kwiatowe

Kwiatowo - czerwcowo

23:38

Witajcie serdecznie!

Nie lubię narzekania na pogodę, ale dzisiejsza nawałnica sparaliżowała całą Warszawę.  Skala katastrofy jest naprawdę ogromna zaczynając od drobiazgów, jak niedziałająca winda po podtopione samochody,wyłączony z ruchu most, kilka stacji metra i wiele głównych ulic oraz kilkugodzinny paraliż na drodze. Na szczęście mój tato jest doświadczonym kierowcą i udało nam się uniknąć większych problemów, nie licząc ogromnych korków.


Czerwiec to dla mnie truskawki i piwonie. Na diecie truskawkowej jesteśmy od kilku dni, właściwie na każde danie można zjeść coś z truskawkami. Dziś był koktajl truskawkowy i naleśniki z truskawkami. Jest także kwieciście, bo moja teściowa jak zwykle o tej porze roku tworzy piękne bukiety z kwiatów działkowych i w tym tygodniu dostały mi się dwa. Irysy (w miętowym wazonie) i piwonie w kolorystycznie dobranym towarzystwie. Podział jest prosty: ja dostaje kwiaty niebieskie, białe, fioletowe i różowe, a siostry mojego męża pomarańczowe, czerwone i żółte.



Poniżej zdjęcia piwonii (jeszcze w pąkach) i kawałek mojego przedpokoju. Niestety dochodzi tam słabe światło i trudno jest zrobić dobre zdjęcia. 



Chciałam też Wam pokazać serducho, które pojechało do Ystin. Jako pierwsza podała prawidłową odpowiedź zagadki. Klucz wyhaftowałam krzyżykiem i resztę przeszyłam na maszynie. Poniżej rzeczone serce z dwóch stron. A już wkrótce kolejna zagadka :).


Sporo się u mnie dzieje ostatnio wnętrzarsko, tylko czasu brak, żeby zdjęcia porobić. Szykuję też małą rewolucję w sypialni, ale to dopiero w wakacje.

Mam nadzieję, że Was burze ominęły szerokim łukiem, a przynajmniej nie odczułyście ich nieprzyjemnych konsekwencji.

Uściski,


Czytaj również

38 komentarze

  1. Burze i ulewy też niestety nie omijają Krakowa. Nie ma tak naprawdę dnia bez deszczu. A u Was faktycznie dzisiaj była dramatyczna sytuacja w mieście-nie zazdroszczę!
    Twoje bukiety i serduszko śliczne! Uwielbiam kwiaty we wszystkich postaciach.
    Dobrej Nocy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że skala tej ulewy wykroczyła mocno poza granice Polski. Ponoć Budapeszt jest zalany i cała Europa walczy ze skutkami tego "deszczyku" :(

      Usuń
  2. Piękne bukiety,serduszka też Ci wyszły wspaniale, pozdrawiam i czekam na rewolucje sypialniane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, serduszko jest jedno, na zdjęciu z dwóch stron. A na rewolucje w sypialni jeszcze trochę trzeba będzie poczekać :)

      Usuń
  3. potwierdzam- w Krakowie i okolicach ( moich) tez lunęło- nawet grad był... na szczęście potem znowu wyszło słonko♥
    Serduszko jest śliczne- jeszcze raz dziękuję!
    też wszędzie ustawiam kwiaty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba, fajnie wpisało się w sypialnię :-)

      Usuń
  4. jak ja uwielbiam świeże cięte kwiaty w wazonach w domu:))) dzięki nim jest jakoś tak przytulniej:))) burze i we Wrocławiu..wczoraj była ogromna burza! szkoda mi było mojego psiaka...
    dobrego tygodnia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zwierzęta boją się burzy i też kiepsko ją znoszą, trzeba o nich pamiętać. miłego!

      Usuń
  5. A u mnie na stole w salonie tez stoją piwonie i tak cudnie pachną! :-) Bardzo lubię te kwiaty, szkoda tylko, że cieszą tak krótko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, większość kwiatów szybko przekwita, dlatego lubię storczyki, bo można się nimi długo cieszyć :)

      Usuń
  6. Ślicznie mieszkasz:) Zostaję u ciebie na stałe i zapraszam do siebie. Milego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) chętnie odwiedzę Twój wirtualny kawałek świata.

