kozy chcą wchodzić do i na samochody... ;) Jeszcze tylko kilkaset metrów i widok w góry CUDOWNY! Polecam Ci ;)

1. Oglądałam Lagunę na zdjęciach, cudo! Niestety za daleko od naszego miejsca pobytu, ale już mam całą listę miejsc na następny wyjazd w okolice Chani :D. Za to znalazłam kilka pięknych plaż niedaleko naszej miejscowości i na pewno tam zagościmy. Dzięki wielkie!

2. No szkoda, ale wiesz co tracisz :) :P W każdym razie nadal polecam Ci wynajęcie auta i zwiedzanie po swojemu :) Udanego wypadu! (zazdroszczę kurczę :P )

10. Pozostaje mi tylko życzyć wspaniałych,pełnych wrażeń wakacji :)) Odpoczywaj,ciesz się słońcem i zwiedzaj!

11. Ja przegapiłam pierwsze urodziny mojego bloga ;) Tobie gratuluję tych 3 miesięcy i mam nadzieję, że będziesz pisać długie lata :)))
    Kreta piękna wyspa ! byłam tam 4 lata temu i chętnie bym wróciła. My zwiedzaliśmy północne wybrzeże jeżdżąc busami, polecam ten sposób transportu...tanio i ciekawie..czasami zabawnie :)))
    Udanego wypoczynku :)

1. Też planujemy podróżować busem, ale jak będzie - wyjdzie w praniu :)

12. Zazdroszczę! Ja w tym roku tylko w naszej chatce w górach... Baw się dobrze! Weacajcie cali i zdrowi i wypoczęci!

1. Chatki w górach są super. Dzięki!

13. U-da-neeee-go pobytu na Krecie :-))))

14. Udanego wypoczynku! Odpoczywajcie!
    Fajnie się móc więcej dowiedzieć o Tobie!

15. ale fajne te kartki :)
    miłych wakacji,przywiez duużo zdjęć :)

16. A wiec udanych wakacji ... :) Pozdrawiam i dziekuje za odwiedziny ... M

17. miłego wypoczynku :)
    pozazdrościć wakacji na Krecie :)

18. Udanych wakacji!dziękuję za odwiedziny, cieszę się, że trafiłam do Ciebie:-) pozdrawiam!

19. Dziewczyny, dziękuję wszystkim za miłe słowa i postaram się napisać, jak tylko się ogarnę i wrócę do rzeczywistości :)

20. Jak tylko tu zajrzałam, to razu wiedziałam, że jesteś plastycznie uzdolniona:) Twój talent, aż bije po oczach:) Piesio słodki, o takim marzę, uwielbiam psiaki, a za tydzień będę nianią dla takiego słodziaka, tylko, że białego, oj jak się cieszę!!Co do Krety, to niezły spontan, ja miałam taki spontan w zeszłym roku z Krakowem.Byłam tam z M tylko 2 dni, a nie zapomnę tego wyjazdu do końca życia.To był najpiękniejszy ur prezent, jaki dostałam od M:) I znowu się rozmarzyłam...;) W Waszych sercach pozostaną wspomnienia z Krety, do końca życia:) To naprawdę cudowne, że takie momenty można przeżywać nie raz, a wiele razy w naszych głowach:) I pewnie teraz jak to czytasz, to przypominasz sobie te piękne chwile na Krecie, a ja klikam na kolejny post;)

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )