kwiatowe

O dzwoneczkach, krześle i innych radościach

22:55

Witajcie!

Wakacje tuż za rogiem, wreszcie zrobiło się słonecznie. Tym trudniej zmusić się do pracy mając w perspektywie dwumiesięczny urlop. A tu jeszcze kilka bardzo pracowitych dni przede mną, więc ostatnio trudno mi wygospodarować czas na blogowanie. Nie mogłam jednak nie zrobić zdjęć kolejnym przepięknym bukietom od teściowej. W roli głównej dzwoneczki i piwonie vel peonie.





A z ostatnich dwóch bukietów zrobiłam jeden. To te same peonie, co były w pąkach!



To jak już się chwalę, to pokaże Wam jeszcze kolejne krzesło upolowane  za pół ceny. Początkowo nie było go w planach, i sama nie wiem, czy to jest jakiś klasyk, ale ostatnio widziałam kilka podobnych na blogach z inspiracjami skandynawskimi. "Podobnych" to słowo klucz :D. Myślę, że nieźle wpisze się w konwencję pt. każde krzesło inne, a jak nie to znajdę dla niego inne miejsce.


A jakby chwalenia było mało to jeszcze jeden "news" :). Przed chwilą się dowiedziałam i jeszcze nie mogę uwierzyć. Zgadnijcie, kto wygrał pierwszą nagrodę w konkursie Ani Scraperki i White Loft? Jeszcze raz bardzo dziękuję i gratuluję Monice, która wygrała drugą z nagród w konkursie.


:)))


Czytaj również

39 komentarze

  1. Kwiaty pikne :-))
    I przyjmij moje gratulacje :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. No moja droga, ale kwieciście u Ciebie! cudne te bukiety, oj cudne! uwielbiam te Twoje zdjęcia z delikatną niebiesko-szarą mgiełką:) ładny efekt!
    krzesło prezentuje się znakomicie:) fajnie , że poszłaś w różne krzesła:)
    gratuluje wygranej i tutaj:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt "mgiełki" osiągnęłam zupełnie przypadkiem i teraz nie wyobrażam sobie go nie używać :)
      Dzięki raz jeszcze!

      Usuń
  3. Gratulacje z wygranej! Świeże kwiaty w domu zawsze się dobrze prezentują i nadają klimatu. Krzesło ciekawie przełamuje styl - odważne rozwiązanie i dobry efekt.
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Decyzja odnośnie krzesła była trudna, ale chyba właściwa, a skusiła mnie cena. Staram się trochę iść w innym kierunku, ale tak żeby nie gryzło się to z tym, co już mam :) pozdorowienia

      Usuń
  4. Bukiet na kredensie jest zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wygranej kochana i uprzejmie zazdroszczę tych cudownych kwiatów w mieszkaniu :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) dzwonki trzymają się nieźle, gorzej z peoniami...

      Usuń
  6. Dzwonki sa takie piękne!!1 właśnie posadziłam sobie białe ( bo miałam tylko w doniczkach i zpragnęłam mieć tez w ogrodzie) wiec w przyszłym roku tez taki bukiet będę mniec! a krzesełko świetne po prostu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci, żeby dzwonki pięknie rosły :)

      Usuń
  7. Serdecznie gratuluje wspaniałej wygranej u Ani;))
    Kwiaty prześliczne...cudne bukiety bardzo ożywiające wnętrze;)
    No i krzesło zachwycające w swej prostocie, gdziekolwiek nie stanie będzie tam pasować;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Upewniacie mnie, że krzesło było jednak dobrym zakupem :)

      Usuń
  8. Piękne kwiaty, gratuluję wygranej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze u Ciebie piękne bukiety !
    A krzesełko to ja mam podobne :P
    No no jestem trendi hihi :D
    Oczywiście gratuluje :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kwiaty i kolory wnętrza !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ja po prostu kocham niebieskości, szarości i biele

      Usuń
  11. Gratuluję wygranego konkursu u Ani-Scraperki. A bukiety masz prześliczne, zwłaszcza ten z piwoniami!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, muszę nacieszyć oczy bukietami, bo teściowie niedługo wyjeżdżają i nie będzie dostawy nowych :)

      Usuń
  12. cudne są te bukiety :) gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje kolory. Piszę to chyba za każdym razem, kiedy jestem u Ciebie. No po prostu działają na mnie jak magnes, jest w nich coś magicznego, zachwycającego :)
    Bardzo, bardzo gratuluję wygranej!!! Wspaniałe nagrody!!!
    Ściskam mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi miło, dziękuję Ci bardzo za te słowa :-)

      Usuń
  14. Gratulujemy wygranego konkursu. Nam podobają się niebieskie nożyce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam zatem do postu "O półeczce i nożycach" :)

      Usuń
  15. Przepiękne pastelowe bukiety! Jestem u Ciebie po raz pierwszy, zostaję:)
    Mam pytanie odnośnie nożyc - gdzie takowe cudo można nabyć?
    będę wdzięczna za odp.
    pozdrowienia ślę,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :). Nożyce dostałam od teścia, kupione całe lata temu pewnie na jakimś bazarku...

      Usuń
  16. super!!! gratuluję, bo nagroda cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne zdjęcia!!! Bukiet jest przepiękny, uwielbiam czerwiec za te kwiaty...:)))
    I krzesło rasowe upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kwiaty!
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne te peonie ten duuuży bukiet super, ja lubię pękate formy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wazony pięknie eksponują kwiaty :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )