kwiatowe

Wnętrzarskie marzenia i zagadka

09:16

Witajcie!

Założę się, że wszystkie macie jakieś wnętrzarskie marzenia. Ja mam ich całkiem sporo, i powolutku je spełniam. Nie będę ich zdradzać, by nie zapeszyć, zwłaszcza, że w wakacje planuję trochę zmian.


Ostatnio spełniły się dwa kolejne. Wiadomo, że na przeszkodzie zazwyczaj stoi cena (i czasem problem gdzie kupić? lub jak to zrobić?). Dzięki kolejnej akcji w Ikei mam swoją wymarzoną drabinkę - regał. Jest rewelacyjna! Na razie stoi sobie na balkonie, ale będzie pasować faktycznie wszędzie. Kolejny mebel, który może być „wędrujący”. Mam jednak nadzieję, że na dobre zagości w sypialni.



Następnym marzeniem, które spełniłam ostatnio jest bukszpan. Mam jakąś słabość do kulistych form, cóż począć. Za takim chodziłam już dawno, ale wiadomo – cena. Ten udało mi się upolować w Praktikerze.




A skoro znów goszczę Was na balkonie to mam dosyć podchwytliwą zagadkę: kiedy zostało wykonane to zdjęcie? Podajcie dzień i miesiąc, np. 22 czerwca :)

Podpowiedź: zdjęcie pochodzi z mojego archiwum, więc może być zarówno z początku, jak i ze środka czy z końca roku.



Słonko wstało i zapowiada się kolejny upalny dzień. Wybieramy się dziś na ślub i wesele, więc oby nie było burz wieczorem. 

Miłego weekendowania,


Czytaj również

57 komentarze

  1. Bardzo podbają mi sie te drabinki, już na samym Twoim balkonie ładnie się prezentuje.
    Miłego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jeszcze trochę zostanie na balkonie :)

      Usuń
  2. Fajna drabinka! A wszelkiego rodzaju kuliste roślinki uwielbiam!
    Twoje ostatnie zdjęcie, zważając, że pytanie jest podchwytliwe to...obstawiam 01.06:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mamy pierwszą odpowiedź :)

      Usuń
  3. Drabina genialnie wpasowała się w balkonowy pejzaż :-)))
    Życzeń też mam całą listę :-)) a, że marzenia się spełniają ...
    Udanej zabawy życzę, tańców do białego rana !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , tak będzie bo autokar powrotny mamy nad ranem. A ja właśnie suszę zielone paznokcie :)

      Usuń
  4. rewelacja!!! ja planuję taką wstawić do sypialni, a na balkon też kupiłam sobie nowy mebelek...zapraszam do redecor.pl na nowości i polecam Ci na balkonik tablicę strefa zieleni od Ib Laursena, znajdziesz ją w dziale ogród, będize się świetnie prezentować. miłego weekendu Gosia

    OdpowiedzUsuń
  5. taka drabinka to również moje mebelkowe marzenie :) u Ciebie prezentuje się cudnie,bardzo mi się Twój balkon podoba :)
    a zdjęcie może zrobiłaś na początku czerwca??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Drugi głos na czerwiec :)

      Usuń
  6. Taka drabinka to i mi sie marzy :P
    Ale ja bym ja dała do sypialni i poukładała na niej moje liczne obuwnicze zbiory hihi, bo w szafce mi sie juz nie mieszczą :P
    Bardzo mi się podoba, może i u mnie kiedys taka stanie :)
    Super zabawy Wam zyczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbiory obuwnicze to ciekawy pomysł, ale bałabym się, że musiałabym je często odkurzać :)

      Usuń
  7. ta drabinka rzeczywiscie moze miec wiele twarzy- jest super.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie jedno jej oblicze jeszcze pokażę :)

      Usuń
  8. musze miec te drabine!juz sie czaje i czaje! pieknie ja zaaranzowalas!
    zycze udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zwłaszcza, że aranżacja była na szybko, a zabawa przednia :)

      Usuń
  9. O, u mnie na balkonie też by się znalazło miejsce na taka półko- drabinkę. Bardzo ładnie masz na balkonie.
    A co do zdjęcia obstawiam wrzesień lub październik, bo po pierwsze wrzos a po drugie śnieg w doniczce i na poręczy. Chociaż nie pamiętam śniegu we wrześniu :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Idziesz dobrym tropem, ale nic nie podpowiadam :)