      Usuń
  7. Współczuje tej strasznej nawałnicy.

    Kwiaty cudowne, irysy bardzo lubie choć szybko usychają niestety.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ledwo zrobiłam zdjęcia, a tu już po nich...

      Usuń
  8. Widziałam wczoraj w tv skutki tej nawałnicy w W-wie.U mnie na szczęście jakoś zawsze burze przechodzą bokiem.
    Kwiaty tez uwielbiam i w każdym pomieszczeniu mieszkania stoi chociaż mały bukiecik :) No i sezon truskawkowy też w pełni :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to za szczęśliwe miejsce na ziemi, że burze przechodzą bokiem? widziałam, że truskawki u Ciebie bardzo apetyczne :)

      Usuń
  9. Uwielbiam takie letnie bukiety , skoro Ty też to zapraszam do mnie na candy:-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kwiaty, proste bukiety są najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, prostota jest piękna :-)

      Usuń
  11. na szczescie u nas nie ma takich tragicznych skutkow burz...
    piekne te kwiaty, bukiety upiekszaja wnetrza;)
    czekam na fotorelacje z metamorfozy w sypialni
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Truskawki chodzą za mna od dwóch dni i ciągle ich nie zakupiłam, muszę je jutro gdzieś znaleźć, a dziś brzoskwinie :D
    U nas leje od miesiąca, no ostatnie 3 dni świeciło słońce i było na prawdę gorąco, ale długo nie poświeciło :( Znowu deszcz ...
    Fajnie masz z tą teściową hihi ;)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śpiesz się z tymi truskawkami, bo niedługo ich nie będzie :)

      Usuń
  13. W łódzkim wczoraj wieczorem i w nocy sparaliżowało wszystko...
    Pięknie kwieciście u Ciebie, ja ostatnio chwaściki targam do domu;) prawdą jest że nie ważne jakie ale znacznie ożywiają wnętrze;)
    Pozdrawiam cieplutko

    ach...i serducho wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, wszystkie kwiaty są piękne i sprawiają radość :)

      Usuń
  14. Świetny obrus na pierwszym zdjęciu! Ten wzór! Ogromnie mi się podoba :)
    Razem z tym cudnym bukietem od teściowej... Mm... Miodzio :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie obrus, to dywan Ruta z Ikei :) pozdrowienia

      Usuń
    2. Dywan z Ikei?! W życiu bym nie zgadła! :D Muszę zdecydowanie uważniej przeglądać dział dywanów... Świetny wzór! :)

      Usuń
    3. Ten dywan to hit! Ładny, praktyczny i tani :) http://fotoforum.gazeta.pl/72,2,35,140807075.html

      Usuń
  15. Cudne bukiety - naturalne, bezpretensjonalne... Pierwsze zdjęcie - na tle dywanu, wow! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dzięki, ale miła słowa :-)

      Usuń
  16. Jejku, jak cudnie! świeże kwiaty w wazonie to jednak magicznie wyglądają....

    OdpowiedzUsuń
  17. swietna konsolka w przedpokoju stoi bardzo lubie takie mebelki,i ten dywanik na ktory mielismy chrapke:P,Juz dlugo nie widzialam piwoni ,bardzo je lubie jak konwalie to kwiatki ,ktore zawsze byly w naszym domu na wiosne:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bardzo lubię ten mebel - dostałam go kilka lat temu od przyjaciółki mojej Babci. Zawsze będzie mi ją przypominać, bo odeszła w zeszłym tygodniu (przyjaciółka, nie Babcia).

      Usuń
  18. Również pierwsze na co zwróciłam uwagę to dywan i miałam pytać skąd, ale widzę, że nie tylko w moje oko wpadł;) Do Ikei się wybieram po pościel w granatowe paski więc może wrócę z tym dywanem. Dodatkowo mam w domu takie same wielkie filiżanki z Duki i również z nich zajadam desery truskawkowe. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dywan polecam, bo mimo dużo wzoru przez prawie rok wcale się nie znudził i dodaje wnętrzu charakteru. Nie potrafię sobie wyobrazić, że wcześniej go nie było! Filiżankę uwielbiam. Pozdrowienia :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze - dzięki Wam blog żyje : - )