      Usuń
  10. Piękny zadbany i bardzo przemyślany balkon !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ustawienie na balkonie w większości to dzieło przypadku aktualnych wyprzedaży w Ikei :)

      Usuń
  11. właśnie wczoraj ją oglądałam i ikei :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się na nią czaiłam już wcześniej, nie mogłam uwierzyć (i przepuścić takiej okazji) jak ją wyprzedawali razem z całym działem sypialnianym :)

      Usuń
  12. bardzo ładny balkon, miło tam u Ciebie :)
    pozdrawiam
    Aga :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się pomysł z drabinkową półką.Ja to bym nie miała gdzie jej postawić na tych moich 47m :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na początku nie mogłam dla niej w myślach znaleźć miejsca, ale jak już przywiozłam ją do domu to nagle przyszło mi mnóstwo możliwości do głowy :-)

      Usuń
  14. Śliczna drabinka :)
    A zdjęcie... hmm... wrzosy mało wiosenne, ale węszę tu podstęp i obstawiam kwiecień :P

    Pozdrawiam serdecznie :)
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Pierwszy głos na kwiecień :)

      Usuń
  15. Drabinka wspaniała i idealnie pasuje!!! jest idealna i myślę że i do mojej kuchni by się wpasowała, tak więc kolejna pozycja na mojej wishlist;))
    A zdjęcie obstawiam na kwiecień...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi głos na kwiecień :-)
      pozdrowienia

      Usuń
  16. Ale swietna ta połka! I to na dodatek z serii Hjalmaren, która mam w mojej letniskowej łazience:) Az żałuję, że mi sie juz tam taka polka nie zmieśći:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się te drabinki bardzo widzą w łazience, ale na niespełna 4-rech metrach w żaden sposób bym jej nie zmieściła...

      Usuń
  17. piękny balkon...ja nie mogę cieszyć się swoim cudem ponieważ jest od południowej strony, lekko zagłębiony czyli warunki jak na patelni i bez ruchu powietrza - nawet kaktusy nie chcą tam żyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz tam prześlicznie! bardzo podoba mi się ten stojak! :)))))
    buziaki i dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne masz mieszkanie, nie mogę się napatrzeć. Dziękuję za odwiedziny u mnie, a ja idę zwiedzać dalej Twojego bloga. Ładnie, oj ładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dzięki za tak miłe słowa, normalnie się rumienię ;)!

      Usuń
  20. Toż tam śnieg w doniczce leży!!:))))

    Bardzo ładnie masz urządzony balkon:)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieg jak najbardziej, dlatego zagadka podchwytliwa :)

      Usuń
  21. Drabinka ładna i praktyczna, czyli 2w1 :)
    Masz śliczne mieszkanko:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowa i również pozdrawiam :-)

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  23. Ale u Ciebie pięknie, kobieco i romantycznie. Zostaję i pozdrawiam serdecznie. Zapraszam Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i zapraszam w każdej wolnej chwili :)

      Usuń
  24. a co! skoro już tu wpadłam (całkiem przypadkiem), to obstawiam dzień moich urodzin - 15.10. :)) i przycupnę na dłużej ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się, że wpadłaś od Ani Scraperki, bo widziałam u niej piękną kartkę urodzinową od Ciebie :)

      Październik - ciepło, ciepło...

      Usuń
  25. Bardzo przytulny kącik balkonowy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny balkonik a drabinka faktycznie urocza. Szukam jej na stronie Ikei i znaleźć nie moge. Podpowiesz nazwe??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała sztuka polega na tym, żeby szukać na dziale łazienkowym :). Proszę:
      http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/40246774/

      Usuń
  27. aaale cudny balkon,bardzo spójny i ah! nie to co mój wybuch kolorystyczny hahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale Twój kolorowy też jest świetny :-)!

      Usuń
  28. ... ale tam czarodziejsko...
    zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...było :) podczas wyjazdu większość kwiatów nie wytrzymała upałów mimo doglądania mojej mamy.

      Usuń
  29. Witam
    Bardzo fajna drabina-regał. Planuje taka na książki. Byłbym wdzieczny, gdyby Pani zmierzyła i podała odległosci pomiedzy półkami, oraz jeśli to możliwe głębokość dużych i małych półek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )